SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 17-07-2013 02:19:26 ]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:40 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Brah Talk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ [url=http://i.fok.nl/usericons/318880/gooble[1].png]afbeelding[/url] ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bonus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:40 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Brah Talk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ [url=http://i.fok.nl/usericons/318880/gooble[1].png]afbeelding[/url] ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bonus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JMFquote:“Never give up! Failure and rejection are only the first step to succeeding.”
quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:42 schreef Fanta-stick het volgende:
DE FUCK IS ER MET DIE MUZIEK MAN. DIE MUZIEK KASTLE SHIT HEP IK DOORGESTUURD NAAR VMSDKRR.ALLE PROPS MOETEN NAAR MIJ EN MIJ ALLEEN.
Freakandelquote:“It is not the size of a man but the size of his heart that matters.”
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:43 schreef no1uknow het volgende:
Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:43 schreef no1uknow het volgende:
Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
JA HELL NAW.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:44 schreef Dimachaerus het volgende:
kutjes kap eens met dat topicgequote vervuiling
quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Je hebt nog meer in mijn respect gestegen, broeder!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dima is enige die mijn posten op waarde kan schatten. Waarvan akte.
quote:
§waquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wil je aaitje of ge bolleke ofso
quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wil je aaitje of ge bolleke ofso
quote:
Je favo frituursnackquote:“There are only two options regarding commitment. You’re either IN or you’re OUT. There is no such thing as life in-between.”
In anderhalve week van 1 naar 1 gegaan hoppa ik ben echt trots nu.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:54 schreef no1uknow het volgende:
in anderhalve week van 41 naar 26 gegaan hoppa ik ben echt trots nu
quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
In anderhalve week van 1 naar 1 gegaan hoppa ik ben echt trots nu.
sterßquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Friekquote:“It is not the size of a man but the size of his heart that matters.”
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die hep een vriendin nu.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:57 schreef VMSDKR het volgende:
Leeft die Panzrmaus eigenlijk nog? Lange tijd geen zie.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:57 schreef no1uknow het volgende:
ja die is overleden bij BP death grip en bar gleed zo op zn borstkas helaas was een goeien jongen
ik pull dagelijksquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jow jow jow..ga eens je pull-techniek oefenen.
hijs cold turkey gestopt met fok (hij had fok fittie) naar schijntquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:57 schreef VMSDKR het volgende:
Leeft die Panzrmaus eigenlijk nog? Lange tijd geen zie.
Met ying yang?quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hijs cold turkey gestopt met fok (hij had fok fittie) naar schijnt
?quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:57 schreef no1uknow het volgende:
ja die is overleden bij BP death grip en bar gleed zo op zn borstkas helaas was een goeien jongen
echt waar lykt me mooie dood..gwoon onder een barbell sterfuh,..wel met 160 kg natuurlyk anders ben je een pussy. doodgaan aan harsttilstand zoals die zyzz is beta as fuk. echt mooi gewoon sterven terwyl je stryd enzo.quote:
http://www.liveleak.com/view?i=9b6_1346289184&comments=1quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ALs dit zo is moet dit wel in OP ado... Kun je icoontje van panzer ff apart plaatsen en erachter zetten: Killed in action.
Goeie spotters wel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=9b6_1346289184&comments=1
is wel ziek filmpje hoor, wees gewaarschuwd
quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Panzer is nu bij zyzzz, ik denk dat het goed is.
Tering daarna ook gewoon ff water drinken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=9b6_1346289184&comments=1
is wel ziek filmpje hoor, wees gewaarschuwd
fixedquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ALs dit zo is moet dit wel in OP ado... Kun je icoontje van panzer ff apart plaatsen en erachter zetten: Killed in action.
paar uur later deaudquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tering daarna ook gewoon ff water drinken.
Ja echt zon wijf van de mbo haarknipschool die net een Braddie'tje kan knippen, neem maar een slokje water. Dat is goed voor je verbrijzelde ribben.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tering daarna ook gewoon ff water drinken.
iK BEN FUCKED UP MISSLEIJK.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:05 schreef VMSDKR het volgende:
Haal die Claudia ook maar weer uit de OP, oh en wil je die van mij vervangen door mijn huidige ui.
[ afbeelding ]
fritom.png ofzo heet ie
niks mis met mbo grietjes toch...?quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja echt zon wijf van de mbo haarknipschool die net een Braddie'tje kan knippen, neem maar een slokje water. Dat is goed voor je verbrijzelde ribben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice!!quote:
fixedquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:05 schreef VMSDKR het volgende:
Haal die Claudia ook maar weer uit de OP, oh en wil je die van mij vervangen door mijn huidige ui.
[ afbeelding ]
fritom.png ofzo heet ie
[url=www.nobrain.dk]quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
haha tr gemaakt op tubgirl staat ban.
zou je raken?quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja echt zon wijf van de mbo haarknipschool die net een Braddie'tje kan knippen, neem maar een slokje water. Dat is goed voor je verbrijzelde ribben.
Haha, faalhaas. Twee keer zelfsquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ [url=http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/quote.png]afbeelding ][url]
DAN DAN DAN DAN.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dit topic is snachts nog beter als (of dan) overdag!
fixedquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
haha tr gemaakt op tubgirl staat ban.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
We moeten snel zijn want om 4 uur krijgen die dikken hongerklop!
jij begon stoer te doen gekquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:14 schreef VMSDKR het volgende:
Ja, zet die droplul me weer achteraan. Was net van m'n newbiestatus af komt hij aan de OP zitten.
hahahquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensee we kunnen nu hergroeperen en nieuwe aanval doen jegens dieettopic. We moeten snel zijn want om 4 uur krijgen die dikken hongerklop!
kanker ik schrokquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:12 schreef VMSDKR het volgende:
Zo moet ie:
[ link | afbeelding ]
En dan issie klikbaar.
jaja ik onthoud toch niet waar jij stond man jezusquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee mafkees, vroeg gewoon netjes. Zelfs een emoticon erbij.
Naast mij want wij zijn maatjes van elkaar!quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jaja ik onthoud toch niet waar jij stond man jezus
Was aan het zoeken maar jij hebt dat gekke frikandelbakje er nog in in plaats van je meatspin.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Naast mij want wij zijn maatjes van elkaar!
Wat ben je ook een misselijk ventje. Ik stond voor MarMar.quote:
Hide yo milk, hide yo chickin.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensee we kunnen nu hergroeperen en nieuwe aanval doen jegens dieettopic. We moeten snel zijn want om 4 uur krijgen die dikken hongerklop!
Lekker samen met de neus daar voorin huppelen, 2 van die barbaren bij elkaar nu.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:17 schreef no1uknow het volgende:
toch niet normaal dit jmf
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)ischutter-Cavani.htm
KANNIET OPENE ZIT OP WERK!!!quote:
fixed.quote:[..]
Was aan het zoeken maar jij hebt dat gekke frikandelbakje er nog in in plaats van je meatspin.
wat ben je toch ook een ontzettende jankerdquote:[..]
Wat ben je ook een misselijk ventje. Ik stond voor MarMar.
Goed bezig Immers!quote:
ik krijg opeens tintnelingen in mijn linker kant van mijn buik, links van mn abs , ik ging toen ff poepen, is wel beetje gekalmeerd, nu, komt door de melk denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik maak me zorgen om Dima....! DIMA!!!!1!!1!
Ja is wel goed met jou joh, wacht maar tot ik de OP een keer weer heb. Zet ik gewoon een Feyenoordlogo op je plek ofzo. ;squote:Op woensdag 17 juli 2013 02:20 schreef no1uknow het volgende:
wat ben je toch ook een ontzettende jankerd
squote:Op woensdag 17 juli 2013 02:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja is wel goed met jou joh, wacht maar tot ik de OP een keer weer heb. Zet ik gewoon een Feyenoordlogo op je plek ofzo. ;s
behalve 020quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja is wel goed met jou joh, wacht maar tot ik de OP een keer weer heb. Zet ik gewoon een Feyenoordlogo op je plek ofzo. ;s
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
was grap!
Even een testje, als ik PAUL roep.. Wie reageert er dan?
Kleinere slokjes neme.. gewoon beetje sabbele.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik krijg opeens tintnelingen in mijn linker kant van mijn buik, links van mn abs , ik ging toen ff poepen, is wel beetje gekalmeerd, nu, komt door de melk denk ik
quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kleinere slokjes neme.. gewoon beetje sabbele.
Melk moet je sowieso sabbele, komt niet voor niks uit een uier of een babyfles. Voel ff aan je voorhoofd vriend.quote:
ik heb al tijdje opquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kleinere slokjes neme.. gewoon beetje sabbele.
Nee ze had wratjes. Ze is even met wrattenpen er een paar weghalen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:29 schreef Dimachaerus het volgende:
voglens mij is fanta gestikt in kots
Ik heet frikandelquote:“The will to win is important, but the will to prepare is vital.”
quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee ze had wratjes. Ze is even met wrattenpen er een paar weghalen.
Nee waren maar kleine, maar wel met van die lange zwarte krulharen erop. Het leken net spinnetjes omdat die haren op pootjes leken zei ze.quote:
als laatste redmiddel van wat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:33 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga morgen wegwerpscheermesjes van de Action kopen als laatste redmiddel, en als dat niks wordt ga ik zo'n safetyrazor aanschaffen en mij verdiepen in de kunst van het scheren.
Zojuist mijn halve scrotum opengehaald.
7.7/10quote:Op woensdag 17 juli 2013 03:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
5/10quote:
kan beter brazillian wax nemenquote:Op woensdag 17 juli 2013 04:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn gelaat, snij m'n gezicht bijna altijd open met die kutdingen.
Wow met zulke scores zou ik hooguit sub 3 dude zijnquote:
Om 03:16 was hij dan eindelijk er klaar voorquote:
Wat een rotcijfer, er kan minimaal +1 bijquote:
ok ok 8.0quote:Op woensdag 17 juli 2013 06:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat een rotcijfer, er kan minimaal +1 bij
Rustig maar meisje...quote:
Het liep helemaal uit de hand brah.. was geen houden aan..quote:
Papa op de eeuwige jachtvelden wellicht... Hij is kia.quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:05 schreef IrCute het volgende:
Panzer wordt papa dus geen fok meer voor hem.
Wat was dat dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:06 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zat vuistdiep in die fittie van panzer, Brother.
Dwc claimt dat swag aangeboren is en wijst Panzer er keer op keer op dat hij voor hij ging trainen niets was. Een maagdelijke computer geek.quote:
Pfjuuuuu kommur en qwel... Njah ken die dwc verder niet, vond panzer wel chille gast... Maar die is nu gekapt? Of gewoon met vakantie ofzo?quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dwc claimt dat swag aangeboren is en wijst Panzer er keer op keer op dat hij voor hij ging trainen niets was. Een maagdelijke computer geek.
Panzer heilig overtuigd van self-improvement en wijst op het feit dat dwc nog steeds aan zijn hbo bachelor bezit is en dat hij nu, op zijn 26ste (geloof ik) nog steeds vakken vult bij de AH. Hij zit dus al 6 jaar stil en heeft zichzelf niet improved.
Nou dit ging een paar weekjes zo door, geen nieuwe argumenten heen en weer. Nog wel wat meer dingen, zoals dat dwc zijn huidige chick volgens panzer een labiele chick is, ze had iets van 7 kloons hier, waaronder Juminelle en Ynuhhh. En nog wel meer. Het verhaal van Panzer kenden we, dwc raakt exposed.
MIA is iets minder definitiefquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hy had een stealthramadan gezet toen ze eenmaal sliep om tog nog z'n macro's te hittenquote:Op woensdag 17 juli 2013 06:16 schreef CarbonC het volgende:
@Fathank: hoe is het gegaan met die hossel?
Uiteindelijk dikke pan penne carbonara met spekjes en gerookte kip gemaakt. Nog 2 porties over, dus vandaag een voederbak mee naar 't werk. Ze was content, daarna beetje gechilled in de tuin, nog paar matties langsgeweest. Daarna iedereen de deur uitgetrapt en lekker gesext met De Mart op de achtergrond waar ik af en toe naar kon spieken om niet voortijdig te ejaculeren. Alleen jammer van het niet topless zonnen, altijd een afknapper als die BH uitgaat en er 2 van die witte koplampen uitkomen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 06:16 schreef CarbonC het volgende:
@Fathank: hoe is het gegaan met die hossel?
Spieken naar Martquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Uiteindelijk dikke pan penne carbonara met spekjes en gerookte kip gemaakt. Nog 2 porties over, dus vandaag een voederbak mee naar 't werk. Ze was content, daarna beetje gechilled in de tuin, nog paar matties langsgeweest. Daarna iedereen de deur uitgetrapt en lekker gesext met De Mart op de achtergrond waar ik af en toe naar kon spieken om niet voortijdig te ejaculeren. Alleen jammer van het niet topless zonnen, altijd een afknapper als die BH uitgaat en er 2 van die witte koplampen uitkomen.
Ja je moet toch een beetje bijblijven op het gebied van prestatiebevorderende middelenquote:
Wel geseksd dus. Goede zaak. Volgens mij zont geen enkele vrouw meer topless. Preutse bende tegenwoordig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Uiteindelijk dikke pan penne carbonara met spekjes en gerookte kip gemaakt. Nog 2 porties over, dus vandaag een voederbak mee naar 't werk. Ze was content, daarna beetje gechilled in de tuin, nog paar matties langsgeweest. Daarna iedereen de deur uitgetrapt en lekker gesext met De Mart op de achtergrond waar ik af en toe naar kon spieken om niet voortijdig te ejaculeren. Alleen jammer van het niet topless zonnen, altijd een afknapper als die BH uitgaat en er 2 van die witte koplampen uitkomen.
Hij werd geil van je harde-tepels-post. Dat komt wel vaker voor bij knulletjes die niet gewend zijn aan vrouwen.quote:
dan gaat ze maar onder de zonnebank ofzo. Ik heb nog een andere scharrel, die ligt altijd topless op dr dakterras. Die is tenminste mooi egaal van kleurquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wel geseksd dus. Goede zaak. Volgens mij zont geen enkele vrouw meer topless. Preutse bende tegenwoordig.
Ja Panzer vertelde me dat hij wel eens met haar gemeet had ookquote:
FOK!k(st)ers meeten, daar ga je alquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja Panzer vertelde me dat hij wel eens met haar gemeet had ooken daarna heeft zij haar zinnen volledig op dwc gezet. Haar main account is volgens mij missblackhair ofzo, maar ik zou het best eens fout kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik geloof dat 'ie natuurkunde heeft gestudeerd. Hij begrijpt in ieder geval goed hoe epidemiologisch onderzoek in elkaar steekt, het soort onderzoek dat aan de basis ligt van veel misverstanden over voeding. Dan heb je bij mij al een streepje voor.
Bro, we hebben een relatiequote:Op woensdag 17 juli 2013 08:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Een Fok-fuckbuddy hebben is wat anders dan meeten.
Lolquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:47 schreef seto het volgende:
arme etha die denkt dat ze een relatie hebben terwijl jackie gewoon on the side keihard door carbonc gepaald wordt
Als je jezelf heel de dag zo slim voor moet doen kan ik me wel voorstellen dat je af en toe uit je slof schietquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:28 schreef Awesome_ het volgende:
Lol stereos brainrage. gwn zware dinge tille en 3shakies per dag![]()
Waarschijnlijk is dat ook de reden dat we hem nooit zien in de 'zsm buikvet kwytrake, help pls'-topics in LIFquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je jezelf heel de dag zo slim voor moet doen kan ik me wel voorstellen dat je af en toe uit je slof schiet
quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:47 schreef seto het volgende:
arme etha die denkt dat ze een relatie hebben terwijl jackie gewoon on the side keihard door carbonc gepaald wordt
Tanlines zijn wel geil toch, dan zie je zeg maar gedeelte wat de rest niet mag zien, extra element van opwinding.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb er paar dagen terug nog eentje in KPD gezien.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wel geseksd dus. Goede zaak. Volgens mij zont geen enkele vrouw meer topless. Preutse bende tegenwoordig.
Doet me niks. Vind 't lelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Tanlines zijn wel geil toch, dan zie je zeg maar gedeelte wat de rest niet mag zien, extra element van opwinding.
Yeah right: alsof JB door mij genomen zou willen wordenquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:47 schreef seto het volgende:
Ik vind het niks.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Tanlines zijn wel geil toch, dan zie je zeg maar gedeelte wat de rest niet mag zien, extra element van opwinding.
"juminelle' was een vriendin van de echte juminelle (meisje op de foto's) en juminelle heeft elk aspect van haar vriendin gekopieerd, aparte facebook aangemaakt, eigen vrienden gemaakt, en elke post die het echte meisje op fb plaatste heeft zij gekopieerd op die neppe FB. Ook met kleding zelfde verhaal. Best wel sick.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja Panzer vertelde me dat hij wel eens met haar gemeet had ooken daarna heeft zij haar zinnen volledig op dwc gezet. Haar main account is volgens mij missblackhair ofzo, maar ik zou het best eens fout kunnen hebben.
Fanta post niet zoveel meer hier. Zit ws. in een afkickkliniek.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:04 schreef G.R.S. het volgende:
Sow he, iemand probeert Fanta in te halen
Welke vrouw wil nou niet door die buffe man van de UI genomen worden?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Yeah right: alsof JB door mij genomen zou willen worden.
Is hij dat zelf dan? In zijn UI?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Welke vrouw wil nou niet door die buffe man van de UI genomen worden?
ze hoeft het ook niet te willenquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Yeah right: alsof JB door mij genomen zou willen worden.
Madeonquote:
Safetyrazorsquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:33 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga morgen wegwerpscheermesjes van de Action kopen als laatste redmiddel, en als dat niks wordt ga ik zo'n safetyrazor aanschaffen en mij verdiepen in de kunst van het scheren.
Zojuist mijn halve scrotum opengehaald.
Ik deed het nog wel eens op mijn dak back in the days. Nu liever niet nee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:41 schreef star_gazer het volgende:
Even crossposten uti eht BB topic.
Zo ziet een gym in Sydney eruit als er rugby op TV is
[ afbeelding ]
o rlyquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
"juminelle' was een vriendin van de echte juminelle (meisje op de foto's) en juminelle heeft elk aspect van haar vriendin gekopieerd, aparte facebook aangemaakt, eigen vrienden gemaakt, en elke post die het echte meisje op fb plaatste heeft zij gekopieerd op die neppe FB. Ook met kleding zelfde verhaal. Best wel sick.
Alsof iedereen letterlijk alles heeft neergepleurd en naar huis is gerendquote:
serieus?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
"juminelle' was een vriendin van de echte juminelle (meisje op de foto's) en juminelle heeft elk aspect van haar vriendin gekopieerd, aparte facebook aangemaakt, eigen vrienden gemaakt, en elke post die het echte meisje op fb plaatste heeft zij gekopieerd op die neppe FB. Ook met kleding zelfde verhaal. Best wel sick.
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #90quote:33, 3 kids later, heb ik tottaal geen moeite met ut buikje van mijn vrouw. En volgens de BMI berekeningen is ze op perfect gewicht voor haar lengte. Ben erg benieuwd hoe jullie vrouwen er uit zien naakt op die leeftijd na kids te hebben gehad, vast niet zo lekker als de mijne
GRS ik vind het zelf een beetje triest dat je continu die shit erbij gaat halen, 1 x is leuk.Voel je jezelf beter dan als je die fatties afkraakt? Leven en laten leven toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #90
[ afbeelding ]
Je hebt de rel gemist, Sry.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waaromquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik deed het nog wel eens op mijn dak back in the days. Nu liever niet nee.
ik help je wel met je challenge, gaan wij drie kindertjes maken en dan kijken hoe je er op je 33e uitzietquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:15 schreef Beach het volgende:
[..]
ik help je wel met je challenge, gaan wij drie kindertjes maken en dan kijken hoe je er op je 33e uitziet
ik hoef geen kinderenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:15 schreef Beach het volgende:
[..]
ik help je wel met je challenge, gaan wij drie kindertjes maken en dan kijken hoe je er op je 33e uitziet
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ga dus op aanraden even in KPD kijken en gewoon wtf iemand die een bout in zijn plasbuis heeft gestopt.
Sorry ik pas.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]![]()
moet je eens kijken in het naakttopic van een maatje meer
dat is nog erger
wtf srs?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ga dus op aanraden even in KPD kijken en gewoon wtf iemand die een bout in zijn plasbuis heeft gestopt.
Omdat je van te voren in de illusie verkeert dat daar veel moois/lekkers te zien is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Waarom zou je daar een toestemming voor willen hebben?
Ik kan me nog een golf-actie van de Anal Acrobats herinnerenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jepen nog wel meer ''gereedschap''
Die illusie heb ik niet... Gewoon op straat valt het al reuze mee... Fok is als een hele slechte straat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Omdat je van te voren in de illusie verkeert dat daar veel moois/lekkers te zien is.
Maar net als met de rest van het internet is 99,999999999% bagger^2.
Van die ene die haar ene tiet flashed in S&G staat de grot ook in KPD Dames we willen jullie naakt zien (oid). Niet de moeite waar IMHO.quote:
Ik spreek nu met mezelf af dat ik NIET ga kijken!quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
In die heren fokkers naakt shit en dan rob72 ofzo.
Ook een goede formulering.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die illusie heb ik niet... Gewoon op straat valt het al reuze mee... Fok is als een hele slechte straat.
fixedquote:
viel nog mee, ik scrollde er de eerste keer langs en die bout viel me niet eens opquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:33 schreef seto het volgende:
ik neem een sprong in het diepe
misschien kom ik niet meer als dezelfde persoon terug
Je voelt alweer aardig aan waar het heen gaat...quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:35 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing. Als er posts en of foto's uit andere topics hier geplaatst worden om een user af te zeiken, kan je tegen een ban aanlopen. Dit is niet toegestaan namelijk.
en je hebt nu geen dak meer?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Omdat op mijn dak niemand mij kon zien daarom, behalve zweefvliegtuigjes maar boeiend.
LinK?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:22 schreef Fanta-stick het volgende:
hehehequote:Op woensdag 17 juli 2013 13:35 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing. Als er posts en of foto's uit andere topics hier geplaatst worden om een user af te zeiken, kan je tegen een ban aanlopen. Dit is niet toegestaan namelijk.
Snakey is gewoon bang dat we zijn pics daar vibden.quote:
Ik waarschuw liever dan gelijk op de banknop te rammen. Die is na 5 jaar wat versleten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je voelt alweer aardig aan waar het heen gaat...
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef seto het volgende:
footage van snakey die een grapefruit neukt naast een poster van kai greene
hehehequote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef seto het volgende:
Die draait toch al rond in je UI?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mag ik wel mijn eigen piemel hier posten?
Dat is een andere vleesstick.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef seto het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:08 schreef Montelly het volgende:
Wednesday night skate iemand volgende week??
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:08 schreef Montelly het volgende:
Je moest eens weten hoe mijn kuiten in die dingen naar voren komen, beest gewoonquote:
Is hij midget? Srs?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:19 schreef CarbonC het volgende:
Toch zijn skates geen gek idee voor bv. Panzer: dan lijkt ie minder midget.
Skaten manquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:08 schreef Montelly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |