quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:15 schreef Beach het volgende:
[..]
ik help je wel met je challenge, gaan wij drie kindertjes maken en dan kijken hoe je er op je 33e uitziet
ik hoef geen kinderenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:15 schreef Beach het volgende:
[..]
ik help je wel met je challenge, gaan wij drie kindertjes maken en dan kijken hoe je er op je 33e uitziet
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ga dus op aanraden even in KPD kijken en gewoon wtf iemand die een bout in zijn plasbuis heeft gestopt.
Sorry ik pas.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]![]()
moet je eens kijken in het naakttopic van een maatje meer
dat is nog erger
wtf srs?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ga dus op aanraden even in KPD kijken en gewoon wtf iemand die een bout in zijn plasbuis heeft gestopt.
Omdat je van te voren in de illusie verkeert dat daar veel moois/lekkers te zien is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Waarom zou je daar een toestemming voor willen hebben?
Ik kan me nog een golf-actie van de Anal Acrobats herinnerenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jepen nog wel meer ''gereedschap''
Die illusie heb ik niet... Gewoon op straat valt het al reuze mee... Fok is als een hele slechte straat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Omdat je van te voren in de illusie verkeert dat daar veel moois/lekkers te zien is.
Maar net als met de rest van het internet is 99,999999999% bagger^2.
Van die ene die haar ene tiet flashed in S&G staat de grot ook in KPD Dames we willen jullie naakt zien (oid). Niet de moeite waar IMHO.quote:
Ik spreek nu met mezelf af dat ik NIET ga kijken!quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
In die heren fokkers naakt shit en dan rob72 ofzo.
Ook een goede formulering.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die illusie heb ik niet... Gewoon op straat valt het al reuze mee... Fok is als een hele slechte straat.
fixedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |