quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik geloof dat 'ie natuurkunde heeft gestudeerd. Hij begrijpt in ieder geval goed hoe epidemiologisch onderzoek in elkaar steekt, het soort onderzoek dat aan de basis ligt van veel misverstanden over voeding. Dan heb je bij mij al een streepje voor.
Bro, we hebben een relatiequote:Op woensdag 17 juli 2013 08:53 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Een Fok-fuckbuddy hebben is wat anders dan meeten.
Lolquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:47 schreef seto het volgende:
arme etha die denkt dat ze een relatie hebben terwijl jackie gewoon on the side keihard door carbonc gepaald wordt
Als je jezelf heel de dag zo slim voor moet doen kan ik me wel voorstellen dat je af en toe uit je slof schietquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:28 schreef Awesome_ het volgende:
Lol stereos brainrage. gwn zware dinge tille en 3shakies per dag![]()
Waarschijnlijk is dat ook de reden dat we hem nooit zien in de 'zsm buikvet kwytrake, help pls'-topics in LIFquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je jezelf heel de dag zo slim voor moet doen kan ik me wel voorstellen dat je af en toe uit je slof schiet
quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:47 schreef seto het volgende:
arme etha die denkt dat ze een relatie hebben terwijl jackie gewoon on the side keihard door carbonc gepaald wordt
Tanlines zijn wel geil toch, dan zie je zeg maar gedeelte wat de rest niet mag zien, extra element van opwinding.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Uiteindelijk dikke pan penne carbonara met spekjes en gerookte kip gemaakt. Nog 2 porties over, dus vandaag een voederbak mee naar 't werk. Ze was content, daarna beetje gechilled in de tuin, nog paar matties langsgeweest. Daarna iedereen de deur uitgetrapt en lekker gesext met De Mart op de achtergrond waar ik af en toe naar kon spieken om niet voortijdig te ejaculeren. Alleen jammer van het niet topless zonnen, altijd een afknapper als die BH uitgaat en er 2 van die witte koplampen uitkomen.
Ik heb er paar dagen terug nog eentje in KPD gezien.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wel geseksd dus. Goede zaak. Volgens mij zont geen enkele vrouw meer topless. Preutse bende tegenwoordig.
Doet me niks. Vind 't lelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Tanlines zijn wel geil toch, dan zie je zeg maar gedeelte wat de rest niet mag zien, extra element van opwinding.
Yeah right: alsof JB door mij genomen zou willen wordenquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:47 schreef seto het volgende:
Ik vind het niks.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Tanlines zijn wel geil toch, dan zie je zeg maar gedeelte wat de rest niet mag zien, extra element van opwinding.
"juminelle' was een vriendin van de echte juminelle (meisje op de foto's) en juminelle heeft elk aspect van haar vriendin gekopieerd, aparte facebook aangemaakt, eigen vrienden gemaakt, en elke post die het echte meisje op fb plaatste heeft zij gekopieerd op die neppe FB. Ook met kleding zelfde verhaal. Best wel sick.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja Panzer vertelde me dat hij wel eens met haar gemeet had ooken daarna heeft zij haar zinnen volledig op dwc gezet. Haar main account is volgens mij missblackhair ofzo, maar ik zou het best eens fout kunnen hebben.
Fanta post niet zoveel meer hier. Zit ws. in een afkickkliniek.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:04 schreef G.R.S. het volgende:
Sow he, iemand probeert Fanta in te halen
Welke vrouw wil nou niet door die buffe man van de UI genomen worden?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Yeah right: alsof JB door mij genomen zou willen worden.
Is hij dat zelf dan? In zijn UI?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Welke vrouw wil nou niet door die buffe man van de UI genomen worden?
ze hoeft het ook niet te willenquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Yeah right: alsof JB door mij genomen zou willen worden.
Madeonquote:
Safetyrazorsquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:33 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga morgen wegwerpscheermesjes van de Action kopen als laatste redmiddel, en als dat niks wordt ga ik zo'n safetyrazor aanschaffen en mij verdiepen in de kunst van het scheren.
Zojuist mijn halve scrotum opengehaald.
Ik deed het nog wel eens op mijn dak back in the days. Nu liever niet nee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wel geseksd dus. Goede zaak. Volgens mij zont geen enkele vrouw meer topless. Preutse bende tegenwoordig.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:41 schreef star_gazer het volgende:
Even crossposten uti eht BB topic.
Zo ziet een gym in Sydney eruit als er rugby op TV is
[ afbeelding ]
o rlyquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
"juminelle' was een vriendin van de echte juminelle (meisje op de foto's) en juminelle heeft elk aspect van haar vriendin gekopieerd, aparte facebook aangemaakt, eigen vrienden gemaakt, en elke post die het echte meisje op fb plaatste heeft zij gekopieerd op die neppe FB. Ook met kleding zelfde verhaal. Best wel sick.
Alsof iedereen letterlijk alles heeft neergepleurd en naar huis is gerendquote:
serieus?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
"juminelle' was een vriendin van de echte juminelle (meisje op de foto's) en juminelle heeft elk aspect van haar vriendin gekopieerd, aparte facebook aangemaakt, eigen vrienden gemaakt, en elke post die het echte meisje op fb plaatste heeft zij gekopieerd op die neppe FB. Ook met kleding zelfde verhaal. Best wel sick.
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #90quote:33, 3 kids later, heb ik tottaal geen moeite met ut buikje van mijn vrouw. En volgens de BMI berekeningen is ze op perfect gewicht voor haar lengte. Ben erg benieuwd hoe jullie vrouwen er uit zien naakt op die leeftijd na kids te hebben gehad, vast niet zo lekker als de mijne
GRS ik vind het zelf een beetje triest dat je continu die shit erbij gaat halen, 1 x is leuk.Voel je jezelf beter dan als je die fatties afkraakt? Leven en laten leven toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #90
[ afbeelding ]
Je hebt de rel gemist, Sry.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waaromquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik deed het nog wel eens op mijn dak back in the days. Nu liever niet nee.
ik help je wel met je challenge, gaan wij drie kindertjes maken en dan kijken hoe je er op je 33e uitzietquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |