Het liep helemaal uit de hand brah.. was geen houden aan..quote:
Papa op de eeuwige jachtvelden wellicht... Hij is kia.quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:05 schreef IrCute het volgende:
Panzer wordt papa dus geen fok meer voor hem.
Wat was dat dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:06 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zat vuistdiep in die fittie van panzer, Brother.
Dwc claimt dat swag aangeboren is en wijst Panzer er keer op keer op dat hij voor hij ging trainen niets was. Een maagdelijke computer geek.quote:
Pfjuuuuu kommur en qwel... Njah ken die dwc verder niet, vond panzer wel chille gast... Maar die is nu gekapt? Of gewoon met vakantie ofzo?quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dwc claimt dat swag aangeboren is en wijst Panzer er keer op keer op dat hij voor hij ging trainen niets was. Een maagdelijke computer geek.
Panzer heilig overtuigd van self-improvement en wijst op het feit dat dwc nog steeds aan zijn hbo bachelor bezit is en dat hij nu, op zijn 26ste (geloof ik) nog steeds vakken vult bij de AH. Hij zit dus al 6 jaar stil en heeft zichzelf niet improved.
Nou dit ging een paar weekjes zo door, geen nieuwe argumenten heen en weer. Nog wel wat meer dingen, zoals dat dwc zijn huidige chick volgens panzer een labiele chick is, ze had iets van 7 kloons hier, waaronder Juminelle en Ynuhhh. En nog wel meer. Het verhaal van Panzer kenden we, dwc raakt exposed.
MIA is iets minder definitiefquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ALs dit zo is moet dit wel in OP ado... Kun je icoontje van panzer ff apart plaatsen en erachter zetten: Killed in action.
Hy had een stealthramadan gezet toen ze eenmaal sliep om tog nog z'n macro's te hittenquote:Op woensdag 17 juli 2013 06:16 schreef CarbonC het volgende:
@Fathank: hoe is het gegaan met die hossel?
Uiteindelijk dikke pan penne carbonara met spekjes en gerookte kip gemaakt. Nog 2 porties over, dus vandaag een voederbak mee naar 't werk. Ze was content, daarna beetje gechilled in de tuin, nog paar matties langsgeweest. Daarna iedereen de deur uitgetrapt en lekker gesext met De Mart op de achtergrond waar ik af en toe naar kon spieken om niet voortijdig te ejaculeren. Alleen jammer van het niet topless zonnen, altijd een afknapper als die BH uitgaat en er 2 van die witte koplampen uitkomen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 06:16 schreef CarbonC het volgende:
@Fathank: hoe is het gegaan met die hossel?
Spieken naar Martquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Uiteindelijk dikke pan penne carbonara met spekjes en gerookte kip gemaakt. Nog 2 porties over, dus vandaag een voederbak mee naar 't werk. Ze was content, daarna beetje gechilled in de tuin, nog paar matties langsgeweest. Daarna iedereen de deur uitgetrapt en lekker gesext met De Mart op de achtergrond waar ik af en toe naar kon spieken om niet voortijdig te ejaculeren. Alleen jammer van het niet topless zonnen, altijd een afknapper als die BH uitgaat en er 2 van die witte koplampen uitkomen.
Ja je moet toch een beetje bijblijven op het gebied van prestatiebevorderende middelenquote:
Wel geseksd dus. Goede zaak. Volgens mij zont geen enkele vrouw meer topless. Preutse bende tegenwoordig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Uiteindelijk dikke pan penne carbonara met spekjes en gerookte kip gemaakt. Nog 2 porties over, dus vandaag een voederbak mee naar 't werk. Ze was content, daarna beetje gechilled in de tuin, nog paar matties langsgeweest. Daarna iedereen de deur uitgetrapt en lekker gesext met De Mart op de achtergrond waar ik af en toe naar kon spieken om niet voortijdig te ejaculeren. Alleen jammer van het niet topless zonnen, altijd een afknapper als die BH uitgaat en er 2 van die witte koplampen uitkomen.
Hij werd geil van je harde-tepels-post. Dat komt wel vaker voor bij knulletjes die niet gewend zijn aan vrouwen.quote:
dan gaat ze maar onder de zonnebank ofzo. Ik heb nog een andere scharrel, die ligt altijd topless op dr dakterras. Die is tenminste mooi egaal van kleurquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wel geseksd dus. Goede zaak. Volgens mij zont geen enkele vrouw meer topless. Preutse bende tegenwoordig.
Ja Panzer vertelde me dat hij wel eens met haar gemeet had ookquote:
FOK!k(st)ers meeten, daar ga je alquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja Panzer vertelde me dat hij wel eens met haar gemeet had ooken daarna heeft zij haar zinnen volledig op dwc gezet. Haar main account is volgens mij missblackhair ofzo, maar ik zou het best eens fout kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |