quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:15 schreef Beach het volgende:
[..]
ik help je wel met je challenge, gaan wij drie kindertjes maken en dan kijken hoe je er op je 33e uitziet
ik hoef geen kinderenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:15 schreef Beach het volgende:
[..]
ik help je wel met je challenge, gaan wij drie kindertjes maken en dan kijken hoe je er op je 33e uitziet
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ga dus op aanraden even in KPD kijken en gewoon wtf iemand die een bout in zijn plasbuis heeft gestopt.
Sorry ik pas.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]![]()
moet je eens kijken in het naakttopic van een maatje meer
dat is nog erger
wtf srs?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ga dus op aanraden even in KPD kijken en gewoon wtf iemand die een bout in zijn plasbuis heeft gestopt.
Omdat je van te voren in de illusie verkeert dat daar veel moois/lekkers te zien is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Waarom zou je daar een toestemming voor willen hebben?
Ik kan me nog een golf-actie van de Anal Acrobats herinnerenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jepen nog wel meer ''gereedschap''
Die illusie heb ik niet... Gewoon op straat valt het al reuze mee... Fok is als een hele slechte straat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Omdat je van te voren in de illusie verkeert dat daar veel moois/lekkers te zien is.
Maar net als met de rest van het internet is 99,999999999% bagger^2.
Van die ene die haar ene tiet flashed in S&G staat de grot ook in KPD Dames we willen jullie naakt zien (oid). Niet de moeite waar IMHO.quote:
Ik spreek nu met mezelf af dat ik NIET ga kijken!quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
In die heren fokkers naakt shit en dan rob72 ofzo.
Ook een goede formulering.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die illusie heb ik niet... Gewoon op straat valt het al reuze mee... Fok is als een hele slechte straat.
fixedquote:
viel nog mee, ik scrollde er de eerste keer langs en die bout viel me niet eens opquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:33 schreef seto het volgende:
ik neem een sprong in het diepe
misschien kom ik niet meer als dezelfde persoon terug
Je voelt alweer aardig aan waar het heen gaat...quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:35 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing. Als er posts en of foto's uit andere topics hier geplaatst worden om een user af te zeiken, kan je tegen een ban aanlopen. Dit is niet toegestaan namelijk.
en je hebt nu geen dak meer?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Omdat op mijn dak niemand mij kon zien daarom, behalve zweefvliegtuigjes maar boeiend.
LinK?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:22 schreef Fanta-stick het volgende:
hehehequote:Op woensdag 17 juli 2013 13:35 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing. Als er posts en of foto's uit andere topics hier geplaatst worden om een user af te zeiken, kan je tegen een ban aanlopen. Dit is niet toegestaan namelijk.
Snakey is gewoon bang dat we zijn pics daar vibden.quote:
Ik waarschuw liever dan gelijk op de banknop te rammen. Die is na 5 jaar wat versleten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je voelt alweer aardig aan waar het heen gaat...
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef seto het volgende:
footage van snakey die een grapefruit neukt naast een poster van kai greene
hehehequote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef seto het volgende:
Die draait toch al rond in je UI?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mag ik wel mijn eigen piemel hier posten?
Dat is een andere vleesstick.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef seto het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:08 schreef Montelly het volgende:
Wednesday night skate iemand volgende week??
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:08 schreef Montelly het volgende:
Je moest eens weten hoe mijn kuiten in die dingen naar voren komen, beest gewoonquote:
Is hij midget? Srs?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:19 schreef CarbonC het volgende:
Toch zijn skates geen gek idee voor bv. Panzer: dan lijkt ie minder midget.
Skaten manquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:08 schreef Montelly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |