Ik zie en voel liever eerst mijn spullen voor ik er geld aan uitgeefquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:25 schreef Operc het volgende:
[..]
IKEA heeft vast ook wel een thuisbezorgservice
Jij hebt ook echt op alles een antwoord.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zie en voel liever eerst mijn spullen voor ik er geld aan uitgeef
Check dm!quote:
Succes met overschattenquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:35 schreef -supergirl- het volgende:
Vandaag trouwens kijken of ik mezelf weer overschatik hoop muren en vloer vandaag wél af te krijgen + garderobekast in elkaar zetten + koelkast en ladekastje neerzetten. Wens me succes.....
Eindhoven Ikea was dichterbij dan Breda. Tenminste dat had zo moeten zijn maar dat was achteraf natuurlijk helemaal niet het gevalquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:46 schreef zovty het volgende:
Ze worden zo snel groot he?![]()
![]()
.
IKEA eindhoven is kut ja op het moment, iedereen heeft er last van, ligt echt niet aan jou.
Je had ook even in Breda bij de IKEA langs kunnen wippen, ligt langs de snelweg van Zeeland naar Eindjuh. Laat het volgende keer even op tijd weten en ik kom je helpen met kiezen en inladen!
Maar je bent toch wel opgeschoten? Allerlei meubelzooi gekocht en gaatjes gevuld. Ik zou er 2 dagen voor nodig hebben.
Begrijpelijke, maar uiteindelijk toch onterechte klacht.
Neeequote:Op woensdag 17 juli 2013 09:51 schreef adnapekkid het volgende:
Zit je ook in Eindhoven op kamers Supergirl?
Een ei, een klef broodje, een plakje kaas en een bakje jam volgens mij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat krijg je bij zo'n ontbijt dan?
Niet eens een croissantjequote:Op woensdag 17 juli 2013 10:26 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
Een ei, een klef broodje, een plakje kaas en een bakje jam volgens mij.
Hadden ze beter een bord op kunnen hangen met 'Zwervers verzamelt u!'
Ik geloof er geen reet van.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heerlijk moet dat zijn ! Ik betaal het dubbele
ik ga ff zoekenquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe de piep kun je iets kwijtraken wat je in je tel hebt gezet sukkeltje
Bij je moeder, Paulquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat krijg je bij zo'n ontbijt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |