Ja vorig jaar diploma behaald. Toen jaartje gewerkt. Nu een andere (richting) opleidingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Huh jij werkte toch? Of ga je toch maar studeren?? Ik ben je nummer kwijt.
wat ga je studerenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja vorig jaar diploma behaald. Toen jaartje gewerkt. Nu een andere (richting) opleiding
welke stad ga je leren? gaan we samen stappenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ga niet studeren. Ik ga hetzelfde niveau doen (4)
Den bosch.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
welke stad ga je leren? gaan we samen stappen
Allang klaar zijn met studeren en nog meer genieten van het leven.quote:
Nu je het zegt, niet getankt vandaag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef pussycatdoll het volgende:
Verzonnen topics, je hebt 500 rondjes gereden+ er nog naar toe rijden en waarschijnlijk ook nog eerst naar je kamer, waar is de tankstation in dit verhaal?
Maar dan zat je zo rond de 375 rondjes bijna zonder benzine,toch leg uit, ik heb autisme en heb structuur nodig en goeie uitleg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nu je het zegt, niet getankt vandaag.
We reden op magiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:31 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Maar dan zat je zo rond de 375 rondjes bijna zonder benzine,toch leg uit, ik heb autisme en heb structuur nodig en goeie uitleg.
stoerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:52 schreef Neejman het volgende:
Je bent gewoon een kanker hoer klaar uit en slotje
Echt een leuke hobby: mensen uitschelden op het internetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:52 schreef Neejman het volgende:
Met een gestrekt been inkomen, rood.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:52 schreef Neejman het volgende:
Beter hou je je bek over Supergirl.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:52 schreef Neejman het volgende:
Ga jij eerst dat gaatje in je hersenen maar eens fixen broodmongoolquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:11 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ben goed in gaatjes vullen, moet ik helpen?
Wat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ga jij eerst dat gaatje in je hersenen maar eens fixen broodmongool
RIDDER TE PAARD!!1!1!1!!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:05 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Beter hou je je bek over Supergirl.
Nu nog eens wat hersenen kweken. Zoals je kunt lezen zijn de gaatjes dus vandaag al gevuld. Kun je ook schuren/muren verven?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben serieus.... Ik heb in het huis van mijn schoonouders vandaag alle gaatjes dichtgeplamuurdtIk heb dus flink wat ervaring
Oh ik hoop zo op een wit paardquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
RIDDER TE PAARD!!1!1!1!!!
Oohjaquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nu nog eens wat hersenen kweken. Zoals je kunt lezen zijn de gaatjes dus vandaag al gevuld. Kun je ook schuren/muren verven?
The horrorquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:18 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk maar dat ik hier opzit rijdend naar jou toe
Nu nog in Zeeland he..quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
OohjaSorry
Tis al laat
Ik kan goed kwasten hoor
Waar woon je?
Bjoetifulquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:18 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk maar dat ik hier opzit rijdend naar jou toe
Mooiste provincie van NLquote:
Ken je brandweerman Janus?quote:
Dat was het toen het onder water stond.quote:
Jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ken je brandweerman Janus?
Grapje kwajong.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:19 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe ik eruit zie
Niet spotten! Er zijn heel veel mensen doodquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat was het toen het onder water stond.
Haha ik ook, wat leuk dan kennen we dezelfde persoon! Whoowhooeo!quote:
Dat je in de IKEA niets kunt vinden snap ik nog wel, maar hoe kun je de IKEA zelf missen? Weet je hoe groot dat ding is?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:21 schreef -supergirl- het volgende:
Kleine meisjes worden groot, en supergirlie gaat op kamers. Vandaag was een grote dag. Sleutels in the pocket en gaan met die banaan. Ik heb toevallig een aantal dagen vrij van het werk en wilde hard aan de slag om vervolgens na 3 dagen mijn kamer helemaal af te hebben. Ja, niet dus
De ikea bij Eindhoven (ekkersrijt) fucking onvindbaar gewoonze zijn daar aan de weg bezig en navigaties kenden de nieuwe weg niet. 100 keer dezelfde weg gereden en 500 rondjes. Na heel lang zoeken eindelijk gevonden.
In andere provincies zijn er ook veel dood alleen dat zijn niet eens zeeuwen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Niet spotten! Er zijn heel veel mensen dood
Nou enquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
In andere provincies zijn er ook veel dood alleen dat zijn niet eens zeeuwen.
Kwam nog niet eens in de buurt zelfsquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:21 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat je in de IKEA niets kunt vinden snap ik nog wel, maar hoe kun je de IKEA zelf missen? Weet je hoe groot dat ding is?
Verder: Veel plezier op je nieuwe kamer
Grote godenquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kwam nog niet eens in de buurt zelfs
Dan werk ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:24 schreef Operc het volgende:
[..]
Grote goden
Volgende keer: ga op zaterdagmiddag, uurtje of twee (of nog beter: tweede paasdag ofzo) dan is het gewoon de meute volgen.Ja vanaf de snelweg al ja.
Dat is een bedreiging!quote:
Ik zie en voel liever eerst mijn spullen voor ik er geld aan uitgeefquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:25 schreef Operc het volgende:
[..]
IKEA heeft vast ook wel een thuisbezorgservice
Jij hebt ook echt op alles een antwoord.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zie en voel liever eerst mijn spullen voor ik er geld aan uitgeef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |