Niet iedereen moet in een klein hok zitten van 4x4 met alles gedeeld.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ze liegt dan waarschijnlijk ook alles
Ik geloof je wel, ik weet wat voor hel het hier is, huisjes van minder dan 40m2 voor 800+ euro.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Niet iedereen moet in een klein hok zitten van 4x4 met alles gedeeld.
Kom haten dan.
Een klein hok? Het is godver een studentenkamer waar je een paar jaartjes zit geen fucking vakantievillaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Niet iedereen moet in een klein hok zitten van 4x4 met alles gedeeld.
Kom haten dan.
Nee johquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef Cucumissativus het volgende:
Eens raden, de muren worden pasteltintjes?
Succes, een vriend van me heeft nu eindelijk iets via studentenwoningweb na 4 jaar wachten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, ik weet wat voor hel het hier is, huisjes van minder dan 40m2 voor 800+ euro.Ik zoek wat met mijn vriend, vandaar.
1 vraagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:21 schreef -supergirl- het volgende:
Kleine meisjes worden groot, en supergirlie gaat op kamers. Vandaag was een grote dag. Sleutels in the pocket en gaan met die banaan. Ik heb toevallig een aantal dagen vrij van het werk en wilde hard aan de slag om vervolgens na 3 dagen mijn kamer helemaal af te hebben. Ja, niet dus
De ikea bij Eindhoven (ekkersrijt) fucking onvindbaar gewoonze zijn daar aan de weg bezig en navigaties kenden de nieuwe weg niet. 100 keer dezelfde weg gereden en 500 rondjes. Na heel lang zoeken eindelijk gevonden. Eerst even een zaak in gevlogen voor muurverf. Vloerbedekking was ook zo gevonden. Vervolgens de Ikea in. Half uur lopen zoeken naar een bepaalde garderobekast die ik op internet had gezien. Toen toch maar het gaan vragen... Bleek hij op en pas weer leverbaar in september
dus maar op zoek naar een andere.. Ze hebben van die leuke tafeltjes met computertjes staan bij de garderobekasten om je eigen kast samen te stellen. WÁT een kutsysteem en trage kutcomputers. Ik heb daar uuuren over gedaan om te besluiten wat ik nou wilde.
nah uiteindelijk toch een mooie kast gevonden.
Vervolgens snel nog wat andere shit die kar ingesmeten bij ikea en gauw terug. Het inladen ging trouwens ook niet al te soepel. dozen waar je een rughernia van krijgt zo zwaar. Bij terugkomst op de kamer was het al laat. Nog wat gaatjes kunnen vullen met muurvulspul en terug naar huis. Wat ik vandaag klaar wilde: vloer + muren. Gewoon helemaal af. Wat ik gedaan heb: gaatjes gevuld. Voor de rest niks opgeschotenwat een tegenvaller.
Klacht: tijd niet goed kunnen indelen. Traag zijn. Niks af hebben
Mijn vriend is geen student meer, dus dat wordt hem niet. :/quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Succes, een vriend van me heeft nu eindelijk iets via studentenwoningweb na 4 jaar wachten.
Ik hoorde dat het bij de gewone woningweb kan oplopen tot 20 jaar.
Ja wat doe je nou boos dan, prima toch. Ik kan iets beters betalen, hoef je niet zo jaloers te doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Een klein hok? Het is godver een studentenkamer waar je een paar jaartjes zit geen fucking vakantievilla
Wutquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:56 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
1 vraag
Ik wil graag een eerlijk antwoord.
Ben jij dik?
geen 80 hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ah ok, dan snap ik dat je meer tijd/spul nodig hebt, ik heb 10
Schat jij kan waarschijnlijk nog geen sokken bij de Zeeman betalen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja wat doe je nou boos dan, prima toch. Ik kan iets beters betalen, hoef je niet zo jaloers te doen.
Schat ik heb zelf ook gewoon een goede baan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Schat jij kan waarschijnlijk nog geen sokken bij de Zeeman betalen.
Je pappie; die kan wat betalen
Ik geloof vrij weinig van wat jij post. Dus je kan net zo met die m kansloze verwende praat stoppenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Schat ik heb zelf ook gewoon een goede baan.
Daarom hoef ik ook niet zelf mijn vloer te leggen.
Geen excuses maat. Vrienden komen ook altijd met dat exuus aan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb een hoogslaper, daaronder mijn bureau, daar langs nog mijn 44" tv. Tegenover dat heb ik mijn bank en koelkast. Heb ik toch alles wat ik nodig heb
Alleen kan ik geen bitches ballen in mijn kamer
Ik geloof ook niet dat ze jou op de uni toelaten maar goed, dat is weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik geloof vrij weinig van wat jij post. Dus je kan net zo met die m kansloze verwende praat stoppen
Nee het is gewoon fysiek onmogelijk in die hoogslaper vriendquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:03 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Geen excuses maat. Vrienden komen ook altijd met dat exuus aan.wenfer2: nog neuqt? , vriend nee omdat hoogslaper dit dat.
Hou toch op. 10m2 is ruim zat. 12.4m2 hierzo.
Geilen op je moederquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom over mijn moeder? Mijn moeder is een knappe vrouw.
Wie zegt dat je enkel in bed kan neuqen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee het is gewoon fysiek onmogelijk in die hoogslaper vriend
Wil niet zeggen dat ik niet bij meisjes kan blijven slapen die een grotere kamer hebbenOf in geval van nood mn matras op de grond flikkeren
Pics gaarne!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom over mijn moeder? Mijn moeder is een knappe vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |