Kleine meisjes worden groot, en supergirlie gaat op kamers. Vandaag was een grote dag. Sleutels in the pocket en gaan met die banaan. Ik heb toevallig een aantal dagen vrij van het werk en wilde hard aan de slag om vervolgens na 3 dagen mijn kamer helemaal af te hebben. Ja, niet dus

De ikea bij Eindhoven (ekkersrijt) fucking onvindbaar gewoon

ze zijn daar aan de weg bezig en navigaties kenden de nieuwe weg niet. 100 keer dezelfde weg gereden en 500 rondjes. Na heel lang zoeken eindelijk gevonden. Eerst even een zaak in gevlogen voor muurverf. Vloerbedekking was ook zo gevonden. Vervolgens de Ikea in. Half uur lopen zoeken naar een bepaalde garderobekast die ik op internet had gezien. Toen toch maar het gaan vragen... Bleek hij op en pas weer leverbaar in september

dus maar op zoek naar een andere.. Ze hebben van die leuke tafeltjes met computertjes staan bij de garderobekasten om je eigen kast samen te stellen. WÁT een kutsysteem en trage kutcomputers. Ik heb daar uuuren over gedaan om te besluiten wat ik nou wilde.

nah uiteindelijk toch een mooie kast gevonden.
Vervolgens snel nog wat andere shit die kar ingesmeten bij ikea en gauw terug. Het inladen ging trouwens ook niet al te soepel. dozen waar je een rughernia van krijgt zo zwaar. Bij terugkomst op de kamer was het al laat. Nog wat gaatjes kunnen vullen met muurvulspul en terug naar huis. Wat ik vandaag klaar wilde: vloer + muren. Gewoon helemaal af. Wat ik gedaan heb: gaatjes gevuld. Voor de rest niks opgeschoten

wat een tegenvaller.
Klacht: tijd niet goed kunnen indelen. Traag zijn. Niks af hebben