21quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
Komt omdat je een vrouw bent, ik had binnen 3 uur alles gevonden voor mijn kamer. En ja dat was die in Eindje. Hoeveel m2 heb je eigenlijk?
Ik doe 3 verdiepingen in één dag, wat zeur jij nou.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
Dit soort dingen duren altijd veel langer dan je denkt. En muren en vloer in een dag is sowyso te optimistisch
Ja maar jij bent ook een rasechte bouwvakkerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik doe 3 verdiepingen in één dag, wat zeur jij nou.
ga soepie helpen dan!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik doe 3 verdiepingen in één dag, wat zeur jij nou.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een rasechte bouwvakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U riep?
Een studio in Amsterdamquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:31 schreef Clappindemcheekz het volgende:
Herkenbaar. Ik had sinds vorige week vakantie, en dacht binnen een paar dagen mijn nieuwe studio in Amsterdam bewoonbaar te maken, maar inmiddels ben ik anderhalve week verder en er staat een kledingkast en een boekenkast, bed gaat nog 3 weken duren voordat het een keer geleverd wordt.
Kutbedrijven hebben door de lage omloopsnelheid amper meer iets in voorraad
Dat is echt onmenselijk kleinquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ah ok, dan snap ik dat je meer tijd/spul nodig hebt, ik heb 10
Mwoah, ik heb een hoogslaper, daaronder mijn bureau, daar langs nog mijn 44" tv. Tegenover dat heb ik mijn bank en koelkast. Heb ik toch alles wat ik nodig hebquote:
200 euro jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bezemkast
Maar wss wel lekker goedkoop
HA ik heb een 2persquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb een hoogslaper, daaronder mijn bureau, daar langs nog mijn 44" tv. Tegenover dat heb ik mijn bank en koelkast. Heb ik toch alles wat ik nodig heb
Alleen kan ik geen bitches ballen in mijn kamer
Dat zeker, ik hou geld over van mijn uitwonenden beursquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heerlijk moet dat zijn ! Ik betaal het dubbele
Kan ik niet bij jou in bed slapen dan?quote:
Tegen elkaar aanschuiven. 3persquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat zeker, ik hou geld over van mijn uitwonenden beurs
[..]
Kan ik niet bij jou in bed slapen dan?
Je rijke pa bedoel jequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ruilen? Ik betaal 870.
Haha grapje ik wil niet ruilen
Hoe groot?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ruilen? Ik betaal 870.
Haha grapje ik wil niet ruilen
Jouw 1 pers dekentje mag je zelf houdenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mag ook wel ja, hoef ik tenminste niet bang te zijn dat je mijn dekens afpakt
Niet zo onaardig hé, of je krijgt een ban.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jouw 1 pers dekentje mag je zelf houden
Daar heb ik in m'n eentje genoeg aan inderdaad. Beter dan vrouwen die zichzelf 's nachts helemaal in de deken wikkelen waardoor ik lig te vernikkelenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jouw 1 pers dekentje mag je zelf houden
Doe ik niet ik slaap als een roosje. Muisstil en beweeg niet. Net doodquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Daar heb ik in m'n eentje genoeg aan inderdaad. Beter dan vrouwen die zichzelf 's nachts helemaal in de deken wikkelen waardoor ik lig te vernikkelen
Ehm. Het plan was het gewoon ff snel te kopen vandaag en dan gelijk de vloer en muren te doen maar het liep andersquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:43 schreef Rodawa het volgende:
Daarom eerst alles inslaan qua verf, laminaat en dergelijke, dat meenemen en gelijk fixen. Vervolgens op dag 2 of 3 op zoek naar spullen voor de inrichting, daarna in elkaar zetten en plaatsen en je bent klaar.
Gr gr een verhuizer
Dan is het goed, wanneer kan ik blijven slapen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doe ik niet ik slaap als een roosje. Muisstil en beweeg niet. Net dood
Geloof me: daar ben ik ook blij omquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:45 schreef RetepV het volgende:
Ik ben blij dat ik je vriendje niet ben en meegekomen ben!
Niet iedereen moet in een klein hok zitten van 4x4 met alles gedeeld.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ze liegt dan waarschijnlijk ook alles
Ik geloof je wel, ik weet wat voor hel het hier is, huisjes van minder dan 40m2 voor 800+ euro.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Niet iedereen moet in een klein hok zitten van 4x4 met alles gedeeld.
Kom haten dan.
Een klein hok? Het is godver een studentenkamer waar je een paar jaartjes zit geen fucking vakantievillaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Niet iedereen moet in een klein hok zitten van 4x4 met alles gedeeld.
Kom haten dan.
Nee johquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:53 schreef Cucumissativus het volgende:
Eens raden, de muren worden pasteltintjes?
Succes, een vriend van me heeft nu eindelijk iets via studentenwoningweb na 4 jaar wachten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, ik weet wat voor hel het hier is, huisjes van minder dan 40m2 voor 800+ euro.Ik zoek wat met mijn vriend, vandaar.
1 vraagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:21 schreef -supergirl- het volgende:
Kleine meisjes worden groot, en supergirlie gaat op kamers. Vandaag was een grote dag. Sleutels in the pocket en gaan met die banaan. Ik heb toevallig een aantal dagen vrij van het werk en wilde hard aan de slag om vervolgens na 3 dagen mijn kamer helemaal af te hebben. Ja, niet dus
De ikea bij Eindhoven (ekkersrijt) fucking onvindbaar gewoonze zijn daar aan de weg bezig en navigaties kenden de nieuwe weg niet. 100 keer dezelfde weg gereden en 500 rondjes. Na heel lang zoeken eindelijk gevonden. Eerst even een zaak in gevlogen voor muurverf. Vloerbedekking was ook zo gevonden. Vervolgens de Ikea in. Half uur lopen zoeken naar een bepaalde garderobekast die ik op internet had gezien. Toen toch maar het gaan vragen... Bleek hij op en pas weer leverbaar in september
dus maar op zoek naar een andere.. Ze hebben van die leuke tafeltjes met computertjes staan bij de garderobekasten om je eigen kast samen te stellen. WÁT een kutsysteem en trage kutcomputers. Ik heb daar uuuren over gedaan om te besluiten wat ik nou wilde.
nah uiteindelijk toch een mooie kast gevonden.
Vervolgens snel nog wat andere shit die kar ingesmeten bij ikea en gauw terug. Het inladen ging trouwens ook niet al te soepel. dozen waar je een rughernia van krijgt zo zwaar. Bij terugkomst op de kamer was het al laat. Nog wat gaatjes kunnen vullen met muurvulspul en terug naar huis. Wat ik vandaag klaar wilde: vloer + muren. Gewoon helemaal af. Wat ik gedaan heb: gaatjes gevuld. Voor de rest niks opgeschotenwat een tegenvaller.
Klacht: tijd niet goed kunnen indelen. Traag zijn. Niks af hebben
Mijn vriend is geen student meer, dus dat wordt hem niet. :/quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Succes, een vriend van me heeft nu eindelijk iets via studentenwoningweb na 4 jaar wachten.
Ik hoorde dat het bij de gewone woningweb kan oplopen tot 20 jaar.
Ja wat doe je nou boos dan, prima toch. Ik kan iets beters betalen, hoef je niet zo jaloers te doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Een klein hok? Het is godver een studentenkamer waar je een paar jaartjes zit geen fucking vakantievilla
Wutquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:56 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
1 vraag
Ik wil graag een eerlijk antwoord.
Ben jij dik?
geen 80 hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Schat jij kan waarschijnlijk nog geen sokken bij de Zeeman betalen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja wat doe je nou boos dan, prima toch. Ik kan iets beters betalen, hoef je niet zo jaloers te doen.
Schat ik heb zelf ook gewoon een goede baan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Schat jij kan waarschijnlijk nog geen sokken bij de Zeeman betalen.
Je pappie; die kan wat betalen
Ik geloof vrij weinig van wat jij post. Dus je kan net zo met die m kansloze verwende praat stoppenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Schat ik heb zelf ook gewoon een goede baan.
Daarom hoef ik ook niet zelf mijn vloer te leggen.
Geen excuses maat. Vrienden komen ook altijd met dat exuus aan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb een hoogslaper, daaronder mijn bureau, daar langs nog mijn 44" tv. Tegenover dat heb ik mijn bank en koelkast. Heb ik toch alles wat ik nodig heb
Alleen kan ik geen bitches ballen in mijn kamer
Ik geloof ook niet dat ze jou op de uni toelaten maar goed, dat is weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik geloof vrij weinig van wat jij post. Dus je kan net zo met die m kansloze verwende praat stoppen
Nee het is gewoon fysiek onmogelijk in die hoogslaper vriendquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:03 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Geen excuses maat. Vrienden komen ook altijd met dat exuus aan.wenfer2: nog neuqt? , vriend nee omdat hoogslaper dit dat.
Hou toch op. 10m2 is ruim zat. 12.4m2 hierzo.
Geilen op je moederquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom over mijn moeder? Mijn moeder is een knappe vrouw.
Wie zegt dat je enkel in bed kan neuqen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee het is gewoon fysiek onmogelijk in die hoogslaper vriend
Wil niet zeggen dat ik niet bij meisjes kan blijven slapen die een grotere kamer hebbenOf in geval van nood mn matras op de grond flikkeren
Pics gaarne!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom over mijn moeder? Mijn moeder is een knappe vrouw.
In bed is toch wel het fijnst en het meest logischequote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:07 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je enkel in bed kan neuqen?
[..]
Pics gaarne!
Inderdaad ik heb daar gewoon een bank voorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:07 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je enkel in bed kan neuqen?
[..]
Pics gaarne!
Hebben ze daar op je werk niet eens een bed voor dan? Dan is het die 50 euro niet waardquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Inderdaad ik heb daar gewoon een bank voor
Werk aan huis tochquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hebben ze daar op je werk niet eens een bed voor dan? Dan is het die 50 euro niet waard
Leeuwardenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:12 schreef Timmie85 het volgende:
Ik betaal 600 voor 70m², enige nadeel: Ik woon in Leeuwarden ;'(
AH dat is waar ik in eerste instantie wilde gaan studerenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:12 schreef Timmie85 het volgende:
Ik betaal 600 voor 70m², enige nadeel: Ik woon in Leeuwarden ;'(
High class. Startbedrag is 3000.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:13 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Dan kan je wel 150 euro voor een uurtje vragen
dat is pas een PRESTATIE hihahoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat zeker, ik hou geld over van mijn uitwonenden beurs
[..]
Kan ik niet bij jou in bed slapen dan?
gewoon missionaris toch, zachtjes aanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee het is gewoon fysiek onmogelijk in die hoogslaper vriend
Wil niet zeggen dat ik niet bij meisjes kan blijven slapen die een grotere kamer hebbenOf in geval van nood mn matras op de grond flikkeren
Dan zit je toch met je bipsje tegen het plafond aan ofnie?quote:
moet toch wel een beetje speling zijn van pak hem beet 30cm ofzoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan zit je toch met je bipsje tegen het plafond aan ofnie?
In het kader van Fok! en zelf-overschatting: Sommige mensen hebben wel meer dan 30cm nodig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:30 schreef Loppe het volgende:
[..]
moet toch wel een beetje speling zijn van pak hem beet 30cm ofzo
tjaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:33 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
In het kader van Fok! en zelf-overschatting: Sommige mensen hebben wel meer dan 30cm nodig.
Dat is kleiner dan mijn zolderkamerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Da's waar. In het pittoreske Eindhoven. Hoewel daar ook het merendeel gewoon ~15m2 voor 400 isquote:
Het is ook nog eens een scholier.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:42 schreef dustbrain het volgende:
Zo totaal niet hot. Een lelijk wijf dat op zichzelf gaat wonen. Achja, zolang het maar uit zicht is.
Huh jij werkte toch? Of ga je toch maar studeren?? Ik ben je nummer kwijt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:21 schreef -supergirl- het volgende:
Kleine meisjes worden groot, en supergirlie gaat op kamers. Vandaag was een grote dag. Sleutels in the pocket en gaan met die banaan. Ik heb toevallig een aantal dagen vrij van het werk en wilde hard aan de slag om vervolgens na 3 dagen mijn kamer helemaal af te hebben. Ja, niet dus
De ikea bij Eindhoven (ekkersrijt) fucking onvindbaar gewoonze zijn daar aan de weg bezig en navigaties kenden de nieuwe weg niet. 100 keer dezelfde weg gereden en 500 rondjes. Na heel lang zoeken eindelijk gevonden. Eerst even een zaak in gevlogen voor muurverf. Vloerbedekking was ook zo gevonden. Vervolgens de Ikea in. Half uur lopen zoeken naar een bepaalde garderobekast die ik op internet had gezien. Toen toch maar het gaan vragen... Bleek hij op en pas weer leverbaar in september
dus maar op zoek naar een andere.. Ze hebben van die leuke tafeltjes met computertjes staan bij de garderobekasten om je eigen kast samen te stellen. WÁT een kutsysteem en trage kutcomputers. Ik heb daar uuuren over gedaan om te besluiten wat ik nou wilde.
nah uiteindelijk toch een mooie kast gevonden.
Vervolgens snel nog wat andere shit die kar ingesmeten bij ikea en gauw terug. Het inladen ging trouwens ook niet al te soepel. dozen waar je een rughernia van krijgt zo zwaar. Bij terugkomst op de kamer was het al laat. Nog wat gaatjes kunnen vullen met muurvulspul en terug naar huis. Wat ik vandaag klaar wilde: vloer + muren. Gewoon helemaal af. Wat ik gedaan heb: gaatjes gevuld. Voor de rest niks opgeschotenwat een tegenvaller.
Klacht: tijd niet goed kunnen indelen. Traag zijn. Niks af hebben
Ja vorig jaar diploma behaald. Toen jaartje gewerkt. Nu een andere (richting) opleidingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Huh jij werkte toch? Of ga je toch maar studeren?? Ik ben je nummer kwijt.
wat ga je studerenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja vorig jaar diploma behaald. Toen jaartje gewerkt. Nu een andere (richting) opleiding
welke stad ga je leren? gaan we samen stappenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ga niet studeren. Ik ga hetzelfde niveau doen (4)
Den bosch.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
welke stad ga je leren? gaan we samen stappen
Allang klaar zijn met studeren en nog meer genieten van het leven.quote:
Nu je het zegt, niet getankt vandaag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:29 schreef pussycatdoll het volgende:
Verzonnen topics, je hebt 500 rondjes gereden+ er nog naar toe rijden en waarschijnlijk ook nog eerst naar je kamer, waar is de tankstation in dit verhaal?
Maar dan zat je zo rond de 375 rondjes bijna zonder benzine,toch leg uit, ik heb autisme en heb structuur nodig en goeie uitleg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nu je het zegt, niet getankt vandaag.
We reden op magiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:31 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Maar dan zat je zo rond de 375 rondjes bijna zonder benzine,toch leg uit, ik heb autisme en heb structuur nodig en goeie uitleg.
stoerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:52 schreef Neejman het volgende:
Je bent gewoon een kanker hoer klaar uit en slotje
Echt een leuke hobby: mensen uitschelden op het internetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:52 schreef Neejman het volgende:
Met een gestrekt been inkomen, rood.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:52 schreef Neejman het volgende:
Beter hou je je bek over Supergirl.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:52 schreef Neejman het volgende:
Ga jij eerst dat gaatje in je hersenen maar eens fixen broodmongoolquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:11 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ben goed in gaatjes vullen, moet ik helpen?
Wat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ga jij eerst dat gaatje in je hersenen maar eens fixen broodmongool
RIDDER TE PAARD!!1!1!1!!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:05 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Beter hou je je bek over Supergirl.
Nu nog eens wat hersenen kweken. Zoals je kunt lezen zijn de gaatjes dus vandaag al gevuld. Kun je ook schuren/muren verven?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben serieus.... Ik heb in het huis van mijn schoonouders vandaag alle gaatjes dichtgeplamuurdtIk heb dus flink wat ervaring
Oh ik hoop zo op een wit paardquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
RIDDER TE PAARD!!1!1!1!!!
Oohjaquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nu nog eens wat hersenen kweken. Zoals je kunt lezen zijn de gaatjes dus vandaag al gevuld. Kun je ook schuren/muren verven?
The horrorquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:18 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk maar dat ik hier opzit rijdend naar jou toe
Nu nog in Zeeland he..quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
OohjaSorry
Tis al laat
Ik kan goed kwasten hoor
Waar woon je?
Bjoetifulquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:18 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk maar dat ik hier opzit rijdend naar jou toe
Mooiste provincie van NLquote:
Ken je brandweerman Janus?quote:
Dat was het toen het onder water stond.quote:
Jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ken je brandweerman Janus?
Grapje kwajong.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:19 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe ik eruit zie
Niet spotten! Er zijn heel veel mensen doodquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat was het toen het onder water stond.
Haha ik ook, wat leuk dan kennen we dezelfde persoon! Whoowhooeo!quote:
Dat je in de IKEA niets kunt vinden snap ik nog wel, maar hoe kun je de IKEA zelf missen? Weet je hoe groot dat ding is?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:21 schreef -supergirl- het volgende:
De ikea bij Eindhoven (ekkersrijt) fucking onvindbaar gewoonze zijn daar aan de weg bezig en navigaties kenden de nieuwe weg niet. 100 keer dezelfde weg gereden en 500 rondjes. Na heel lang zoeken eindelijk gevonden.
In andere provincies zijn er ook veel dood alleen dat zijn niet eens zeeuwen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Niet spotten! Er zijn heel veel mensen dood
Nou enquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
In andere provincies zijn er ook veel dood alleen dat zijn niet eens zeeuwen.
Kwam nog niet eens in de buurt zelfsquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:21 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat je in de IKEA niets kunt vinden snap ik nog wel, maar hoe kun je de IKEA zelf missen? Weet je hoe groot dat ding is?
Verder: Veel plezier op je nieuwe kamer
Grote godenquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kwam nog niet eens in de buurt zelfs
Dan werk ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:24 schreef Operc het volgende:
[..]
Grote goden
Volgende keer: ga op zaterdagmiddag, uurtje of twee (of nog beter: tweede paasdag ofzo) dan is het gewoon de meute volgen.Ja vanaf de snelweg al ja.
Dat is een bedreiging!quote:
Ik zie en voel liever eerst mijn spullen voor ik er geld aan uitgeefquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:25 schreef Operc het volgende:
[..]
IKEA heeft vast ook wel een thuisbezorgservice
Jij hebt ook echt op alles een antwoord.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zie en voel liever eerst mijn spullen voor ik er geld aan uitgeef
Check dm!quote:
Succes met overschattenquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:35 schreef -supergirl- het volgende:
Vandaag trouwens kijken of ik mezelf weer overschatik hoop muren en vloer vandaag wél af te krijgen + garderobekast in elkaar zetten + koelkast en ladekastje neerzetten. Wens me succes.....
Eindhoven Ikea was dichterbij dan Breda. Tenminste dat had zo moeten zijn maar dat was achteraf natuurlijk helemaal niet het gevalquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:46 schreef zovty het volgende:
Ze worden zo snel groot he?![]()
![]()
.
IKEA eindhoven is kut ja op het moment, iedereen heeft er last van, ligt echt niet aan jou.
Je had ook even in Breda bij de IKEA langs kunnen wippen, ligt langs de snelweg van Zeeland naar Eindjuh. Laat het volgende keer even op tijd weten en ik kom je helpen met kiezen en inladen!
Maar je bent toch wel opgeschoten? Allerlei meubelzooi gekocht en gaatjes gevuld. Ik zou er 2 dagen voor nodig hebben.
Begrijpelijke, maar uiteindelijk toch onterechte klacht.
Neeequote:Op woensdag 17 juli 2013 09:51 schreef adnapekkid het volgende:
Zit je ook in Eindhoven op kamers Supergirl?
Een ei, een klef broodje, een plakje kaas en een bakje jam volgens mij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat krijg je bij zo'n ontbijt dan?
Niet eens een croissantjequote:Op woensdag 17 juli 2013 10:26 schreef Der_Profi het volgende:
[..]
Een ei, een klef broodje, een plakje kaas en een bakje jam volgens mij.
Hadden ze beter een bord op kunnen hangen met 'Zwervers verzamelt u!'
Ik geloof er geen reet van.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heerlijk moet dat zijn ! Ik betaal het dubbele
ik ga ff zoekenquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe de piep kun je iets kwijtraken wat je in je tel hebt gezet sukkeltje
Bij je moeder, Paulquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat krijg je bij zo'n ontbijt dan?
Waarom wat wil je dimaquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet toevoegd [ afbeelding ], je moet mij ff appen.
Ik zei toch...quote:
????????????quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zei toch...
Edit: Dm
Ja oke.quote:
Dankjewel frikendel!quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zei toch...
Edit: Dm
Het lijkt mij wel een vrouw. Damn jij bent altijd wantrouwend of het wel echt een vrouw is. Hoe komt dat?quote:
Nee, ik ben gewoon niet naiefquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel een vrouw. Damn jij bent altijd wantrouwend of het wel echt een vrouw is. Hoe komt dat?
Ik heb nog een schilder nodig. Interesse?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:25 schreef jody566 het volgende:
wat is je nummer supergirl dan bel ik jou effe
Ja kan daar ben ik goed inquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb nog een schilder nodig. Interesse?
Ja makkelijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mooi. Toevallig ook ervaring met ikea-kasten in elkaar zetten?
ik kan wel schilderenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb nog een schilder nodig. Interesse?
Ik zit in een stoel te kijken hoe er wordt geklust..quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ligt het aan mij of zou je niet veel meer gedaan krijgen als je niet zou Fok!-en?
Uitstekend. Ga zo door.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zit in een stoel te kijken hoe er wordt geklust..
mag ik picca van je supergirlquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja wat kan niet allemaal tegelijk ofzo
Dat kan iedereen met meer dan 2 hersencellenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mooi. Toevallig ook ervaring met ikea-kasten in elkaar zetten?
Eentje verven, eentje laminaat leggen en bijsnijden, eentje planken ophangen, jij de IKEA-spullen in elkaar zetten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja wat kan niet allemaal tegelijk ofzo
aiight rodawaquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eentje verven, eentje laminaat leggen en bijsnijden, eentje planken ophangen, jij de IKEA-spullen in elkaar zetten.
Connie heeft proefverlof joodje.quote:
Wel jammer dat je geen klasse hebt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mij ook niet. Dan heb ik toch een lul
Gevaarlijk man, met een handige app kan je van een foto een sleutel namaken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:25 schreef Dientje12 het volgende:
Heb je je sleutels ook gepost op facebook?
Meestal doen ze dat tegenwoordig...
schuren?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nu nog eens wat hersenen kweken. Zoals je kunt lezen zijn de gaatjes dus vandaag al gevuld. Kun je ook schuren/muren verven?
Ik heb helemaal geen laminaatquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eentje verven, eentje laminaat leggen en bijsnijden, eentje planken ophangen, jij de IKEA-spullen in elkaar zetten.
Heb je je toch weer overschat vandaag ofnie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:01 schreef -supergirl- het volgende:
Ben trouwens weer gestopt, want ik moet zo iets doen dus kan niet verder
Even update: de muren zijn nu gedaan. Morgenochtend het vloerbedekking leggen en de kast in elkaar zetten..
Ja de vloer moest ook liggen en de kast in elkaar. Maar het verven was een rotklus.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je je toch weer overschat vandaag ofnie?
Wanneer vingeren?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja de vloer moest ook liggen en de kast in elkaar. Maar het verven was een rotklus.
Bovendien lig ik al in je 3 persoonsbed, toch schat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Sorry ik ben de 13 al gepasseerd
Zekerquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Bovendien lig ik al in je 3 persoonsbed, toch schat?
Ik heb daar geen foto's van gemaakt! Ik beloof dat als het af is ik een foto zal laten zien maar dat duurt nog even (met mijn tempoquote:
aiii ook met jou er bij op he. Via dm mag ook natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb daar geen foto's van gemaakt! Ik beloof dat als het af is ik een foto zal laten zien maar dat duurt nog even (met mijn tempo)
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
Supergirl ik ben er uit, je bent best leuk
Preuts ben ik inderdaad niet, maar denk nou niet dat ik een of andere lompe boerin ben hequote:Op woensdag 17 juli 2013 18:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja je reacties enzo, tenminste niet zo preuts als sommige wijven, ook best knap
Nee tuurlijk niet, je komt alleen maar uit zeelandquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Preuts ben ik inderdaad niet, maar denk nou niet dat ik een of andere lompe boerin ben he
Dat dialectquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, je komt alleen maar uit zeeland
Ik kom zelf uit brabant, ik heb geleerd mezelf aan te passen aan elk dialectquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat dialect![]()
Maar keer met een meisje gegaan die daarvandaan kwam, dat gaat toch een partij irriteren zeg
Het meeste zuidelijke vind ik nog wel te pruimen, maar dit + alles uit het noorden/oosten is echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit brabant, ik heb geleerd mezelf aan te passen aan elk dialect
Hoe meer dronken ik ben, hoe beschaafder ik ga praten, al dan niet met dubbele tongquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het meeste zuidelijke vind ik nog wel te pruimen, maar dit + alles uit het noorden/oosten is echt verschrikkelijk
Ze hebben niet allemaal een dialect. Kijk je hebt er uit breskens en Terneuzen en omstreken en die hebben echt een bijzondere uitspraak. En je hebt er uit arnemuiden en andere boerse dorpjes die vreselijk plat praten. Maar er wonen ook normale mensen zónder dialectquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat dialect![]()
Maar keer met een meisje gegaan die daarvandaan kwam, dat gaat toch een partij irriteren zeg
Brabantquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ze hebben niet allemaal een dialect. Kijk je hebt er uit breskens en Terneuzen en omstreken en die hebben echt een bijzondere uitspraak. En je hebt er uit arnemuiden en andere boerse dorpjes die vreselijk plat praten. Maar we wonen ook normale mensen zónder dialectja echt waar! Niet iedereen over 1 kam scheren. Ik praat compleet zonder dialect. Mijn moeder denkt dat ik een zachte G ga krijgen omdat ik in Brabant ga wonen
mooi niet (stiekem hoopt ze dat gewoon omdat ze zelf uit Brabant komt)
Zij kwam uit Vlissingen geloof ik en ze durfde ook te beweren dat ze geen accent hadquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ze hebben niet allemaal een dialect. Kijk je hebt er uit breskens en Terneuzen en omstreken en die hebben echt een bijzondere uitspraak. En je hebt er uit arnemuiden en andere boerse dorpjes die vreselijk plat praten. Maar er wonen ook normale mensen zónder dialectja echt waar! Niet iedereen over 1 kam scheren. Ik praat compleet zonder dialect. Mijn moeder denkt dat ik een zachte G ga krijgen omdat ik in Brabant ga wonen
mooi niet (stiekem hoopt ze dat gewoon omdat ze zelf uit Brabant komt)
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zij kwam uit Vlissingen geloof ik en ze durfde ook te beweren dat ze geen accent had
jij houd van aandachtquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:15 schreef -supergirl- het volgende:
Hoe dit topic trouwens ooit aan de 10 pagina's is gekomen, is mij een raadsel..
Het boerenlandschap ben ik juist dol op. Koetjes, schaapjes en paardjes in de weiquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:15 schreef jody566 het volgende:
zeeland is faccking boeren man kijk dat boeren landschap zeg meer dan 1000 woorden tochhhh
wel lekker neuken op het strand of verlaten weilandquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het boerenlandschap ben ik juist dol op. Koetjes, schaapjes en paardjes in de weiliever dan zo'n stinkstad als Amsterdam of Rotterdam, waar ik het niet langer dan een weekend uithoud
hoe werkt dat mangquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
www.vocaroo.com spreek maar een persoonlijk bericht in voor me
als je dat al niet weet hoe denk jij dan een ikea garderobekast in elkaar te knutselen, jongen?quote:
ja ik sprak shit in maar hij zij errrrrrorquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als je dat al niet weet hoe denk jij dan een ikea garderobekast in elkaar te knutselen, jongen?
Komt doordat ik manycam heb.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als je dat al niet weet hoe denk jij dan een ikea garderobekast in elkaar te knutselen, jongen?
Ikea is serieus: "Doe schroef A-7 in Ppank P-2 en plaats plank P-3 er op "quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zelfs dat gaat mij al te verquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ikea is serieus: "Doe schroef A-7 in Ppank P-2 en plaats plank P-3 er op "
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:28 schreef jody566 het volgende:
[..]
deoe jij is praten rodawa.
het liefst horen we supergirl![]()
![]()
![]()
Supertje zit in de auto dus ik heb even geen laptopquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:28 schreef jody566 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb al honderden vocaroos ingesproken hier.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:28 schreef jody566 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ookee vanaafF????quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Supertje zit in de auto dus ik heb even geen laptop
Ooke gooi er nog éééntje inquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb al honderden vocaroos ingesproken hier.
waar danquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
sws geen 100 vriendquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Welke kleur dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als ik tijd heb... Moet mijn bed losschroeven en mijn haren verven
aaaah welke kleurquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als ik tijd heb... Moet mijn bed losschroeven en mijn haren verven
Wat is dit, je Turkse broer?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0fiqlFHUVDr
Dit was mijn ode aan hezdunnah.
staat je vast lekker nu maar snel pics van je harenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kastanjebruin
Het is nu lichtbruin (mijn eigen kleur) met front dip dye donkerblond.
Ja en dit is mijn Hollandse broer, hij is boerquote:
Godverquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja en dit is mijn Hollandse broer, hij is boer
http://vocaroo.com/i/s0TaJOE9eGDO
heb wel kutmic oke niet op letten oke
mi manggquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja en dit is mijn Hollandse broer, hij is boer
http://vocaroo.com/i/s0TaJOE9eGDO
heb wel kutmic oke niet op letten oke
http://vocaroo.com/i/s0NY5EbqzGCFquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Godver
Haha nee dit kom niet in de buurt van wat hier plat praten is
weet je wat een dip dye is? Dat is dat alleen je punten een ander kleurtje hebben.. En dan front, dus alleen aan de voorkant (was weer wat nieuws) en dan dus die punten donkerblond. Rest lichtbruin. Snappie?quote:
http://vocaroo.com/i/s1PIWhAs7kEUquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:39 schreef Splutje het volgende:
Ben wel benieuwd naar de Vocaroo van supergirl
dus ehquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
weet je wat een dip dye is? Dat is dat alleen je punten een ander kleurtje hebben.. En dan front, dus alleen aan de voorkant (was weer wat nieuws) en dan dus die punten donkerblond. Rest lichtbruin. Snappie?
Klinkt als star warsquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1PIWhAs7kEU
(dit is supergirl)
Ehm. Zoietsquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus eh
de puntjes zijn blond, in het niederlandsch?
jonge heb je nog nooit meid gehadquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus eh
de puntjes zijn blond, in het niederlandsch?
Ik versta hier werkelijk geen ene fuck vanquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1PIWhAs7kEU
(dit is supergirl)
http://vocaroo.com/i/s0cY7mZloKpCquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik versta hier werkelijk geen ene fuck van
Zo lelijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
weet je wat een dip dye is? Dat is dat alleen je punten een ander kleurtje hebben.. En dan front, dus alleen aan de voorkant (was weer wat nieuws) en dan dus die punten donkerblond. Rest lichtbruin. Snappie?
no manquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
of ik iemand van het kamp heb gehad?
nee
Nee, dit is zo'n beetje mijn enige kennis van de Vlaamse taal. http://vocaroo.com/i/s1lQQ2AZUq4Pquote:
ja tochh doe ik voor uquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:46 schreef -supergirl- het volgende:
Ooooooh jongens toch ! Mijn iPhone heeft nog 5%
Maakt iemand een deeltje 2 ? Voor de komende updates en foto's en vocaroo natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |