Waarom wat wil je dimaquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet toevoegd [ afbeelding ], je moet mij ff appen.
Ik zei toch...quote:
????????????quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zei toch...
Edit: Dm
Ja oke.quote:
Dankjewel frikendel!quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zei toch...
Edit: Dm
Het lijkt mij wel een vrouw. Damn jij bent altijd wantrouwend of het wel echt een vrouw is. Hoe komt dat?quote:
Nee, ik ben gewoon niet naiefquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel een vrouw. Damn jij bent altijd wantrouwend of het wel echt een vrouw is. Hoe komt dat?
Ik heb nog een schilder nodig. Interesse?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:25 schreef jody566 het volgende:
wat is je nummer supergirl dan bel ik jou effe
Ja kan daar ben ik goed inquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb nog een schilder nodig. Interesse?
Ja makkelijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mooi. Toevallig ook ervaring met ikea-kasten in elkaar zetten?
ik kan wel schilderenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb nog een schilder nodig. Interesse?
Ik zit in een stoel te kijken hoe er wordt geklust..quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ligt het aan mij of zou je niet veel meer gedaan krijgen als je niet zou Fok!-en?
Uitstekend. Ga zo door.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zit in een stoel te kijken hoe er wordt geklust..
mag ik picca van je supergirlquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja wat kan niet allemaal tegelijk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |