21quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
Komt omdat je een vrouw bent, ik had binnen 3 uur alles gevonden voor mijn kamer. En ja dat was die in Eindje. Hoeveel m2 heb je eigenlijk?
Ik doe 3 verdiepingen in één dag, wat zeur jij nou.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
Dit soort dingen duren altijd veel langer dan je denkt. En muren en vloer in een dag is sowyso te optimistisch
Ja maar jij bent ook een rasechte bouwvakkerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik doe 3 verdiepingen in één dag, wat zeur jij nou.
ga soepie helpen dan!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik doe 3 verdiepingen in één dag, wat zeur jij nou.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een rasechte bouwvakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U riep?
Een studio in Amsterdamquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:31 schreef Clappindemcheekz het volgende:
Herkenbaar. Ik had sinds vorige week vakantie, en dacht binnen een paar dagen mijn nieuwe studio in Amsterdam bewoonbaar te maken, maar inmiddels ben ik anderhalve week verder en er staat een kledingkast en een boekenkast, bed gaat nog 3 weken duren voordat het een keer geleverd wordt.
Kutbedrijven hebben door de lage omloopsnelheid amper meer iets in voorraad
Dat is echt onmenselijk kleinquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ah ok, dan snap ik dat je meer tijd/spul nodig hebt, ik heb 10
Mwoah, ik heb een hoogslaper, daaronder mijn bureau, daar langs nog mijn 44" tv. Tegenover dat heb ik mijn bank en koelkast. Heb ik toch alles wat ik nodig hebquote:
200 euro jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bezemkast
Maar wss wel lekker goedkoop
HA ik heb een 2persquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb een hoogslaper, daaronder mijn bureau, daar langs nog mijn 44" tv. Tegenover dat heb ik mijn bank en koelkast. Heb ik toch alles wat ik nodig heb
Alleen kan ik geen bitches ballen in mijn kamer
Dat zeker, ik hou geld over van mijn uitwonenden beursquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heerlijk moet dat zijn ! Ik betaal het dubbele
Kan ik niet bij jou in bed slapen dan?quote:
Tegen elkaar aanschuiven. 3persquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat zeker, ik hou geld over van mijn uitwonenden beurs
[..]
Kan ik niet bij jou in bed slapen dan?
Je rijke pa bedoel jequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ruilen? Ik betaal 870.
Haha grapje ik wil niet ruilen
Hoe groot?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ruilen? Ik betaal 870.
Haha grapje ik wil niet ruilen
Jouw 1 pers dekentje mag je zelf houdenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mag ook wel ja, hoef ik tenminste niet bang te zijn dat je mijn dekens afpakt
Niet zo onaardig hé, of je krijgt een ban.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jouw 1 pers dekentje mag je zelf houden
Daar heb ik in m'n eentje genoeg aan inderdaad. Beter dan vrouwen die zichzelf 's nachts helemaal in de deken wikkelen waardoor ik lig te vernikkelenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jouw 1 pers dekentje mag je zelf houden
Doe ik niet ik slaap als een roosje. Muisstil en beweeg niet. Net doodquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Daar heb ik in m'n eentje genoeg aan inderdaad. Beter dan vrouwen die zichzelf 's nachts helemaal in de deken wikkelen waardoor ik lig te vernikkelen
Ehm. Het plan was het gewoon ff snel te kopen vandaag en dan gelijk de vloer en muren te doen maar het liep andersquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:43 schreef Rodawa het volgende:
Daarom eerst alles inslaan qua verf, laminaat en dergelijke, dat meenemen en gelijk fixen. Vervolgens op dag 2 of 3 op zoek naar spullen voor de inrichting, daarna in elkaar zetten en plaatsen en je bent klaar.
Gr gr een verhuizer
Dan is het goed, wanneer kan ik blijven slapen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doe ik niet ik slaap als een roosje. Muisstil en beweeg niet. Net dood
Geloof me: daar ben ik ook blij omquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:45 schreef RetepV het volgende:
Ik ben blij dat ik je vriendje niet ben en meegekomen ben!
Niet iedereen moet in een klein hok zitten van 4x4 met alles gedeeld.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ze liegt dan waarschijnlijk ook alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |