[url=www.nobrain.dk]quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
haha tr gemaakt op tubgirl staat ban.
zou je raken?quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja echt zon wijf van de mbo haarknipschool die net een Braddie'tje kan knippen, neem maar een slokje water. Dat is goed voor je verbrijzelde ribben.
Haha, faalhaas. Twee keer zelfsquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ [url=http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/quote.png]afbeelding ][url]
DAN DAN DAN DAN.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dit topic is snachts nog beter als (of dan) overdag!
fixedquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
haha tr gemaakt op tubgirl staat ban.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
We moeten snel zijn want om 4 uur krijgen die dikken hongerklop!
jij begon stoer te doen gekquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:14 schreef VMSDKR het volgende:
Ja, zet die droplul me weer achteraan. Was net van m'n newbiestatus af komt hij aan de OP zitten.
hahahquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensee we kunnen nu hergroeperen en nieuwe aanval doen jegens dieettopic. We moeten snel zijn want om 4 uur krijgen die dikken hongerklop!
kanker ik schrokquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:12 schreef VMSDKR het volgende:
Zo moet ie:
[ link | afbeelding ]
En dan issie klikbaar.
jaja ik onthoud toch niet waar jij stond man jezusquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee mafkees, vroeg gewoon netjes. Zelfs een emoticon erbij.
Naast mij want wij zijn maatjes van elkaar!quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jaja ik onthoud toch niet waar jij stond man jezus
Was aan het zoeken maar jij hebt dat gekke frikandelbakje er nog in in plaats van je meatspin.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Naast mij want wij zijn maatjes van elkaar!
Wat ben je ook een misselijk ventje. Ik stond voor MarMar.quote:
Hide yo milk, hide yo chickin.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensee we kunnen nu hergroeperen en nieuwe aanval doen jegens dieettopic. We moeten snel zijn want om 4 uur krijgen die dikken hongerklop!
Lekker samen met de neus daar voorin huppelen, 2 van die barbaren bij elkaar nu.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:17 schreef no1uknow het volgende:
toch niet normaal dit jmf
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)ischutter-Cavani.htm
KANNIET OPENE ZIT OP WERK!!!quote:
fixed.quote:[..]
Was aan het zoeken maar jij hebt dat gekke frikandelbakje er nog in in plaats van je meatspin.
wat ben je toch ook een ontzettende jankerdquote:[..]
Wat ben je ook een misselijk ventje. Ik stond voor MarMar.
Goed bezig Immers!quote:
ik krijg opeens tintnelingen in mijn linker kant van mijn buik, links van mn abs , ik ging toen ff poepen, is wel beetje gekalmeerd, nu, komt door de melk denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik maak me zorgen om Dima....! DIMA!!!!1!!1!
Ja is wel goed met jou joh, wacht maar tot ik de OP een keer weer heb. Zet ik gewoon een Feyenoordlogo op je plek ofzo. ;squote:Op woensdag 17 juli 2013 02:20 schreef no1uknow het volgende:
wat ben je toch ook een ontzettende jankerd
squote:Op woensdag 17 juli 2013 02:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja is wel goed met jou joh, wacht maar tot ik de OP een keer weer heb. Zet ik gewoon een Feyenoordlogo op je plek ofzo. ;s
behalve 020quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja is wel goed met jou joh, wacht maar tot ik de OP een keer weer heb. Zet ik gewoon een Feyenoordlogo op je plek ofzo. ;s
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
was grap!
Even een testje, als ik PAUL roep.. Wie reageert er dan?
Kleinere slokjes neme.. gewoon beetje sabbele.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik krijg opeens tintnelingen in mijn linker kant van mijn buik, links van mn abs , ik ging toen ff poepen, is wel beetje gekalmeerd, nu, komt door de melk denk ik
quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kleinere slokjes neme.. gewoon beetje sabbele.
Melk moet je sowieso sabbele, komt niet voor niks uit een uier of een babyfles. Voel ff aan je voorhoofd vriend.quote:
ik heb al tijdje opquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kleinere slokjes neme.. gewoon beetje sabbele.
Nee ze had wratjes. Ze is even met wrattenpen er een paar weghalen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:29 schreef Dimachaerus het volgende:
voglens mij is fanta gestikt in kots
Ik heet frikandelquote:“The will to win is important, but the will to prepare is vital.”
quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee ze had wratjes. Ze is even met wrattenpen er een paar weghalen.
Nee waren maar kleine, maar wel met van die lange zwarte krulharen erop. Het leken net spinnetjes omdat die haren op pootjes leken zei ze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |