Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
NEEquote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Peunage het volgende:
Ik heb een idee voor een leuk spel. Turken vs Arabieren!
Waarom niet?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik durf niet met de auto naar Rotterdam te rijden
Die is te simpel. Jullie zijn te snel opgefokt.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Peunage het volgende:
Ik heb een idee voor een leuk spel. Turken vs Arabieren!
Grap of niet. Had srs waar vroeger ook zulke angstenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
5-7 minuten?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef Triggershot het volgende:
I recently became curious about how long sex lasts for most people. I googled and found 5-7 minutes as the average length-does that sound right based on your experiences? I'm sure it won't be that accurate since r/sex is not an average crowd, and I think peoplemight exaggerate, but I'd be very curious to hear any responses. To clarify, this is asking about the time from penetration to ejaculation. (So really only about one specific type of sex, and not to imply foreplay/oral/the million other facets of sex don't count!
breken en direct vieze dingetjes zoeken he stafffquote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef Triggershot het volgende:
I recently became curious about how long sex lasts for most people. I googled and found 5-7 minutes as the average length-does that sound right based on your experiences? I'm sure it won't be that accurate since r/sex is not an average crowd, and I think peoplemight exaggerate, but I'd be very curious to hear any responses. To clarify, this is asking about the time from penetration to ejaculation. (So really only about one specific type of sex, and not to imply foreplay/oral/the million other facets of sex don't count!
nee geen grap ;') ga niet verder dan mijn comfortzone (aka bekende plekken)quote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Grap of niet. Had srs waar vroeger ook zulke angsten
is voor andere keerquote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
anders wat? hoe was de falafel.
spam wordt steeds idioter, kreeg dit in mijn mail, ga je googlen ernaar, blijkt het een topic te zijnquote:
echt erg ben ik iddquote:Op maandag 15 juli 2013 23:05 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
breken en direct vieze dingetjes zoeken he stafff
Had ik ook. Doe me een lol en doe het gewoon. Hoe vaker je het doet, des te sneller je angsten verdwijnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee geen grap ;') ga niet verder dan mijn comfortzone (aka bekende plekken)
[..]
is voor andere keer
Morgen dat lahmacunrecept van bortecinem in de praktijk uitvoeren en harira erbij
maar Rotterdam is een grotere chaos dan Amsterdam en dat lijkt me al een hel om doorheen te rijden omgquote:Op maandag 15 juli 2013 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Had ik ook. Doe me een lol en doe het gewoon. Hoe vaker je het doet, des te sneller je angsten verdwijnen.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is écht niet waar.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar Rotterdam is een grotere chaos dan Amsterdam en dat lijkt me al een hel om doorheen te rijden omg
Dat was toch met jou op station, polen vs mocro chicksquote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het is echt niet zo een criminele zooi als men denkt.
Dat lijkt zo ja. Maar hoe reëel zijn je angsten eigenlijk? Ik vind Rotterdam trouwens niet erg, Amsterdam vond k draamaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar Rotterdam is een grotere chaos dan Amsterdam en dat lijkt me al een hel om doorheen te rijden omg
Kan niet zo 1,2,3 bedenken wat je bedoeltquote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat was toch met jou op station, polen vs mocro chicks?
Ik rij amperquote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat lijkt zo ja. Maar hoe reëel zijn je angsten eigenlijk? Ik vind Rotterdam trouwens niet erg, Amsterdam vond k draamaaaaaaaaaaaaaa.
dan was dat denk ik met iemand anders.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan niet zo 1,2,3 bedenken wat je bedoelt
Zo lief.. Alsof ik mij zelf hoor spreken. Of lezenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik rij amper![]()
Onterecht mn rijbewijs gekregen, alleen omdat ik een spannend jurkje aan had en een mannelijke examinator had
Nja, station en jij komt me wel heel bekend voorquote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan was dat denk ik met iemand anders.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nja, station en jij komt me wel heel bekend voor
betekent dit dat ik net als jij eindig?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo lief.. Alsof ik mij zelf hoor spreken. Of lezen
Sinds wanneer ben jij bang om auto te rijdenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo lief.. Alsof ik mij zelf hoor spreken. Of lezen
Oeff. Deze was below de riem en zo...quote:Op maandag 15 juli 2013 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
betekent dit dat ik net als jij eindig?
Was. Ik spreek over 7 jaar geleden ofzo. Toen was ik wat apart.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij bang om auto te rijden
had je maar die foto moeten sturenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oeff. Deze was below de riem en zo...
Als ik een spannend jurkje aan doe krijg ik niks voor elkaar.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik rij amper![]()
Onterecht mn rijbewijs gekregen, alleen omdat ik een spannend jurkje aan had en een mannelijke examinator had
Komt ie! Hou je vast ok?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
had je maar die foto moeten sturen
dat zijn gewaagde kleuren inderdaadquote:Op maandag 15 juli 2013 23:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als ik een spannend jurkje aan doe krijg ik niks voor elkaar.
[ afbeelding ]
Je ziet zelfs een beetje been.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat zijn gewaagde kleuren inderdaad
Ik log even in jouw account goedquote:Op maandag 15 juli 2013 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat zijn gewaagde kleuren inderdaad
Je bent nu wel heel normaal ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was. Ik spreek over 7 jaar geleden ofzo. Toen was ik wat apart.
watquote:Op maandag 15 juli 2013 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik log even in jouw account goed?
Wakker blijven. Ik heb een wakker-worden-humeur dus dan eet ik niets.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef Che_ het volgende:
Blijven jullie ook op tot suhoor? Of slapen en dan verrot wakker worden?
Ik ga slapen denk ik straks gewoonquote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef Che_ het volgende:
Same.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wakker blijven. Ik heb een wakker-worden-humeur dus dan eet ik niets.
Ga je wel eten dan later?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga slapen denk ik straks gewoon
Kom hier slapen, gaan we "a cinderella story" kijken.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik twijfel, meh.
En mn telefoon valt zo uit, vaarwel, strijders!
hoe lang ga ik deze nog horenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kom hier slapen, gaan we "a cinderella story" kijken.
Whut.....quote:Op maandag 15 juli 2013 23:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kom hier slapen, gaan we "a cinderella story" kijken.
verrot wakker worden sowiesoquote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef Che_ het volgende:
Die felrode blouse kan echt niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zeg er wat van, terwijl ik mijn verdriet weg eet met mijn een snickers ijs mini.
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:19 schreef Ambipur het volgende:
Iedereen krijgt mijn zwoele pic!
[ afbeelding ]
Racistquote:Op maandag 15 juli 2013 23:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bedoelt Oprah?Zo dik, bruin ben ik niet man. Ik ben blank.
;')quote:Op maandag 15 juli 2013 23:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bedoelt Oprah?Zo dik, bruin ben ik niet man. Ik ben blank.
maak schatje. Van jou kan ik hebben.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
;')
Ik wil steeds opmerkingen maken tegen je
Drink nog beetje water, ga Isha bidden en welterusten!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef cupcakes95 het volgende:
ik sta niet op voor suhoor, gewoon net wat gegeten en dan lekker slapen en morgen wakker worden wanneer ik wakker word.
Dankjewel!! ga ik doen :-) jij ook welterusten en succes morgen allemaal! word nog wat met dat warme weer..quote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Drink nog beetje water, ga Isha bidden en welterusten!
Dankje. Slaap lekkerquote:Op maandag 15 juli 2013 23:50 schreef cupcakes95 het volgende:
[..]
Dankjewel!! ga ik doen :-) jij ook welterusten en succes morgen allemaal! word nog wat met dat warme weer..
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef cupcakes95 het volgende:
ik sta niet op voor suhoor, gewoon net wat gegeten en dan lekker slapen en morgen wakker worden wanneer ik wakker word.
ik wil niet op je ouwe tenen gaan staanquote:
Is niet ergquote:Op maandag 15 juli 2013 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]klinkt toch gewoon goed?
[..]
ik wil niet op je ouwe tenen gaan staan
Vertel ons hoe het is geworden keee?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen dat lahmacunrecept van bortecinem in de praktijk uitvoeren en harira erbij
Wie vraagt wordt overgeslaagd.quote:
Is goed! Mama gaat helpen, dus komt vast goed!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vertel ons hoe het is geworden keee?
Wallah als jij niet zo ver woonde,zou ik morgen komenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie vraagt wordt overgeslaagd.
[..]
Is goed! Mama gaat helpen, dus komt vast goed!
De cemaat doet voedoe over je!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef Arcadia het volgende:
Hoofdpijn. Herinner me niet dat het vorig jaar zo ging dat ik elke dag hoofdpijn had.
Kom gewoon, is maar drie uur naar Rotterdam vanaf hier met OV.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wallah als jij niet zo ver woonde,zou ik morgen komen
uhu. Maar.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom gewoon, is maar drie uur naar Rotterdam vanaf hier met OV.
Vertel, we zijn allemaal benieuwdquote:Op maandag 15 juli 2013 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je bent bekend in ons huis, we praatten tijdens het eten nog over je..wallahi.
Denk het ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gisteren een mail gekregen van hen. Of ik mijn spullen kwam halen, eerste wat ik dacht:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je bent bekend in ons huis, we praatten tijdens het eten nog over je..wallahi.
Lekker gegeten trouwens? Heb soep, rijst, salade, Turkse yoghurt en gevulde paprika gehad. Afgesloten met meloen, maar jou kennende heb je vast goed gegeten?quote:
dat je zaterdag ook naar dat gebeuren gaat en over hoe je naam nou precies uitgesproken moest worden, we kwamen er niet uitquote:
Ok ok genoeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat je zaterdag ook naar dat gebeuren gaat en over hoe je naam nou precies uitgesproken moest worden, we kwamen er niet uit
Afiyet olsun!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Lekker gegeten trouwens? Heb soep, rijst, salade, Turkse yoghurt en gevulde paprika gehad. Afgesloten met meloen, maar jou kennende heb je vast goed gegeten?
Goed hamdullilah. Deze week is wel warm, krijg snel dorstquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Meloen is fruit, hoe gaat jouw ramadan tot nu toe?
Watermeloenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:07 schreef ntm het volgende:
Sporten jullie trouwens wel tijdens de ramadan? Ik doe wel wat oefeningen thuis maar is toch anders
Sagol, sendequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Afiyet olsun!
Wij hadden nog pizza deeg en andere ingredienten over van gisteren, dus mama heeft weer pizza gemaakt. Het was oke maar niet super lekker of zo. Normaal gesproken maak ik het anders. Maar Elhamdulillah mijn maag is gevuld.
Overigens eet ik de helft van de maand crappy eten zoals noodles enzeu. De andere dagen kook ik uitgebreid. Ben echt zo zwart-wit in mijn doen en laten.
Galia meloen > watermeloenquote:
Nee, vind knap dat je dat kunt in deze omstandighedenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:07 schreef ntm het volgende:
Sporten jullie trouwens wel tijdens de ramadan? Ik doe wel wat oefeningen thuis maar is toch anders
Ja pizza lijkt me toch raar met iftar. Ik doe oefeningen 's nachts, een tijdje nadat het eten is gezakt en ik blijf sowieso altijd op tot suhurquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sagol, sende.
Alhamdulilah, heb nog nooit iftar gehad met pizza
[..]
Galia meloen > watermeloen
[..]
Nee, vind knap dat je dat kunt in deze omstandigheden
Waar haal jij je watermeloen in godsnaam? In NL zijn ze vies?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Goed hamdullilah. Deze week is wel warm, krijg snel dorst
[..]
Watermeloennu aan het tjappen. Straks weer met suhoor
Naar de gym een (anderhalf-)uurtje voor maghrib. Gaat mij wel goed af nu.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:07 schreef ntm het volgende:
Ook een goede ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Naar de gym een (anderhalf-)uurtje voor maghrib. Gaat mij wel goed af nu.
Verschillend. Bij die groente&fruitwinkels, soms bij supermarkt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar haal jij je watermeloen in godsnaam? In NL zijn ze vies?
Vandaag nog het vasten verbroken met dadels en shake in de kleedkamerquote:
Oh. Die smakeloze prut dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verschillend. Bij die groente&fruitwinkels, soms bij supermarkt.
Als ik premier was, embargo voor watermeloen, iedereen galia meloen eten vanaf nu!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Galiameloen boven watermeloen verkiezen, wauw mijn hemel.![]()
Watermelon allll the way!
Lijkt op honingmeloen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:14 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Bafra(Turkije) kavunBeste galia meloen die er is.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als ik premier was, embargo voor watermeloen, iedereen galia meloen eten vanaf nu!
Lekkerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:15 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vandaag nog het vasten verbroken met dadels en shake in de kleedkamer
Kwartiertje later zat ik thuis aan de harira.
Nee. Ik eet geen fruit of groenten in NLquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
O jij haalt ze persoonlijk op uit het buitenland toch
Meer keuze is er nietquote:
Ze heeft al moeite om hier in NL een goeie watermeloen te vinden,quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
O jij haalt ze persoonlijk op uit het buitenland toch
Waar eet je ze dan? Denk niet dat die watermeloenen hier zelf in Nederland zijn gekweektquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik eet geen fruit of groenten in NLOp aubergine, paprika, courgette en druiven na.
Soms naar de zwarte markt, dat is al iets smakelijker.
Echt net mijn pa.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
Watermeloenen, Middle Eastern shizzle ftw.
Je kan mijn vader alles ontnemen en een paar watermeloenen toewerpen en hij is gelukkig.
Is amateur daaromquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze heeft al moeite om hier in NL een goeie watermeloen te vinden,
Ik eet ze in Turkije en anders eet ik ze niet. Die in TR zijn zo lekkerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar eet je ze dan? Denk niet dat die watermeloenen hier zelf in Nederland zijn gekweekt
Inderdaad zegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
Watermeloenen, Middle Eastern shizzle ftw.
Je kan mijn vader alles ontnemen en een paar watermeloenen toewerpen en hij is gelukkig.
Ik zie altijd Turkse mannen de watermeloenen gewoon aanranden, optillen, voelen, allesquote:
Daarom eet ik eenzijdigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Meer keuze is er niet? Gisteren hadden we vis gekregen van een gezin die met hun eigen boot vis vangt op zee, heb nog nooit zo'n verse vis gegeten, maar qua fruit kun je bijna niks echt vers of "lekker" krijgen, bijna alles wat hier groeit, groeit in kassen en alles wat buiten kassen groeit zijn aardappels en uien...
Echte allochtonen weten die shit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zie altijd Turkse mannen de watermeloenen gewoon aanranden, optillen, voelen, alles
En dat is precies mijn vader.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zie altijd Turkse mannen de watermeloenen gewoon aanranden, optillen, voelen, alles
Je slaat er even op en bij het juiste geluid is ze de jouwe.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik hou dat niet vol, ik eet het overal en altijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik eet ze in Turkije en anders eet ik ze niet.
Oooh maar daar zijn ze zo mooi rood... Sappig.. Zoet. Lekker gewoon.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik hou dat niet vol, ik eet het overal en altijd
Feta zegt ze... Scheer je wegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb nog deeg in de koelkast. Denk dat ik morgen het ga vullen met fetakaas en munt ofzo.
Meestal met een mes. Ligt eraan of ik geduld heb op dat moment.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oooh maar daar zijn ze zo mooi rood... Sappig.. Zoet. Lekker gewoon.
Hier snij je er een open en als ik die kleur zie denk ik al laat maar.
Want anders smijt je het op de grond ofzo?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meestal met een mes. Ligt eraan of ik geduld heb op dat moment.
Hahah ik zweer onderste stukje is lekker.. mensen denken ik ben gierig ofzo als ik dat eet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga met sahur ook maar watermeloen eten denk ik.
(wel alleen het onderste stuk)
Nee met hand.. hoe ze die stenen breken bij karatequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Want anders smijt je het op de grond ofzo?
dat groene stuk?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah ik zweer onderste stukje is lekker.. mensen denken ik ben gierig ofzo als ik dat eet.
Ja joh. Zo'n skinny die dat wel even doetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee met hand.. hoe ze die stenen breken bij karate
Wablief?quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah ik zweer onderste stukje is lekker.. mensen denken ik ben gierig ofzo als ik dat eet.
Jij moet eens leren dingen met een korrel zout te nemen. Maar ik ga al.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wablief?
Spreek en kan geen Turks lezen.
Ik wou dus zeggen dar je best overheersend bent en iedereen zn mening verafschuwt en haat en alles.Waarom ben je zoooo? Hoe lang al?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, dat is de schil.
Dat lichtrode.. is soms lekker als je niet te zoet wil
Daha karpuz kesecektik?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij moet eens leren dingen met een korrel zout te nemen. Maar ik ga al.
Aah, not my favorite.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, dat is de schil.
Dat lichtrode.. is soms lekker als je niet te zoet wil
Skinnyquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja joh. Zo'n skinny die dat wel even doet
Nou dat was ooook niet de bedoeling hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij moet eens leren dingen met een korrel zout te nemen. Maar ik ga al.
Nee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Biraz darildim.. Ben kotu bisey mi dedim..
Gecmis olsun.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:27 schreef Arcadia het volgende:
Hayirli aksamlar millet, ik ga even mijn pijn verdoven met een ramadanslaapje. Beslamaa.
Of als je dat wil eten zeggen ze "nee, dat is niet lekker" en gooien ze het wegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Bij ons in mijn dorp geven ze het altijd aan de koe, moest er altijd voor vechten.
Valla precies zo!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Of als je dat wil eten zeggen ze "nee, dat is niet lekker" en gooien ze het weg
Ik vind het leuk mensen te plagen, heb al door dat dat online soms verkeerd opgevat kan worden, maar ik verafschuw anderen niet en hun mening zeker niet. Ik kom wat hard over, maar dat is omdat ik geen tact heb. IRL maak ik dat goed met een glimlach en een bepaalde stemtoon en hier niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou dat was ooook niet de bedoeling hoor.
Zet er een vertaling bij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Oke te veel Turks gebrabbel in dit topic (en dan vooral door mij). Ga het vanaf nu proberen te kappen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind het leuk mensen te plagen, heb al door dat dat online soms verkeerd opgevat kan worden, maar ik verafschuw anderen niet en hun mening zeker niet. Ik kom wat hard over, maar dat is omdat ik geen tact heb. IRL maak ik dat goed met een glimlach en een bepaalde stemtoon en hier niet.
Jammer dat je zo over mij denktDe volgende keer kun je mij gewoon aanspreken vanaf het begin. Ik bijt niet..
wat denk je over mij habibaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Bedoelde het ook niet super serieus hoor, jeetje mineetje. En ik geloof best dat je het heus goed bedoelt! Doe normaaaal.
Ik denk helemaal niks over je, behalve dat je direct bent.
Direct ben ik zeker.. Maar daar ben ik trots opquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Bedoelde het ook niet super serieus hoor, jeetje mineetje. En ik geloof best dat je het heus goed bedoelt! Doe normaaaal.
Ik denk helemaal niks over je, behalve dat je direct bent.
Gelijk heb je ook hoor. Maar dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Direct ben ik zeker.. Maar daar ben ik trots opWhat you see is what you get.
Dat overheersende heb ik IRL ook, dat lossen we dan zo op: Ambi hou even je bek dicht nu. Dat kan hier ook gezegd worden als ik te aanwezig ben.
Nu niet terugkrabbelen.. We weten dat jij dit vindt, je probeerde het al eerder te zeggen. Vind het leuker als je je mening verdedigt dan ineens om te draaien of hoe je dat ook zegt in het NLs.
wel heel heel diep hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wel heel heel diep heIk bijt op mijn tong om geen gore grap te maken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik ook denk wat jij denkt. Denk je niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik bijt op mijn tong om geen gore grap te maken..
Yes you are.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:43 schreef Ambipur het volgende:
JFM, wat ik denk, denk jij niet. Jij bent lief en netjes. Ik niet.
Wie is Jfn?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onderschat Jfn niet, ze liet laatst een scheet... nou die putlucht bleef zeker een week hangen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onderschat Jfn niet, ze liet laatst een scheet... nou die putlucht bleef zeker een week hangen.
Kut is dat hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik haat dit. Als mensen dat doen vlieg ik bijna de woning uit.
Neem slaappil of ayran. Alle lichten uit en je valt zo in slaapquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:48 schreef Ambipur het volgende:
Ik moet morgen 7 u op en kan niet slapen. Wie belt mij wakker danWordt een ware bevalling weer.
Kijk hoe overheersend ik ben. Denk je dat ik tegen rust kanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pc/laptop/mobiel wegleggen helpt ook wel. Rustgevende muziek aan zetten en in bed liggen en nergens aan denken!
Sterkte meh
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:51 schreef Ambipur het volgende:
Slaappil. Goede man.. En dan half waus naar werk.
[..]
Kijk hoe overheersend ik ben. Denk je dat ik tegen rust kanNeem zo wel een warme douche.
Heb ik gedaan toen ik klein was.. Daarom ben ik nu zo. Maar gaan jullie praten, als ik lees word ik moe. Hoop ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]wehehe
Sla je hoofd een paar keer tegen de muur dan.![]()
![]()
ga liever douchen en een boek ofzo lezenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ik gedaan toen ik klein was.. Daarom ben ik nu zo. Maar gaan jullie praten, als ik lees word ik moe. Hoop ik.
wat voor verschil gaat het maken als je nu nog even wat eet en drinkt en gaat slapen? Is maar twee uurtjes..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:57 schreef Che_ het volgende:
Kon ik maar wakker blijven tot suhoor, heb echt slaap
Net gegeten en gedronken daarom.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat voor verschil gaat het maken als je nu nog even wat eet en drinkt en gaat slapen? Is maar twee uurtjes..
Inderdaad, ik vind warrig altijd leuk. Baardje, gewoon normale kleren/ djelabaquote:
Bedoel je echt trillingen of schokjes?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:42 schreef Bortecinem het volgende:
Was ik net in slaap gevallen, word ik wakker door het geluid van mijn ouders die opstaan voor sahur.
Vraagje, hebben jullie ook dat wanneer je net in slaap bent gevallen en plotseling wordt gewekt door iets of iemand, je lichaam (licht) begint te trillen?
Op een dag zul je net zo stoer zijn als wij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Gefeliciteerd Turken, jullie zijn een week bezig !
Rather not, maar bedankt voor de poging tot complimentquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op een dag zul je net zo stoer zijn als wij.
Dat mag een ieder zelf invullen niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:08 schreef Arcadia het volgende:
Vasten en tegelijkertijd hele tijd mooie mannen plaatsen? Blik neerslaan en wat schaamte geldt voor beide geslachten, zeker tijdens het vasten
Want ze willen zich meteen plat laten neeuuhh nemen door die man givin the chance? Je zou maar mogen zeggen dat je iemand mooi vind. The horror.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:08 schreef Arcadia het volgende:
Vasten en tegelijkertijd hele tijd mooie mannen plaatsen? Blik neerslaan en wat schaamte geldt voor beide geslachten, zeker tijdens het vasten
Terwijl ze nog fucking lelijk zijn ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Want ze willen zich meteen plat laten neeuuhh nemen door die man givin the change? Je zou maar mogen zeggen dat je iemand mooi vind. The horror.
Komt meer omdat het al voor haar wordt ingevuld.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:12 schreef Djibril het volgende:
[..]
Waarom zo op de tenen getraptHeeft die moderator gelijk dan?
"because of your intolerant religion" staat erquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:12 schreef Djibril het volgende:
[..]
Waarom zo op de tenen getraptHeeft die moderator gelijk dan?
De vraag dat wordt gesteld is al ingekleurd met vooroordelen en een mening. En deze vrouw speelt daarop inquote:
Begreep het idd na Che_'s postquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De vraag dat wordt gesteld is al ingekleurd met vooroordelen en een mening. En deze vrouw speelt daarop in
ze komt zelf ook intolerant over :s zijn hier al Kamervragen over gesteld!?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De vraag dat wordt gesteld is al ingekleurd met vooroordelen en een mening. En deze vrouw speelt daarop in
Dus ik mag naar vrouwen kijken, omdat ik me niet inbeeld dat ik met hen mijn bed induik?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Want ze willen zich meteen plat laten neeuuhh nemen door die man givin the chance? Je zou maar mogen zeggen dat je iemand mooi vind. The horror.
Ja. Tenminste, ik weet niet wat de soennitische visie hier op is. Maar in het sjiisme is er niks mis mee als je zonder lust naar een vrouw kijkt hoor. Anders zou je technisch gezien nooit naar een vrouw mogen kijken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus ik mag naar vrouwen kijken, omdat ik me niet inbeeld dat ik met hen mijn bed induik?
Wat gaat jou dat aan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus ik mag naar vrouwen kijken, omdat ik me niet inbeeld dat ik met hen mijn bed induik?
Tevens plaatsen ze plaatjes van mannen die ze aantrekkelijk vinden. Ik denk dat jij en ik net zo goed begrijpen wat dat impliciet inhoudt, de grens tussen goed en slecht is duidelijk, zou jij zeggen dat dit deze handeling goed of slecht is?
Nasieha voor degenen die het willen accepteren
Je mag 1 blik hebben jegens het andere geslacht, daarna zou je er niet meer naar mogen kijken, maar moment dat je ziet dat het een vrouw is, behoor je je blik neer te slaan tot de vrouw je voorbij is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja. Tenminste, ik weet niet wat de soennitische visie hier op is. Maar in het sjiisme is er niks mis mee als je zonder lust naar een vrouw kijkt hoor. Anders zou je technisch gezien nooit naar een vrouw mogen kijken?
Veel, taak van een moslim houdt in dat je moet tegenhouden wat slecht is en adviseren tot het goede.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:44 schreef Ambipur het volgende:
Oh kom zeg. Beetje hier gaan preken over mensen. Gaat niemand aan hoe een ander dingen doet/beleeft. Een ieder draagt verantwoordelijkheid over zijn/haar zondes.
Wie bepaalt dat dit slecht is? Gatverdamme, wat arrogant hoe jij hier komt oordelen....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je mag 1 blik hebben jegens het andere geslacht, daarna zou je er niet meer naar mogen kijken, maar moment dat je ziet dat het een vrouw is, behoor je je blik neer te slaan tot de vrouw je voorbij is.
[..]
Veel, taak van een moslim houdt in dat je moet tegenhouden wat slecht is en adviseren tot het goede.
jij houdt van tata eten, is niksquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is mijn taak. Niet de jouwe, vastende.
Zeker knoflook en uien gegeten daarvoor?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik werd om 5 uur wakker met een droge mond... helaas te laat om nog iets te kunnen drinken.
Ik heb niks anders gezegd, maar je moet ook stimuleren tot het goede, dacht je dat de profeet sal allahu alayhi wa salaam niks zei als iemand iets slechts deed? Hij is gezonden als voorbeeld voor ons om te volgen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:44 schreef Ambipur het volgende:
Oh kom zeg. Beetje hier gaan preken over mensen. Gaat niemand aan hoe een ander dingen doet/beleeft. Een ieder draagt verantwoordelijkheid over zijn/haar zondes.
Laat maar zitten hoor, ik zal mijn mond niet meer opendoen, het was bedoeld als advies en nu word ik beticht van arrogantie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat dit slecht is? Gatverdamme, wat arrogant hoe jij hier komt oordelen....
Nee man, waar zie je me voor aanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
jij houdt van tata eten, is niks
[..]
Zeker knoflook en uien gegeten daarvoor?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:45 schreef Arcadia het volgende:
Veel, taak van een moslim houdt in dat je moet tegenhouden wat slecht is en adviseren tot het goede.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee man, waar zie je me voor aan.
Doe wat je wil, maar dat je anderen gaat preken is echt weird, gezien je hier gezellig aan het posten bent. Als mensen eens zouden stoppen met elkaar bekritiseren om hoe men het geloof beleeft, zou het veel shit schelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb niks anders gezegd, maar je moet ook stimuleren tot het goede, dacht je dat de profeet sal allahu alayhi wa salaam niks zei als iemand iets slechts deed? Hij is gezonden als voorbeeld voor ons om te volgen.
[..]
Laat maar zitten hoor, ik zal mijn mond niet meer opendoen, het was bedoeld als advies en nu word ik beticht van arrogantie.
Niet van Ambi.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:53 schreef Aloulou het volgende:
Mag je ook naar vrouwen kijken met de intentie om tot de goede op te roepen? Dat je kijkt, en kijkt...en kijkt....en als je iets ziet adviseer je die vrouw tot het goede?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:52 schreef Ambipur het volgende:
En voor mijn zonde van vandaag:
[ afbeelding ]
Knoflook bijna nooitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eet jij nooit iets waar knoflook of ui inzit?
Astaghfirullah.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:53 schreef Aloulou het volgende:
Mag je ook naar vrouwen kijken met de intentie om tot de goede op te roepen? Dat je kijkt, en kijkt...en kijkt....en als je iets ziet adviseer je die vrouw tot het goede?
Deze zijn echt lekker ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen jat van Irak
Wij hebben thuis zo eentje
[ afbeelding ]
Wat Irak gek, mijn tante maakte dit altijd in haar schuurtje. Dit is niet Irakees.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen jat van Irak
[ afbeelding ]
Wat voor antwoord wil je dat ik hier op geef, het lijkt met dat het antwoord hierop mij zou moeten verlichten met betrekking tot het voorgaande?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:53 schreef Aloulou het volgende:
Wow. Waar gekocht? Zo vet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen jat van Irak
[ afbeelding ]
Geboefte gewoon.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat Irak gek, mijn tante maakte dit altijd in haar schuurtje. Dit is niet Irakees.
Ga man. Jullie zijn net Turken, jatten alles.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geboefte gewoon.
Dit hebben wij al 2000+ jaar.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |