Dat was toch met jou op station, polen vs mocro chicksquote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het is echt niet zo een criminele zooi als men denkt.
Dat lijkt zo ja. Maar hoe reëel zijn je angsten eigenlijk? Ik vind Rotterdam trouwens niet erg, Amsterdam vond k draamaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar Rotterdam is een grotere chaos dan Amsterdam en dat lijkt me al een hel om doorheen te rijden omg
Kan niet zo 1,2,3 bedenken wat je bedoeltquote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat was toch met jou op station, polen vs mocro chicks?
Ik rij amperquote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat lijkt zo ja. Maar hoe reëel zijn je angsten eigenlijk? Ik vind Rotterdam trouwens niet erg, Amsterdam vond k draamaaaaaaaaaaaaaa.
dan was dat denk ik met iemand anders.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan niet zo 1,2,3 bedenken wat je bedoelt
Zo lief.. Alsof ik mij zelf hoor spreken. Of lezenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik rij amper![]()
Onterecht mn rijbewijs gekregen, alleen omdat ik een spannend jurkje aan had en een mannelijke examinator had
Nja, station en jij komt me wel heel bekend voorquote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan was dat denk ik met iemand anders.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nja, station en jij komt me wel heel bekend voor
betekent dit dat ik net als jij eindig?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo lief.. Alsof ik mij zelf hoor spreken. Of lezen
Sinds wanneer ben jij bang om auto te rijdenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo lief.. Alsof ik mij zelf hoor spreken. Of lezen
Oeff. Deze was below de riem en zo...quote:Op maandag 15 juli 2013 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
betekent dit dat ik net als jij eindig?
Was. Ik spreek over 7 jaar geleden ofzo. Toen was ik wat apart.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij bang om auto te rijden
had je maar die foto moeten sturenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oeff. Deze was below de riem en zo...
Als ik een spannend jurkje aan doe krijg ik niks voor elkaar.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik rij amper![]()
Onterecht mn rijbewijs gekregen, alleen omdat ik een spannend jurkje aan had en een mannelijke examinator had
Komt ie! Hou je vast ok?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
had je maar die foto moeten sturen
dat zijn gewaagde kleuren inderdaadquote:Op maandag 15 juli 2013 23:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als ik een spannend jurkje aan doe krijg ik niks voor elkaar.
[ afbeelding ]
Je ziet zelfs een beetje been.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat zijn gewaagde kleuren inderdaad
Ik log even in jouw account goedquote:Op maandag 15 juli 2013 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat zijn gewaagde kleuren inderdaad
Je bent nu wel heel normaal ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was. Ik spreek over 7 jaar geleden ofzo. Toen was ik wat apart.
watquote:Op maandag 15 juli 2013 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik log even in jouw account goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |