quote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik durf niet met de auto naar Rotterdam te rijden
Dat is écht niet waar.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar Rotterdam is een grotere chaos dan Amsterdam en dat lijkt me al een hel om doorheen te rijden omg
Dat was toch met jou op station, polen vs mocro chicksquote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het is echt niet zo een criminele zooi als men denkt.
Dat lijkt zo ja. Maar hoe reëel zijn je angsten eigenlijk? Ik vind Rotterdam trouwens niet erg, Amsterdam vond k draamaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar Rotterdam is een grotere chaos dan Amsterdam en dat lijkt me al een hel om doorheen te rijden omg
Kan niet zo 1,2,3 bedenken wat je bedoeltquote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat was toch met jou op station, polen vs mocro chicks?
Ik rij amperquote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat lijkt zo ja. Maar hoe reëel zijn je angsten eigenlijk? Ik vind Rotterdam trouwens niet erg, Amsterdam vond k draamaaaaaaaaaaaaaa.
dan was dat denk ik met iemand anders.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan niet zo 1,2,3 bedenken wat je bedoelt
Zo lief.. Alsof ik mij zelf hoor spreken. Of lezenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik rij amper![]()
Onterecht mn rijbewijs gekregen, alleen omdat ik een spannend jurkje aan had en een mannelijke examinator had
Nja, station en jij komt me wel heel bekend voorquote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan was dat denk ik met iemand anders.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nja, station en jij komt me wel heel bekend voor
betekent dit dat ik net als jij eindig?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo lief.. Alsof ik mij zelf hoor spreken. Of lezen
Sinds wanneer ben jij bang om auto te rijdenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo lief.. Alsof ik mij zelf hoor spreken. Of lezen
Oeff. Deze was below de riem en zo...quote:Op maandag 15 juli 2013 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
betekent dit dat ik net als jij eindig?
Was. Ik spreek over 7 jaar geleden ofzo. Toen was ik wat apart.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij bang om auto te rijden
had je maar die foto moeten sturenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oeff. Deze was below de riem en zo...
Als ik een spannend jurkje aan doe krijg ik niks voor elkaar.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik rij amper![]()
Onterecht mn rijbewijs gekregen, alleen omdat ik een spannend jurkje aan had en een mannelijke examinator had
Komt ie! Hou je vast ok?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
had je maar die foto moeten sturen
dat zijn gewaagde kleuren inderdaadquote:Op maandag 15 juli 2013 23:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als ik een spannend jurkje aan doe krijg ik niks voor elkaar.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |