Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
NEEquote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Peunage het volgende:
Ik heb een idee voor een leuk spel. Turken vs Arabieren!
Waarom niet?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik durf niet met de auto naar Rotterdam te rijden
Die is te simpel. Jullie zijn te snel opgefokt.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Peunage het volgende:
Ik heb een idee voor een leuk spel. Turken vs Arabieren!
Grap of niet. Had srs waar vroeger ook zulke angstenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
5-7 minuten?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef Triggershot het volgende:
I recently became curious about how long sex lasts for most people. I googled and found 5-7 minutes as the average length-does that sound right based on your experiences? I'm sure it won't be that accurate since r/sex is not an average crowd, and I think peoplemight exaggerate, but I'd be very curious to hear any responses. To clarify, this is asking about the time from penetration to ejaculation. (So really only about one specific type of sex, and not to imply foreplay/oral/the million other facets of sex don't count!
breken en direct vieze dingetjes zoeken he stafffquote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef Triggershot het volgende:
I recently became curious about how long sex lasts for most people. I googled and found 5-7 minutes as the average length-does that sound right based on your experiences? I'm sure it won't be that accurate since r/sex is not an average crowd, and I think peoplemight exaggerate, but I'd be very curious to hear any responses. To clarify, this is asking about the time from penetration to ejaculation. (So really only about one specific type of sex, and not to imply foreplay/oral/the million other facets of sex don't count!
nee geen grap ;') ga niet verder dan mijn comfortzone (aka bekende plekken)quote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Grap of niet. Had srs waar vroeger ook zulke angsten
is voor andere keerquote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
anders wat? hoe was de falafel.
spam wordt steeds idioter, kreeg dit in mijn mail, ga je googlen ernaar, blijkt het een topic te zijnquote:
echt erg ben ik iddquote:Op maandag 15 juli 2013 23:05 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
breken en direct vieze dingetjes zoeken he stafff
Had ik ook. Doe me een lol en doe het gewoon. Hoe vaker je het doet, des te sneller je angsten verdwijnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee geen grap ;') ga niet verder dan mijn comfortzone (aka bekende plekken)
[..]
is voor andere keer
Morgen dat lahmacunrecept van bortecinem in de praktijk uitvoeren en harira erbij
maar Rotterdam is een grotere chaos dan Amsterdam en dat lijkt me al een hel om doorheen te rijden omgquote:Op maandag 15 juli 2013 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Had ik ook. Doe me een lol en doe het gewoon. Hoe vaker je het doet, des te sneller je angsten verdwijnen.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is écht niet waar.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar Rotterdam is een grotere chaos dan Amsterdam en dat lijkt me al een hel om doorheen te rijden omg
Dat was toch met jou op station, polen vs mocro chicksquote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het is echt niet zo een criminele zooi als men denkt.
Dat lijkt zo ja. Maar hoe reëel zijn je angsten eigenlijk? Ik vind Rotterdam trouwens niet erg, Amsterdam vond k draamaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar Rotterdam is een grotere chaos dan Amsterdam en dat lijkt me al een hel om doorheen te rijden omg
Kan niet zo 1,2,3 bedenken wat je bedoeltquote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat was toch met jou op station, polen vs mocro chicks?
Ik rij amperquote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat lijkt zo ja. Maar hoe reëel zijn je angsten eigenlijk? Ik vind Rotterdam trouwens niet erg, Amsterdam vond k draamaaaaaaaaaaaaaa.
dan was dat denk ik met iemand anders.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kan niet zo 1,2,3 bedenken wat je bedoelt
Zo lief.. Alsof ik mij zelf hoor spreken. Of lezenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik rij amper![]()
Onterecht mn rijbewijs gekregen, alleen omdat ik een spannend jurkje aan had en een mannelijke examinator had
Nja, station en jij komt me wel heel bekend voorquote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan was dat denk ik met iemand anders.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nja, station en jij komt me wel heel bekend voor
betekent dit dat ik net als jij eindig?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo lief.. Alsof ik mij zelf hoor spreken. Of lezen
Sinds wanneer ben jij bang om auto te rijdenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo lief.. Alsof ik mij zelf hoor spreken. Of lezen
Oeff. Deze was below de riem en zo...quote:Op maandag 15 juli 2013 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
betekent dit dat ik net als jij eindig?
Was. Ik spreek over 7 jaar geleden ofzo. Toen was ik wat apart.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij bang om auto te rijden
had je maar die foto moeten sturenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oeff. Deze was below de riem en zo...
Als ik een spannend jurkje aan doe krijg ik niks voor elkaar.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik rij amper![]()
Onterecht mn rijbewijs gekregen, alleen omdat ik een spannend jurkje aan had en een mannelijke examinator had
Komt ie! Hou je vast ok?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
had je maar die foto moeten sturen
dat zijn gewaagde kleuren inderdaadquote:Op maandag 15 juli 2013 23:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als ik een spannend jurkje aan doe krijg ik niks voor elkaar.
[ afbeelding ]
Je ziet zelfs een beetje been.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat zijn gewaagde kleuren inderdaad
Ik log even in jouw account goedquote:Op maandag 15 juli 2013 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat zijn gewaagde kleuren inderdaad
Je bent nu wel heel normaal ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was. Ik spreek over 7 jaar geleden ofzo. Toen was ik wat apart.
watquote:Op maandag 15 juli 2013 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik log even in jouw account goed?
Wakker blijven. Ik heb een wakker-worden-humeur dus dan eet ik niets.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef Che_ het volgende:
Blijven jullie ook op tot suhoor? Of slapen en dan verrot wakker worden?
Ik ga slapen denk ik straks gewoonquote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef Che_ het volgende:
Same.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wakker blijven. Ik heb een wakker-worden-humeur dus dan eet ik niets.
Ga je wel eten dan later?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga slapen denk ik straks gewoon
Kom hier slapen, gaan we "a cinderella story" kijken.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik twijfel, meh.
En mn telefoon valt zo uit, vaarwel, strijders!
hoe lang ga ik deze nog horenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kom hier slapen, gaan we "a cinderella story" kijken.
Whut.....quote:Op maandag 15 juli 2013 23:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kom hier slapen, gaan we "a cinderella story" kijken.
verrot wakker worden sowiesoquote:Op maandag 15 juli 2013 23:27 schreef Che_ het volgende:
Die felrode blouse kan echt niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zeg er wat van, terwijl ik mijn verdriet weg eet met mijn een snickers ijs mini.
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:19 schreef Ambipur het volgende:
Iedereen krijgt mijn zwoele pic!
[ afbeelding ]
Racistquote:Op maandag 15 juli 2013 23:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bedoelt Oprah?Zo dik, bruin ben ik niet man. Ik ben blank.
;')quote:Op maandag 15 juli 2013 23:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bedoelt Oprah?Zo dik, bruin ben ik niet man. Ik ben blank.
maak schatje. Van jou kan ik hebben.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
;')
Ik wil steeds opmerkingen maken tegen je
Drink nog beetje water, ga Isha bidden en welterusten!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef cupcakes95 het volgende:
ik sta niet op voor suhoor, gewoon net wat gegeten en dan lekker slapen en morgen wakker worden wanneer ik wakker word.
Dankjewel!! ga ik doen :-) jij ook welterusten en succes morgen allemaal! word nog wat met dat warme weer..quote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Drink nog beetje water, ga Isha bidden en welterusten!
Dankje. Slaap lekkerquote:Op maandag 15 juli 2013 23:50 schreef cupcakes95 het volgende:
[..]
Dankjewel!! ga ik doen :-) jij ook welterusten en succes morgen allemaal! word nog wat met dat warme weer..
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:48 schreef cupcakes95 het volgende:
ik sta niet op voor suhoor, gewoon net wat gegeten en dan lekker slapen en morgen wakker worden wanneer ik wakker word.
ik wil niet op je ouwe tenen gaan staanquote:
Is niet ergquote:Op maandag 15 juli 2013 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]klinkt toch gewoon goed?
[..]
ik wil niet op je ouwe tenen gaan staan
Vertel ons hoe het is geworden keee?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen dat lahmacunrecept van bortecinem in de praktijk uitvoeren en harira erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |