wel heel heel diep hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wel heel heel diep heIk bijt op mijn tong om geen gore grap te maken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik ook denk wat jij denkt. Denk je niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik bijt op mijn tong om geen gore grap te maken..
Yes you are.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:43 schreef Ambipur het volgende:
JFM, wat ik denk, denk jij niet. Jij bent lief en netjes. Ik niet.
Wie is Jfn?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onderschat Jfn niet, ze liet laatst een scheet... nou die putlucht bleef zeker een week hangen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onderschat Jfn niet, ze liet laatst een scheet... nou die putlucht bleef zeker een week hangen.
Kut is dat hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik haat dit. Als mensen dat doen vlieg ik bijna de woning uit.
Neem slaappil of ayran. Alle lichten uit en je valt zo in slaapquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:48 schreef Ambipur het volgende:
Ik moet morgen 7 u op en kan niet slapen. Wie belt mij wakker danWordt een ware bevalling weer.
Kijk hoe overheersend ik ben. Denk je dat ik tegen rust kanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pc/laptop/mobiel wegleggen helpt ook wel. Rustgevende muziek aan zetten en in bed liggen en nergens aan denken!
Sterkte meh
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:51 schreef Ambipur het volgende:
Slaappil. Goede man.. En dan half waus naar werk.
[..]
Kijk hoe overheersend ik ben. Denk je dat ik tegen rust kanNeem zo wel een warme douche.
Heb ik gedaan toen ik klein was.. Daarom ben ik nu zo. Maar gaan jullie praten, als ik lees word ik moe. Hoop ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]wehehe
Sla je hoofd een paar keer tegen de muur dan.![]()
![]()
ga liever douchen en een boek ofzo lezenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ik gedaan toen ik klein was.. Daarom ben ik nu zo. Maar gaan jullie praten, als ik lees word ik moe. Hoop ik.
wat voor verschil gaat het maken als je nu nog even wat eet en drinkt en gaat slapen? Is maar twee uurtjes..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:57 schreef Che_ het volgende:
Kon ik maar wakker blijven tot suhoor, heb echt slaap
Net gegeten en gedronken daarom.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat voor verschil gaat het maken als je nu nog even wat eet en drinkt en gaat slapen? Is maar twee uurtjes..
Inderdaad, ik vind warrig altijd leuk. Baardje, gewoon normale kleren/ djelabaquote:
Bedoel je echt trillingen of schokjes?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:42 schreef Bortecinem het volgende:
Was ik net in slaap gevallen, word ik wakker door het geluid van mijn ouders die opstaan voor sahur.
Vraagje, hebben jullie ook dat wanneer je net in slaap bent gevallen en plotseling wordt gewekt door iets of iemand, je lichaam (licht) begint te trillen?
Op een dag zul je net zo stoer zijn als wij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Gefeliciteerd Turken, jullie zijn een week bezig !
Rather not, maar bedankt voor de poging tot complimentquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op een dag zul je net zo stoer zijn als wij.
Dat mag een ieder zelf invullen niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:08 schreef Arcadia het volgende:
Vasten en tegelijkertijd hele tijd mooie mannen plaatsen? Blik neerslaan en wat schaamte geldt voor beide geslachten, zeker tijdens het vasten
Want ze willen zich meteen plat laten neeuuhh nemen door die man givin the chance? Je zou maar mogen zeggen dat je iemand mooi vind. The horror.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:08 schreef Arcadia het volgende:
Vasten en tegelijkertijd hele tijd mooie mannen plaatsen? Blik neerslaan en wat schaamte geldt voor beide geslachten, zeker tijdens het vasten
Terwijl ze nog fucking lelijk zijn ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Want ze willen zich meteen plat laten neeuuhh nemen door die man givin the change? Je zou maar mogen zeggen dat je iemand mooi vind. The horror.
Komt meer omdat het al voor haar wordt ingevuld.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:12 schreef Djibril het volgende:
[..]
Waarom zo op de tenen getraptHeeft die moderator gelijk dan?
"because of your intolerant religion" staat erquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:12 schreef Djibril het volgende:
[..]
Waarom zo op de tenen getraptHeeft die moderator gelijk dan?
De vraag dat wordt gesteld is al ingekleurd met vooroordelen en een mening. En deze vrouw speelt daarop inquote:
Begreep het idd na Che_'s postquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De vraag dat wordt gesteld is al ingekleurd met vooroordelen en een mening. En deze vrouw speelt daarop in
ze komt zelf ook intolerant over :s zijn hier al Kamervragen over gesteld!?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De vraag dat wordt gesteld is al ingekleurd met vooroordelen en een mening. En deze vrouw speelt daarop in
Dus ik mag naar vrouwen kijken, omdat ik me niet inbeeld dat ik met hen mijn bed induik?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Want ze willen zich meteen plat laten neeuuhh nemen door die man givin the chance? Je zou maar mogen zeggen dat je iemand mooi vind. The horror.
Ja. Tenminste, ik weet niet wat de soennitische visie hier op is. Maar in het sjiisme is er niks mis mee als je zonder lust naar een vrouw kijkt hoor. Anders zou je technisch gezien nooit naar een vrouw mogen kijken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus ik mag naar vrouwen kijken, omdat ik me niet inbeeld dat ik met hen mijn bed induik?
Wat gaat jou dat aan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus ik mag naar vrouwen kijken, omdat ik me niet inbeeld dat ik met hen mijn bed induik?
Tevens plaatsen ze plaatjes van mannen die ze aantrekkelijk vinden. Ik denk dat jij en ik net zo goed begrijpen wat dat impliciet inhoudt, de grens tussen goed en slecht is duidelijk, zou jij zeggen dat dit deze handeling goed of slecht is?
Nasieha voor degenen die het willen accepteren
Je mag 1 blik hebben jegens het andere geslacht, daarna zou je er niet meer naar mogen kijken, maar moment dat je ziet dat het een vrouw is, behoor je je blik neer te slaan tot de vrouw je voorbij is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja. Tenminste, ik weet niet wat de soennitische visie hier op is. Maar in het sjiisme is er niks mis mee als je zonder lust naar een vrouw kijkt hoor. Anders zou je technisch gezien nooit naar een vrouw mogen kijken?
Veel, taak van een moslim houdt in dat je moet tegenhouden wat slecht is en adviseren tot het goede.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:44 schreef Ambipur het volgende:
Oh kom zeg. Beetje hier gaan preken over mensen. Gaat niemand aan hoe een ander dingen doet/beleeft. Een ieder draagt verantwoordelijkheid over zijn/haar zondes.
Wie bepaalt dat dit slecht is? Gatverdamme, wat arrogant hoe jij hier komt oordelen....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je mag 1 blik hebben jegens het andere geslacht, daarna zou je er niet meer naar mogen kijken, maar moment dat je ziet dat het een vrouw is, behoor je je blik neer te slaan tot de vrouw je voorbij is.
[..]
Veel, taak van een moslim houdt in dat je moet tegenhouden wat slecht is en adviseren tot het goede.
jij houdt van tata eten, is niksquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is mijn taak. Niet de jouwe, vastende.
Zeker knoflook en uien gegeten daarvoor?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik werd om 5 uur wakker met een droge mond... helaas te laat om nog iets te kunnen drinken.
Ik heb niks anders gezegd, maar je moet ook stimuleren tot het goede, dacht je dat de profeet sal allahu alayhi wa salaam niks zei als iemand iets slechts deed? Hij is gezonden als voorbeeld voor ons om te volgen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:44 schreef Ambipur het volgende:
Oh kom zeg. Beetje hier gaan preken over mensen. Gaat niemand aan hoe een ander dingen doet/beleeft. Een ieder draagt verantwoordelijkheid over zijn/haar zondes.
Laat maar zitten hoor, ik zal mijn mond niet meer opendoen, het was bedoeld als advies en nu word ik beticht van arrogantie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat dit slecht is? Gatverdamme, wat arrogant hoe jij hier komt oordelen....
Nee man, waar zie je me voor aanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
jij houdt van tata eten, is niks
[..]
Zeker knoflook en uien gegeten daarvoor?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:45 schreef Arcadia het volgende:
Veel, taak van een moslim houdt in dat je moet tegenhouden wat slecht is en adviseren tot het goede.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee man, waar zie je me voor aan.
Doe wat je wil, maar dat je anderen gaat preken is echt weird, gezien je hier gezellig aan het posten bent. Als mensen eens zouden stoppen met elkaar bekritiseren om hoe men het geloof beleeft, zou het veel shit schelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb niks anders gezegd, maar je moet ook stimuleren tot het goede, dacht je dat de profeet sal allahu alayhi wa salaam niks zei als iemand iets slechts deed? Hij is gezonden als voorbeeld voor ons om te volgen.
[..]
Laat maar zitten hoor, ik zal mijn mond niet meer opendoen, het was bedoeld als advies en nu word ik beticht van arrogantie.
Niet van Ambi.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:53 schreef Aloulou het volgende:
Mag je ook naar vrouwen kijken met de intentie om tot de goede op te roepen? Dat je kijkt, en kijkt...en kijkt....en als je iets ziet adviseer je die vrouw tot het goede?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:52 schreef Ambipur het volgende:
En voor mijn zonde van vandaag:
[ afbeelding ]
Knoflook bijna nooitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eet jij nooit iets waar knoflook of ui inzit?
Astaghfirullah.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:53 schreef Aloulou het volgende:
Mag je ook naar vrouwen kijken met de intentie om tot de goede op te roepen? Dat je kijkt, en kijkt...en kijkt....en als je iets ziet adviseer je die vrouw tot het goede?
Deze zijn echt lekker ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen jat van Irak
Wij hebben thuis zo eentje
[ afbeelding ]
Wat Irak gek, mijn tante maakte dit altijd in haar schuurtje. Dit is niet Irakees.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen jat van Irak
[ afbeelding ]
Wat voor antwoord wil je dat ik hier op geef, het lijkt met dat het antwoord hierop mij zou moeten verlichten met betrekking tot het voorgaande?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:53 schreef Aloulou het volgende:
Wow. Waar gekocht? Zo vet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen jat van Irak
[ afbeelding ]
Geboefte gewoon.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat Irak gek, mijn tante maakte dit altijd in haar schuurtje. Dit is niet Irakees.
Ga man. Jullie zijn net Turken, jatten alles.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geboefte gewoon.
Dit hebben wij al 2000+ jaar.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |