Dat mag een ieder zelf invullen niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:08 schreef Arcadia het volgende:
Vasten en tegelijkertijd hele tijd mooie mannen plaatsen? Blik neerslaan en wat schaamte geldt voor beide geslachten, zeker tijdens het vasten
Want ze willen zich meteen plat laten neeuuhh nemen door die man givin the chance? Je zou maar mogen zeggen dat je iemand mooi vind. The horror.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:08 schreef Arcadia het volgende:
Vasten en tegelijkertijd hele tijd mooie mannen plaatsen? Blik neerslaan en wat schaamte geldt voor beide geslachten, zeker tijdens het vasten
Terwijl ze nog fucking lelijk zijn ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Want ze willen zich meteen plat laten neeuuhh nemen door die man givin the change? Je zou maar mogen zeggen dat je iemand mooi vind. The horror.
Komt meer omdat het al voor haar wordt ingevuld.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:12 schreef Djibril het volgende:
[..]
Waarom zo op de tenen getraptHeeft die moderator gelijk dan?
"because of your intolerant religion" staat erquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:12 schreef Djibril het volgende:
[..]
Waarom zo op de tenen getraptHeeft die moderator gelijk dan?
De vraag dat wordt gesteld is al ingekleurd met vooroordelen en een mening. En deze vrouw speelt daarop inquote:
Begreep het idd na Che_'s postquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De vraag dat wordt gesteld is al ingekleurd met vooroordelen en een mening. En deze vrouw speelt daarop in
ze komt zelf ook intolerant over :s zijn hier al Kamervragen over gesteld!?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De vraag dat wordt gesteld is al ingekleurd met vooroordelen en een mening. En deze vrouw speelt daarop in
Dus ik mag naar vrouwen kijken, omdat ik me niet inbeeld dat ik met hen mijn bed induik?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Want ze willen zich meteen plat laten neeuuhh nemen door die man givin the chance? Je zou maar mogen zeggen dat je iemand mooi vind. The horror.
Ja. Tenminste, ik weet niet wat de soennitische visie hier op is. Maar in het sjiisme is er niks mis mee als je zonder lust naar een vrouw kijkt hoor. Anders zou je technisch gezien nooit naar een vrouw mogen kijken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus ik mag naar vrouwen kijken, omdat ik me niet inbeeld dat ik met hen mijn bed induik?
Wat gaat jou dat aan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus ik mag naar vrouwen kijken, omdat ik me niet inbeeld dat ik met hen mijn bed induik?
Tevens plaatsen ze plaatjes van mannen die ze aantrekkelijk vinden. Ik denk dat jij en ik net zo goed begrijpen wat dat impliciet inhoudt, de grens tussen goed en slecht is duidelijk, zou jij zeggen dat dit deze handeling goed of slecht is?
Nasieha voor degenen die het willen accepteren
Je mag 1 blik hebben jegens het andere geslacht, daarna zou je er niet meer naar mogen kijken, maar moment dat je ziet dat het een vrouw is, behoor je je blik neer te slaan tot de vrouw je voorbij is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja. Tenminste, ik weet niet wat de soennitische visie hier op is. Maar in het sjiisme is er niks mis mee als je zonder lust naar een vrouw kijkt hoor. Anders zou je technisch gezien nooit naar een vrouw mogen kijken?
Veel, taak van een moslim houdt in dat je moet tegenhouden wat slecht is en adviseren tot het goede.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:44 schreef Ambipur het volgende:
Oh kom zeg. Beetje hier gaan preken over mensen. Gaat niemand aan hoe een ander dingen doet/beleeft. Een ieder draagt verantwoordelijkheid over zijn/haar zondes.
Wie bepaalt dat dit slecht is? Gatverdamme, wat arrogant hoe jij hier komt oordelen....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je mag 1 blik hebben jegens het andere geslacht, daarna zou je er niet meer naar mogen kijken, maar moment dat je ziet dat het een vrouw is, behoor je je blik neer te slaan tot de vrouw je voorbij is.
[..]
Veel, taak van een moslim houdt in dat je moet tegenhouden wat slecht is en adviseren tot het goede.
jij houdt van tata eten, is niksquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is mijn taak. Niet de jouwe, vastende.
Zeker knoflook en uien gegeten daarvoor?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik werd om 5 uur wakker met een droge mond... helaas te laat om nog iets te kunnen drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |