Ik heb niks anders gezegd, maar je moet ook stimuleren tot het goede, dacht je dat de profeet sal allahu alayhi wa salaam niks zei als iemand iets slechts deed? Hij is gezonden als voorbeeld voor ons om te volgen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:44 schreef Ambipur het volgende:
Oh kom zeg. Beetje hier gaan preken over mensen. Gaat niemand aan hoe een ander dingen doet/beleeft. Een ieder draagt verantwoordelijkheid over zijn/haar zondes.
Laat maar zitten hoor, ik zal mijn mond niet meer opendoen, het was bedoeld als advies en nu word ik beticht van arrogantie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat dit slecht is? Gatverdamme, wat arrogant hoe jij hier komt oordelen....
Nee man, waar zie je me voor aanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
jij houdt van tata eten, is niks
[..]
Zeker knoflook en uien gegeten daarvoor?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:45 schreef Arcadia het volgende:
Veel, taak van een moslim houdt in dat je moet tegenhouden wat slecht is en adviseren tot het goede.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee man, waar zie je me voor aan.
Doe wat je wil, maar dat je anderen gaat preken is echt weird, gezien je hier gezellig aan het posten bent. Als mensen eens zouden stoppen met elkaar bekritiseren om hoe men het geloof beleeft, zou het veel shit schelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb niks anders gezegd, maar je moet ook stimuleren tot het goede, dacht je dat de profeet sal allahu alayhi wa salaam niks zei als iemand iets slechts deed? Hij is gezonden als voorbeeld voor ons om te volgen.
[..]
Laat maar zitten hoor, ik zal mijn mond niet meer opendoen, het was bedoeld als advies en nu word ik beticht van arrogantie.
Niet van Ambi.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:53 schreef Aloulou het volgende:
Mag je ook naar vrouwen kijken met de intentie om tot de goede op te roepen? Dat je kijkt, en kijkt...en kijkt....en als je iets ziet adviseer je die vrouw tot het goede?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:52 schreef Ambipur het volgende:
En voor mijn zonde van vandaag:
[ afbeelding ]
Knoflook bijna nooitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eet jij nooit iets waar knoflook of ui inzit?
Astaghfirullah.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:53 schreef Aloulou het volgende:
Mag je ook naar vrouwen kijken met de intentie om tot de goede op te roepen? Dat je kijkt, en kijkt...en kijkt....en als je iets ziet adviseer je die vrouw tot het goede?
Deze zijn echt lekker ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen jat van Irak
Wij hebben thuis zo eentje
[ afbeelding ]
Wat Irak gek, mijn tante maakte dit altijd in haar schuurtje. Dit is niet Irakees.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen jat van Irak
[ afbeelding ]
Wat voor antwoord wil je dat ik hier op geef, het lijkt met dat het antwoord hierop mij zou moeten verlichten met betrekking tot het voorgaande?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:53 schreef Aloulou het volgende:
Wow. Waar gekocht? Zo vet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iedereen jat van Irak
[ afbeelding ]
Geboefte gewoon.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat Irak gek, mijn tante maakte dit altijd in haar schuurtje. Dit is niet Irakees.
Ga man. Jullie zijn net Turken, jatten alles.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geboefte gewoon.
Dit hebben wij al 2000+ jaar.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |