wel heel heel diep hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wel heel heel diep heIk bijt op mijn tong om geen gore grap te maken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik ook denk wat jij denkt. Denk je niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik bijt op mijn tong om geen gore grap te maken..
Yes you are.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:43 schreef Ambipur het volgende:
JFM, wat ik denk, denk jij niet. Jij bent lief en netjes. Ik niet.
Wie is Jfn?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onderschat Jfn niet, ze liet laatst een scheet... nou die putlucht bleef zeker een week hangen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onderschat Jfn niet, ze liet laatst een scheet... nou die putlucht bleef zeker een week hangen.
Kut is dat hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik haat dit. Als mensen dat doen vlieg ik bijna de woning uit.
Neem slaappil of ayran. Alle lichten uit en je valt zo in slaapquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:48 schreef Ambipur het volgende:
Ik moet morgen 7 u op en kan niet slapen. Wie belt mij wakker danWordt een ware bevalling weer.
Kijk hoe overheersend ik ben. Denk je dat ik tegen rust kanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pc/laptop/mobiel wegleggen helpt ook wel. Rustgevende muziek aan zetten en in bed liggen en nergens aan denken!
Sterkte meh
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:51 schreef Ambipur het volgende:
Slaappil. Goede man.. En dan half waus naar werk.
[..]
Kijk hoe overheersend ik ben. Denk je dat ik tegen rust kanNeem zo wel een warme douche.
Heb ik gedaan toen ik klein was.. Daarom ben ik nu zo. Maar gaan jullie praten, als ik lees word ik moe. Hoop ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]wehehe
Sla je hoofd een paar keer tegen de muur dan.![]()
![]()
ga liever douchen en een boek ofzo lezenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ik gedaan toen ik klein was.. Daarom ben ik nu zo. Maar gaan jullie praten, als ik lees word ik moe. Hoop ik.
wat voor verschil gaat het maken als je nu nog even wat eet en drinkt en gaat slapen? Is maar twee uurtjes..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:57 schreef Che_ het volgende:
Kon ik maar wakker blijven tot suhoor, heb echt slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |