quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, dat is de schil.
Dat lichtrode.. is soms lekker als je niet te zoet wil
Daha karpuz kesecektik?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij moet eens leren dingen met een korrel zout te nemen. Maar ik ga al.
Aah, not my favorite.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, dat is de schil.
Dat lichtrode.. is soms lekker als je niet te zoet wil
Skinnyquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja joh. Zo'n skinny die dat wel even doet
Nou dat was ooook niet de bedoeling hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij moet eens leren dingen met een korrel zout te nemen. Maar ik ga al.
Nee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Biraz darildim.. Ben kotu bisey mi dedim..
Gecmis olsun.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:27 schreef Arcadia het volgende:
Hayirli aksamlar millet, ik ga even mijn pijn verdoven met een ramadanslaapje. Beslamaa.
Of als je dat wil eten zeggen ze "nee, dat is niet lekker" en gooien ze het wegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Bij ons in mijn dorp geven ze het altijd aan de koe, moest er altijd voor vechten.
Valla precies zo!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Of als je dat wil eten zeggen ze "nee, dat is niet lekker" en gooien ze het weg
Ik vind het leuk mensen te plagen, heb al door dat dat online soms verkeerd opgevat kan worden, maar ik verafschuw anderen niet en hun mening zeker niet. Ik kom wat hard over, maar dat is omdat ik geen tact heb. IRL maak ik dat goed met een glimlach en een bepaalde stemtoon en hier niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou dat was ooook niet de bedoeling hoor.
Zet er een vertaling bij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Oke te veel Turks gebrabbel in dit topic (en dan vooral door mij). Ga het vanaf nu proberen te kappen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind het leuk mensen te plagen, heb al door dat dat online soms verkeerd opgevat kan worden, maar ik verafschuw anderen niet en hun mening zeker niet. Ik kom wat hard over, maar dat is omdat ik geen tact heb. IRL maak ik dat goed met een glimlach en een bepaalde stemtoon en hier niet.
Jammer dat je zo over mij denktDe volgende keer kun je mij gewoon aanspreken vanaf het begin. Ik bijt niet..
wat denk je over mij habibaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Bedoelde het ook niet super serieus hoor, jeetje mineetje. En ik geloof best dat je het heus goed bedoelt! Doe normaaaal.
Ik denk helemaal niks over je, behalve dat je direct bent.
Direct ben ik zeker.. Maar daar ben ik trots opquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Bedoelde het ook niet super serieus hoor, jeetje mineetje. En ik geloof best dat je het heus goed bedoelt! Doe normaaaal.
Ik denk helemaal niks over je, behalve dat je direct bent.
Gelijk heb je ook hoor. Maar dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Direct ben ik zeker.. Maar daar ben ik trots opWhat you see is what you get.
Dat overheersende heb ik IRL ook, dat lossen we dan zo op: Ambi hou even je bek dicht nu. Dat kan hier ook gezegd worden als ik te aanwezig ben.
Nu niet terugkrabbelen.. We weten dat jij dit vindt, je probeerde het al eerder te zeggen. Vind het leuker als je je mening verdedigt dan ineens om te draaien of hoe je dat ook zegt in het NLs.
wel heel heel diep hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wel heel heel diep heIk bijt op mijn tong om geen gore grap te maken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik ook denk wat jij denkt. Denk je niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik bijt op mijn tong om geen gore grap te maken..
Yes you are.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:43 schreef Ambipur het volgende:
JFM, wat ik denk, denk jij niet. Jij bent lief en netjes. Ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |