Echt net mijn pa.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
Watermeloenen, Middle Eastern shizzle ftw.
Je kan mijn vader alles ontnemen en een paar watermeloenen toewerpen en hij is gelukkig.
Is amateur daaromquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze heeft al moeite om hier in NL een goeie watermeloen te vinden,
Ik eet ze in Turkije en anders eet ik ze niet. Die in TR zijn zo lekkerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar eet je ze dan? Denk niet dat die watermeloenen hier zelf in Nederland zijn gekweekt
Inderdaad zegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
Watermeloenen, Middle Eastern shizzle ftw.
Je kan mijn vader alles ontnemen en een paar watermeloenen toewerpen en hij is gelukkig.
Ik zie altijd Turkse mannen de watermeloenen gewoon aanranden, optillen, voelen, allesquote:
Daarom eet ik eenzijdigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Meer keuze is er niet? Gisteren hadden we vis gekregen van een gezin die met hun eigen boot vis vangt op zee, heb nog nooit zo'n verse vis gegeten, maar qua fruit kun je bijna niks echt vers of "lekker" krijgen, bijna alles wat hier groeit, groeit in kassen en alles wat buiten kassen groeit zijn aardappels en uien...
Echte allochtonen weten die shit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zie altijd Turkse mannen de watermeloenen gewoon aanranden, optillen, voelen, alles
En dat is precies mijn vader.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zie altijd Turkse mannen de watermeloenen gewoon aanranden, optillen, voelen, alles
Je slaat er even op en bij het juiste geluid is ze de jouwe.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik hou dat niet vol, ik eet het overal en altijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik eet ze in Turkije en anders eet ik ze niet.
Oooh maar daar zijn ze zo mooi rood... Sappig.. Zoet. Lekker gewoon.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik hou dat niet vol, ik eet het overal en altijd
Feta zegt ze... Scheer je wegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb nog deeg in de koelkast. Denk dat ik morgen het ga vullen met fetakaas en munt ofzo.
Meestal met een mes. Ligt eraan of ik geduld heb op dat moment.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oooh maar daar zijn ze zo mooi rood... Sappig.. Zoet. Lekker gewoon.
Hier snij je er een open en als ik die kleur zie denk ik al laat maar.
Want anders smijt je het op de grond ofzo?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Meestal met een mes. Ligt eraan of ik geduld heb op dat moment.
Hahah ik zweer onderste stukje is lekker.. mensen denken ik ben gierig ofzo als ik dat eet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga met sahur ook maar watermeloen eten denk ik.
(wel alleen het onderste stuk)
Nee met hand.. hoe ze die stenen breken bij karatequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Want anders smijt je het op de grond ofzo?
dat groene stuk?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah ik zweer onderste stukje is lekker.. mensen denken ik ben gierig ofzo als ik dat eet.
Ja joh. Zo'n skinny die dat wel even doetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee met hand.. hoe ze die stenen breken bij karate
Wablief?quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah ik zweer onderste stukje is lekker.. mensen denken ik ben gierig ofzo als ik dat eet.
Jij moet eens leren dingen met een korrel zout te nemen. Maar ik ga al.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wablief?
Spreek en kan geen Turks lezen.
Ik wou dus zeggen dar je best overheersend bent en iedereen zn mening verafschuwt en haat en alles.Waarom ben je zoooo? Hoe lang al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |