zoiets?quote:
quote:
Die zegt ook al jaren dat ie niet meer gaat spelen.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst hoe kun jij dat veranderen. ? Vergeet steeds dat je ook mod bent.
Hij gaat ooit eens dood in Bobby's Room van het Bellagio.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zegt ook al jaren dat ie niet meer gaat spelen.
Wat begrijpelijk zou zijn, zag hem een jaar of 2-3 geleden in het echt en wat zag die man er zwak uit zeg.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:13 schreef borisz het volgende:
We zijn gered.
KNVB denkt aan hereniging van Jonker met Van Gaal
Open je lange tijd weer eens een topic in VBL krijgt het een slotjequote:
Leukquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:35 schreef borisz het volgende:
Brummelhuis naar de finale van de World Series Of Poker
Ik wist dat het in november is. Maar dacht dat jij deze rondes misschien had kunnen volgen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef borisz het volgende:
FInale is pas in november.
En er zal dan wel een livestream zijn.
Of de NL-TV er wat mee gaat doen geen idee.
Ik heb het gevolgd via Liveblogsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wist dat het in november is. Maar dacht dat jij deze rondes misschien had kunnen volgen.
Zal wel niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef borisz het volgende:
Of de NL-TV er wat mee gaat doen geen idee.
eet gewoon je bord eens leegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:27 schreef borisz het volgende:
Wat is het toch prettig om een vriezer vol te hebben met restjes
Ik kook vaak een extra portiequote:
Opgewarmde spaghettiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kook vaak een extra portie.
Scheelt weer een dag koken en bij sommige maaltijden is dat extra lekker
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:49 schreef mitt het volgende:
hoe oud zijn die kinderen ondertussen in de OP?
zitten ze al zelf op Fok!?
Precies,quote:
geen kinderen naar ik weetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk bij de dochter van Yvonne, Brechtje, nog steeds dat ze een 12jarig paardenmeisje is. Is nu misschien een volwassen vrouw met kinderen.
Tijd gaat hard.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies,
Morgen is het al weer 7 jaar geleden dat ons mam stierf
Ons mam. Zo lief.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies,
Morgen is het al weer 7 jaar geleden dat ons mam stierf
Mooi nieuwsquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:29 schreef borisz het volgende:
Vanaf 2014/2015 gaat de BBC weer de FA CUP Uitzenden
http://www.dailymail.co.u(...)s-screen-FA-Cup.html
tofquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:29 schreef borisz het volgende:
Vanaf 2014/2015 gaat de BBC weer de FA CUP Uitzenden
http://www.dailymail.co.u(...)s-screen-FA-Cup.html
dit team had als ambitie de finale te halen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef borisz het volgende:
Gezocht. Fatsoenlijke kans voor de Oranjedames.
dierentuinquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:19 schreef Bos81 het volgende:
Terug van een dagje Artis.
[ link | afbeelding ]
Hakuna Matata
Ja stokstaartje maar je kent de Disney classic The Lion King toch wel? Daar zegt en zingt stokstaartje Timon : Hakuna matata.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dierentuin
Hakuna mawat?
'
Dat zijn toch stokstaartjes
nooit gezien die filmquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja stokstaartje maar je kent de Disney classic The Lion King toch wel? Daar zegt en zingt stokstaartje Timon : Hakuna matata.
neequote:
Twee miljard voor de WKrechten in 2010 was nog niet genoeg voor de FIFAquote:
Ze zijn dan wel verplicht om zo'n belachelijke confederations-cup uit te zenden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Twee miljard voor de WKrechten in 2010 was nog niet genoeg voor de FIFA.
Als landen bepaalde evenementen op de evenementenlijst willen hebben, zoals het EK/WK. En dat goed kunnen uitleggen dan is er geen sprake beknotting van vrijheid van dienstverlening en concurrentie.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:28 schreef borisz het volgende:
Opvallende uitspraak van het Europees Hof. Ze verklaren EK/WK in zijn geheel tot het algemeen belang.
UEFA/FIFA vonden dat ze teveel werden werden beknot in hun eigendomsrechten.
Beide bonden snapten dat het nationale team belangrijk was en de eindfase van het toernooi, maar dat de rest best achter decoder kon. Europees Hof maakt daar dus compleet gehakt van. Gelukkig maar.
ach, nog altijd betere tv dan 90% van wat er verder te zien isquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zijn dan wel verplicht om zo'n belachelijke confederations-cup uit te zenden.
Net even het arrest doorgelezen. Als je kan aantonen dat een evenement belangrijk is voor een land. EK/WK's maar ook Olympische Spelen dan mag je als land zeggen de groeten wij willen het op het open net.quote:
Nou ja EK/WK vallen daar wel onder in de situatie van de UK. Ook de Spelen trouwens, die worden ook specifiek genoemd in het Arrest.quote:a special general resonance within the Member State, and not simply a significance to those who ordinarily follow the sport or activity concerned;
(ii) a generally recognised, distinct cultural importance for the population in the Member State, in particular as a catalyst of cultural identity;
(iii) involvement of the national team in the event concerned in the context of a competition or tournament of international importance;
(iv) the fact that the event has traditionally been broadcast on free television and has commanded large television audiences.
Krijg je Johan Cruijff niet uit je strot ?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:52 schreef borisz het volgende:
Over een week gaan we voetballen om de Fruitschaal.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krijg je Johan Cruijff niet uit je strot ?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:21 schreef rubbereend het volgende:
ik heb een kaartje voor het concert van Kraftwerk in het Evoluon
MUZ / Kraftwerk met 3D-Show naar Nederland (Eindhoven)quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]Ik wist niet dat ze daar optredens/concerten gaven
![]()
ik zit vooral in het eigen Kraftwerktopicquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
MUZ / Kraftwerk met 3D-Show naar Nederland (Eindhoven)
ik gelukkig welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]Ik wist niet dat ze daar optredens/concerten gaven
![]()
Ik las inderdaad dat het binnen een poep en een scheet was uitverkocht.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zit vooral in het eigen Kraftwerktopic
[..]
ik gelukkig wel![]()
staat nummer 1 op mijn lijst van wat ik nog wil zien
tof, ben ik een tijdje terug geweest, erg gezellig. En veel goede muziek natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik las inderdaad dat het binnen een poep en een scheet was uitverkocht.
Ik ga zometeen weer een keer naar de Effenaar; We All Love 80's & 90''s![]()
Ik vond het inderdaad best leuk, of ik naar een volgende keer ga weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tof, ben ik een tijdje terug geweest, erg gezellig. En veel goede muziek natuurlijk
Jupquote:Op maandag 22 juli 2013 17:31 schreef Bos81 het volgende:
Is het nieuw aas voor de Britse roddelpers al geboren??
Had je een pond gewonnenquote:
Iedereen dacht dat het een meisje zal worden, althans bij de bookiesquote:
Wat erg.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:52 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft Oranje U19 het toch gezellig
Altijd leuk je te zien zwaaien.quote:
Mooiquote:
Dat snapte ik al, maar dat is geen bekende naam oid?quote:
Andries ?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat snapte ik al, maar dat is geen bekende naam oid?![]()
Wat had ie te melden ?quote:
Hij presenteerde naast poephoofd.quote:
Leuk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij presenteerde naast poephoofd.
Maar hij liet zijn mening ook blijken en dat kon één van de gasten niet hebben.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk.Wie was die gast en wat kon ie niet waarderen ?
Die gast kon de interviewstijl van Derksen niet helemaal waarderen.quote:Nederlandse kapitein steunt Italiaanse kapitein Schettino Vorig jaar zonk de Costa Concordia en kwamen 32 passagiers om het leven. Kapitein Francesco Schettino wordt verdacht van meervoudige dood door schuld. Vanavond spreken wij kapitein Schettino exclusief over de ramp. Bij ons tafel schuift kapitein Van Wijnen aan die optreedt als zijn adviseur. Van Wijnen vertelt ons waarom hij het opneemt voor Schettino.
Kun je het geluidsfragment vinden dat die kapitein verordend wordt terug het schip op te gaan en dat hem de huid wordt volgescholden ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:17 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Die gast kon de interviewstijl van Derksen niet helemaal waarderen.. Derksen gaf direct zijn mening dat die Schettino een dweil is omdat hij als eerste het schip verliet.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:07 schreef borisz het volgende:
Vanavond het laatste sportjournaal van Toine van Peperstraten.
het is ook wel opmerkelijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat ook heftig is, ik heb een topic bij Ole geopend
FF kijkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Goed succesvol topic Borisz. Heb er gepost.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Was ie emotioneel ?quote:
De Luxemburgers staan voor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed succesvol topic Borisz. Heb er gepost.
En wat is er met Utrecht ?
Ha Haquote:
Na Marc-Marie op NED-2 even kijkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja http://nos.nl/video/53344(...)an-peperstraten.html
3-2. Nog 20 minuten op te scoren en om door te gaan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
2-1 Utrecht nu. Bij deze stand verlengen
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
3-2. Nog 20 minuten op te scoren en om door te gaan.
mooi, die Friese arrogantie is stuitendquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:32 schreef borisz het volgende:
Almere wint ronde 2 in de schaatsoorlog.
Maar goed kan nog alle kanten op.
pootje over blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:32 schreef borisz het volgende:
Almere wint ronde 2 in de schaatsoorlog.
Maar goed kan nog alle kanten op.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef borisz het volgende:
Naar het schijnt gaat Noord-Brabant een bod doen om de volgende Elfstedentocht te organiseren.
Ik zou ze niet willen missen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:22 schreef borisz het volgende:
Waterpolosters stellen hun toekomst veilig door van China te winnen op het WK.
mooi, hopelijk kunnen ze stap naar de echte top weer makenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:22 schreef borisz het volgende:
Waterpolosters stellen hun toekomst veilig door van China te winnen op het WK.
Hongarije next. Maar goed het niveau is enorm close bij de dames.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi, hopelijk kunnen ze stap naar de echte top weer maken
na het afscheid van de gouden generatie is het mooi om te zien als de nieuwe generatie ook de aansluiting maaktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Hongarije next. Maar goed het niveau is enorm close bij de dames.
tis er ook weer voorquote:
Ik ben Tong.quote:
Ja, zag het al eerder. Probeer het mee te pakken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:13 schreef Bos81 het volgende:
BTW Tong. Straks om 22.00 uur een docu over Golden Earring op ned 3
Femkequote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:28 schreef borisz het volgende:
Morgenochtend lekker uitbrakken met het WK Zwemmen.
Langebaan gaat nu echt beginnen.
Wel briljante beelden die toren en dan Barcelona op de achtergrondquote:
Dat was zeker erg mooi,quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel briljante beelden die toren en dan Barcelona op de achtergrond
Edwin Jongejans werd sportman van het jaar omdat ie europeeskampioen werd van de één-meterplank.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was zeker erg mooi,
maar van die sport zelf snap ik echt de ballen. Kan opzich wel mooi zijn, maar dan denk ik: Dat was een mooie sprong. Zeggen de commentatoren: Daar ging ze toch behoorlijk de fout in.![]()
![]()
![]()
één van de redenen waarom Barcelona zo geprofiteerd heeft van de Spelen in 1992. Die wedstrijden waren één groot reclameblok voor de stadquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel briljante beelden die toren en dan Barcelona op de achtergrond
ik zie het alleen als de landing in het water slecht isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was zeker erg mooi,
maar van die sport zelf snap ik echt de ballen. Kan opzich wel mooi zijn, maar dan denk ik: Dat was een mooie sprong. Zeggen de commentatoren: Daar ging ze toch behoorlijk de fout in.![]()
![]()
![]()
ah, weer één van tong's sportman van het jaar trauma'squote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Edwin Jongejans werd sportman van het jaar omdat ie europeeskampioen werd van de één-meterplank.
Plankspringen voor schaakgrootrmeesters.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen de laatste finale... Toren 10 m Mannen
Wereldkampioen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Edwin Jongejans werd sportman van het jaar omdat ie europeeskampioen werd van de één-meterplank.
Hij werd het samen met arnold vanderleyden. Die te laf was om prof te worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ah, weer één van tong's sportman van het jaar trauma's
Zelfs daar vergis ik me inquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zie het alleen als de landing in het water slecht is
Die gaat naar MENquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij werd het samen met arnold vanderleyden. Die te laf was om prof te worden.
Teamsporters worden het nooit.
Vreemd toch = Ben je toch met mee eens.
ąP
allemaal tegelijk?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu doet ie schone Britse springmeisjes van net 18 en zo ...
2 bij synchroonquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
allemaal tegelijk?of eentje per keer?
quote:
belachelijk dat in 2008 de waterpolo dames wonnenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:01 schreef borisz het volgende:
Wel altijd leuk de sportman/sportvrouw.
Alleen de potentiële nominaties gaan voorlopig alleen nog naar sommige schaatsers. Over een maand zijn al vele EK's en WK's gespeeld en weten we meer.
Dat krijg je bij een subjectieve jury...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
belachelijk dat in 2008 de waterpolo dames wonnendat had de estafetteploeg moeten zijn
Eén van de beste hockeyers ooit is het nooit geworden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
belachelijk dat in 2008 de waterpolo dames wonnendat had de estafetteploeg moeten zijn
welk jaar had hij het moeten worden?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de beste hockeyers ooit is het nooit geworden.
Ben geen expert. Lijkt me sterk dat ie ooit genomineerd is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welk jaar had hij het moeten worden?
Teamsporters winnen toch bijna nooit? Of heb ik het mis??quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de beste hockeyers ooit is het nooit geworden.
echt?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben geen expert. Lijkt me sterk dat ie ooit genomineerd is.
2-0 trouwens.
dat is de klacht van Tong ook, net als Van Basten in 1988quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Teamsporters winnen toch bijna nooit? Of heb ik het mis??![]()
Een gedopete renner die tweede werd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is de klacht van Tong ook, net als Van Basten in 1988
ik denk dat de lijst met winnaars vol staat met gedopete sporters. Of denk je dat Van Gennip zonder doping won van tot de nok met doping gevulde Oost Duitse om maar eens wat te noemenquote:
Van Gennip had als huisarts de dopingsarts uit Haarlem. karstens. Haar woonplaats. Die doping gereguleerd wilde zien worden. Post ik al jaren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat de lijst met winnaars vol staat met gedopete sporters. Of denk je dat Van Gennip zonder doping won van tot de nok met doping gevulde Oost Duitse om maar eens wat te noemen
Echte liefhebbers kijken naar Ajax.quote:
ja dus dat dope is geen argumentquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Gennip had als huisarts de dopingsarts uit Haarlem. karstens. Haar woonplaats. Die doping gereguleerd wilde zien worden. Post ik al jaren.
en heb je genoten?quote:
Ja toch wel. Ik ga denk ik nu wel slapen ofzoquote:
ofzo?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja toch wel. Ik ga denk ik nu wel slapen ofzo
Lezen, puzzelen. even weg van de laptopquote:
ah zoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lezen, puzzelen. even weg van de laptop
waarom is hij niet naar de hoogste klasse gegaan eigenlijk?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:50 schreef borisz het volgende:
Herlings heeft er negen minuten over gedaan om de koppositie te pakken![]()
Slechts twee van de 26 heats niet gewonnen dit seizoen.
Hij wilde sowieso zijn titel verdedigen en komend jaar de stap maken naar de volgende klasse.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom is hij niet naar de hoogste klasse gegaan eigenlijk?
VBL / Beelden van 'Rooie Marck' meer dan een miljoen keer bekekenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:26 schreef borisz het volgende:
Wimbledon komend jaar bij FOX te zien. Zowel Open als op de Eredivisiekanalen.
Is er wat te doen ?quote:
quote:
is er wat te doen?quote:Ik krijg zo een vriend uit Almelo te logeren.
Hij heeft een vriendin in Nijmegen en is doorgereden met de trein.quote:
Ik ben er niet bij vanavondquote:
Gefeliciteerd. Goed gevoetbald met mooie doelpunten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:39 schreef Bos81 het volgende:
Lekker fris voetbal,![]()
Ik ben wel tevreden een 7 omdat er te veel kansen zijn gemist
wel pech ook als je drie keer op paal of lat schiet. Maar de sfeer in het stadion wat prima en positiefquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:39 schreef Bos81 het volgende:
Lekker fris voetbal,![]()
Ik ben wel tevreden een 7 omdat er te veel kansen zijn gemist
Schandalig. Vond het altijd leuk op die zenders te kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:29 schreef borisz het volgende:
De Regionalen krijgen geen beelden meer van de Jupiler League.
Daarbij is het voor Kapper Henk uit Klazienaveen totaal niet interessant om een reclamebord bij FC Emmen te nemen als de mensen uit de regio het niet te zien krijgen. Ja voor die enkeling die naar FOX gaat kijken, maar juist die regiosportprogramma's zijn belangrijk voor de Jupiler league clubs.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schandalig. Vond het altijd leuk op die zenders te kijken.
Vooral morgen iddquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:32 schreef tong80 het volgende:
Het zweet gutst nu al en het ergste moet nog komen.
Goeiemorgen
Vanochtend alle boodschappen gedaan. En ik zweette me al kapot. Ik ga er zaterdag pas weer uit. Alles hier nu open. Heb geen gordijnen ofzo.quote:
De kassadames zijn blij dat ze een keertje niet schrikkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanochtend alle boodschappen gedaan. En ik zweette me al kapot. Ik ga er zaterdag pas weer uit. Alles hier nu open. Heb geen gordijnen ofzo.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:06 schreef borisz het volgende:
[..]
De kassadames zijn blij dat ze een keertje niet schrikken
Ik ga even een fris douchte nemenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:46 schreef Bos81 het volgende:
Ga ik even op en neer naar de apotheek, voordat ik ging even een schoon t-shirt aan gedaan. Bij terugkomst was het shirt alweer drijfnat
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:31 schreef tong80 het volgende:
.. Maar de twee extra punten van de serveerster waren dik verdiend.
Een 7,5 werd zodoende een 8,5
Doe ik ook altijd. lekker op tijd vrijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:10 schreef Bos81 het volgende:
Morgen begin ik echt weer om 7.00 uur.
quote:
Ik werkte ook altijd van 7 tot 15.15.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. lekker op tijd vrij
Ik mag het alleen bij tropische tafarelenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. lekker op tijd vrij
Ik hoor het zo voor me.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:40 schreef Bos81 het volgende:
Was wel grappig vandaag. Om de post op straat te houden doe ik elastiekjes om de brieven voor iedere straat als ik de straat heb gehad, doe ik de stiekjes om mijn stuur. Ik fietste vanmorgen een straat in, waren 2 kleine jongetjes aan het spelen. Roepen ze meneer, mag ik een elastiekje hebben? Ik zou ja hoor, die andere : mag ik er ook een?. Hoorde ik de moeder vanuit het huis roepen, Stelletje lillukke schooiers"![]()
Vanavond finale ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:40 schreef borisz het volgende:
Kromo en Dekker door op series 50 vlinder
Vanavond de finale van het Koninginnenummer de 100 vrij met Heemskerk en Kromoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanavond finale ?
Vandaag nog meer Nederlanders in actie ?
En ga het laatste dilemma eens invullen.
Leuk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanavond de finale van het Koninginnenummer de 100 vrij met Heemskerk en Kromo
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:40 schreef Bos81 het volgende:
Was wel grappig vandaag. Om de post op straat te houden doe ik elastiekjes om de brieven voor iedere straat als ik de straat heb gehad, doe ik de stiekjes om mijn stuur. Ik fietste vanmorgen een straat in, waren 2 kleine jongetjes aan het spelen. Roepen ze meneer, mag ik een elastiekje hebben? Ik zou ja hoor, die andere : mag ik er ook een?. Hoorde ik de moeder vanuit het huis roepen, Stelletje lillukke schooiers"![]()
Ik moest ook hardop lachen. Ons dialect, ik hoorde het haar gewoon roepen.quote:
Kromo is ook leuk, maar anders.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:08 schreef rubbereend het volgende:
Femke Heemskerk is echt één van de leukste sporters die we in ons land hebben
inderdaad, Femke is leukerquote:
Die andere Femke is ook leukquote:
welke?quote:
welke sport doet die?quote:
de traditionele zomerwedstrjidenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:10 schreef borisz het volgende:
Skispringen op Eurosport
Nog vol ook, alleen springen op gras!
Jup. Maar het blijft toch hilarisch zo dat skispringen op het gras.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de traditionele zomerwedstrjiden
Polotiekquote:
ik snap nog steeds niet waarom zo'n ding niet in Nederland is neergezetquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. Maar het blijft toch hilarisch zo dat skispringen op het gras.
ik krijg er ook kromme tenen vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:11 schreef borisz het volgende:
Oh de NOS gaat plotseling Majorca schrijven ipv Mallorca. Wordt het dan ook Joret del Mar en Sevilja? Of Balencia?
![]()
Vreselijk, hou het gewoon op Mallorca.
quote:
Ergens live op het open net te zien??quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:48 schreef borisz het volgende:
Eerste ronde DFBpokal dit weekend. Hopen op veel stunten.
Bayern op Maandag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ergens live op het open net te zien??![]()
Dan is het VI-tijdquote:
waar zenden ze het uit?quote:
Waarom niet ?quote:
quote:
Geen behoefte aan. Het gekleuter tussen Derksen en Genee..quote:
Straks (18:00) samenvattingen van vandaag op ARD.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ergens live op het open net te zien??![]()
Goeie tip.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Straks (18:00) samenvattingen van vandaag op ARD.
Kun jij het laatste voetbaltriviant topic vinden ?quote:
thanksquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
VBL / Voetbaltriviant # 33: Duitse doelmannen en Italiaanse Beatlesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun jij het laatste voetbaltriviant topic vinden ?
Nog één stunt mogelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie tip.
Zou het bijna vergeten. Zitten altijd leuke verrassingen tussen in Duitsland.
Niet verradenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog één stunt mogelijk.
TSG Neustrelitz[4] 0-0 SC Freiburg
Freiburg met 10.
Dank uquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
thanks
[..]
VBL / Voetbaltriviant # 33: Duitse doelmannen en Italiaanse Beatles
/borisz
dankequote:
dan is het zwemmen, straks Femkequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zeg het toch maarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog één stunt mogelijk.
TSG Neustrelitz[4] 0-0 SC Freiburg
Freiburg met 10.
Verder ook geen stunts ?quote:
Ik wist het al, maar evengoed bedanktquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
MUZ / [TV-TIP] Documentaire. The Great Pretender, Freddy Mercury. NED-3
Je hebt hem natuurlijk al gezien, net als ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wist het al, maar evengoed bedankt![]()
![]()
![]()
Wat kost FOX per maand ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:31 schreef chufi het volgende:
Ik volgens mij ook al.. Maar dan gaan we PSV kijken op FOX
Wat betaalde je bij EL ? Ik begreep dat FOX ietsjes duurder is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk hetzelfde als EL... Nog niet gecheckt
18 pm. Prijs voor het Nederlandse voetbal is gelijkgebleven nu ook bij FOX. Alleen vorig seizoen kreeg je daar nog ook de buitenlandse bekers bij en nu niet meer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat betaalde je bij EL ? Ik begreep dat FOX ietsjes duurder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |