dat is de klacht van Tong ook, net als Van Basten in 1988quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Teamsporters winnen toch bijna nooit? Of heb ik het mis??![]()
Een gedopete renner die tweede werd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is de klacht van Tong ook, net als Van Basten in 1988
ik denk dat de lijst met winnaars vol staat met gedopete sporters. Of denk je dat Van Gennip zonder doping won van tot de nok met doping gevulde Oost Duitse om maar eens wat te noemenquote:
Van Gennip had als huisarts de dopingsarts uit Haarlem. karstens. Haar woonplaats. Die doping gereguleerd wilde zien worden. Post ik al jaren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat de lijst met winnaars vol staat met gedopete sporters. Of denk je dat Van Gennip zonder doping won van tot de nok met doping gevulde Oost Duitse om maar eens wat te noemen
Echte liefhebbers kijken naar Ajax.quote:
ja dus dat dope is geen argumentquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Gennip had als huisarts de dopingsarts uit Haarlem. karstens. Haar woonplaats. Die doping gereguleerd wilde zien worden. Post ik al jaren.
en heb je genoten?quote:
Ja toch wel. Ik ga denk ik nu wel slapen ofzoquote:
ofzo?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja toch wel. Ik ga denk ik nu wel slapen ofzo
Lezen, puzzelen. even weg van de laptopquote:
ah zoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lezen, puzzelen. even weg van de laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |