Wel briljante beelden die toren en dan Barcelona op de achtergrondquote:
Dat was zeker erg mooi,quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel briljante beelden die toren en dan Barcelona op de achtergrond
Edwin Jongejans werd sportman van het jaar omdat ie europeeskampioen werd van de één-meterplank.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was zeker erg mooi,
maar van die sport zelf snap ik echt de ballen. Kan opzich wel mooi zijn, maar dan denk ik: Dat was een mooie sprong. Zeggen de commentatoren: Daar ging ze toch behoorlijk de fout in.![]()
![]()
![]()
één van de redenen waarom Barcelona zo geprofiteerd heeft van de Spelen in 1992. Die wedstrijden waren één groot reclameblok voor de stadquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel briljante beelden die toren en dan Barcelona op de achtergrond
ik zie het alleen als de landing in het water slecht isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was zeker erg mooi,
maar van die sport zelf snap ik echt de ballen. Kan opzich wel mooi zijn, maar dan denk ik: Dat was een mooie sprong. Zeggen de commentatoren: Daar ging ze toch behoorlijk de fout in.![]()
![]()
![]()
ah, weer één van tong's sportman van het jaar trauma'squote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Edwin Jongejans werd sportman van het jaar omdat ie europeeskampioen werd van de één-meterplank.
Plankspringen voor schaakgrootrmeesters.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen de laatste finale... Toren 10 m Mannen
Wereldkampioen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Edwin Jongejans werd sportman van het jaar omdat ie europeeskampioen werd van de één-meterplank.
Hij werd het samen met arnold vanderleyden. Die te laf was om prof te worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ah, weer één van tong's sportman van het jaar trauma's
Zelfs daar vergis ik me inquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zie het alleen als de landing in het water slecht is
Die gaat naar MENquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij werd het samen met arnold vanderleyden. Die te laf was om prof te worden.
Teamsporters worden het nooit.
Vreemd toch = Ben je toch met mee eens.
±P
allemaal tegelijk?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu doet ie schone Britse springmeisjes van net 18 en zo ...
2 bij synchroonquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
allemaal tegelijk?of eentje per keer?
quote:
belachelijk dat in 2008 de waterpolo dames wonnenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:01 schreef borisz het volgende:
Wel altijd leuk de sportman/sportvrouw.
Alleen de potentiële nominaties gaan voorlopig alleen nog naar sommige schaatsers. Over een maand zijn al vele EK's en WK's gespeeld en weten we meer.
Dat krijg je bij een subjectieve jury...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
belachelijk dat in 2008 de waterpolo dames wonnendat had de estafetteploeg moeten zijn
Eén van de beste hockeyers ooit is het nooit geworden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
belachelijk dat in 2008 de waterpolo dames wonnendat had de estafetteploeg moeten zijn
welk jaar had hij het moeten worden?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de beste hockeyers ooit is het nooit geworden.
Ben geen expert. Lijkt me sterk dat ie ooit genomineerd is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welk jaar had hij het moeten worden?
Teamsporters winnen toch bijna nooit? Of heb ik het mis??quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de beste hockeyers ooit is het nooit geworden.
echt?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben geen expert. Lijkt me sterk dat ie ooit genomineerd is.
2-0 trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |