Wat had ie te melden ?quote:
Hij presenteerde naast poephoofd.quote:
Leuk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij presenteerde naast poephoofd.
Maar hij liet zijn mening ook blijken en dat kon één van de gasten niet hebben.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk.Wie was die gast en wat kon ie niet waarderen ?
Die gast kon de interviewstijl van Derksen niet helemaal waarderen.quote:Nederlandse kapitein steunt Italiaanse kapitein Schettino Vorig jaar zonk de Costa Concordia en kwamen 32 passagiers om het leven. Kapitein Francesco Schettino wordt verdacht van meervoudige dood door schuld. Vanavond spreken wij kapitein Schettino exclusief over de ramp. Bij ons tafel schuift kapitein Van Wijnen aan die optreedt als zijn adviseur. Van Wijnen vertelt ons waarom hij het opneemt voor Schettino.
Kun je het geluidsfragment vinden dat die kapitein verordend wordt terug het schip op te gaan en dat hem de huid wordt volgescholden ?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:17 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
Die gast kon de interviewstijl van Derksen niet helemaal waarderen.. Derksen gaf direct zijn mening dat die Schettino een dweil is omdat hij als eerste het schip verliet.
quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:07 schreef borisz het volgende:
Vanavond het laatste sportjournaal van Toine van Peperstraten.
het is ook wel opmerkelijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat ook heftig is, ik heb een topic bij Ole geopend
FF kijkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Goed succesvol topic Borisz. Heb er gepost.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Was ie emotioneel ?quote:
De Luxemburgers staan voor.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed succesvol topic Borisz. Heb er gepost.
En wat is er met Utrecht ?
Ha Haquote:
Na Marc-Marie op NED-2 even kijkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja http://nos.nl/video/53344(...)an-peperstraten.html
3-2. Nog 20 minuten op te scoren en om door te gaan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
2-1 Utrecht nu. Bij deze stand verlengen
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
3-2. Nog 20 minuten op te scoren en om door te gaan.
mooi, die Friese arrogantie is stuitendquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:32 schreef borisz het volgende:
Almere wint ronde 2 in de schaatsoorlog.
Maar goed kan nog alle kanten op.
pootje over blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:32 schreef borisz het volgende:
Almere wint ronde 2 in de schaatsoorlog.
Maar goed kan nog alle kanten op.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:29 schreef borisz het volgende:
Naar het schijnt gaat Noord-Brabant een bod doen om de volgende Elfstedentocht te organiseren.
Ik zou ze niet willen missen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:22 schreef borisz het volgende:
Waterpolosters stellen hun toekomst veilig door van China te winnen op het WK.
mooi, hopelijk kunnen ze stap naar de echte top weer makenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:22 schreef borisz het volgende:
Waterpolosters stellen hun toekomst veilig door van China te winnen op het WK.
Hongarije next. Maar goed het niveau is enorm close bij de dames.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi, hopelijk kunnen ze stap naar de echte top weer maken
na het afscheid van de gouden generatie is het mooi om te zien als de nieuwe generatie ook de aansluiting maaktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Hongarije next. Maar goed het niveau is enorm close bij de dames.
tis er ook weer voorquote:
Ik ben Tong.quote:
Ja, zag het al eerder. Probeer het mee te pakken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:13 schreef Bos81 het volgende:
BTW Tong. Straks om 22.00 uur een docu over Golden Earring op ned 3
Femkequote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:28 schreef borisz het volgende:
Morgenochtend lekker uitbrakken met het WK Zwemmen.
Langebaan gaat nu echt beginnen.
Wel briljante beelden die toren en dan Barcelona op de achtergrondquote:
Dat was zeker erg mooi,quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel briljante beelden die toren en dan Barcelona op de achtergrond
Edwin Jongejans werd sportman van het jaar omdat ie europeeskampioen werd van de één-meterplank.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was zeker erg mooi,
maar van die sport zelf snap ik echt de ballen. Kan opzich wel mooi zijn, maar dan denk ik: Dat was een mooie sprong. Zeggen de commentatoren: Daar ging ze toch behoorlijk de fout in.![]()
![]()
![]()
één van de redenen waarom Barcelona zo geprofiteerd heeft van de Spelen in 1992. Die wedstrijden waren één groot reclameblok voor de stadquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel briljante beelden die toren en dan Barcelona op de achtergrond
ik zie het alleen als de landing in het water slecht isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was zeker erg mooi,
maar van die sport zelf snap ik echt de ballen. Kan opzich wel mooi zijn, maar dan denk ik: Dat was een mooie sprong. Zeggen de commentatoren: Daar ging ze toch behoorlijk de fout in.![]()
![]()
![]()
ah, weer één van tong's sportman van het jaar trauma'squote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Edwin Jongejans werd sportman van het jaar omdat ie europeeskampioen werd van de één-meterplank.
Plankspringen voor schaakgrootrmeesters.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen de laatste finale... Toren 10 m Mannen
Wereldkampioen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Edwin Jongejans werd sportman van het jaar omdat ie europeeskampioen werd van de één-meterplank.
Hij werd het samen met arnold vanderleyden. Die te laf was om prof te worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ah, weer één van tong's sportman van het jaar trauma's
Zelfs daar vergis ik me inquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zie het alleen als de landing in het water slecht is
Die gaat naar MENquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij werd het samen met arnold vanderleyden. Die te laf was om prof te worden.
Teamsporters worden het nooit.
Vreemd toch = Ben je toch met mee eens.
±P
allemaal tegelijk?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu doet ie schone Britse springmeisjes van net 18 en zo ...
2 bij synchroonquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
allemaal tegelijk?of eentje per keer?
quote:
belachelijk dat in 2008 de waterpolo dames wonnenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:01 schreef borisz het volgende:
Wel altijd leuk de sportman/sportvrouw.
Alleen de potentiële nominaties gaan voorlopig alleen nog naar sommige schaatsers. Over een maand zijn al vele EK's en WK's gespeeld en weten we meer.
Dat krijg je bij een subjectieve jury...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
belachelijk dat in 2008 de waterpolo dames wonnendat had de estafetteploeg moeten zijn
Eén van de beste hockeyers ooit is het nooit geworden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
belachelijk dat in 2008 de waterpolo dames wonnendat had de estafetteploeg moeten zijn
welk jaar had hij het moeten worden?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de beste hockeyers ooit is het nooit geworden.
Ben geen expert. Lijkt me sterk dat ie ooit genomineerd is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welk jaar had hij het moeten worden?
Teamsporters winnen toch bijna nooit? Of heb ik het mis??quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van de beste hockeyers ooit is het nooit geworden.
echt?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben geen expert. Lijkt me sterk dat ie ooit genomineerd is.
2-0 trouwens.
dat is de klacht van Tong ook, net als Van Basten in 1988quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Teamsporters winnen toch bijna nooit? Of heb ik het mis??![]()
Een gedopete renner die tweede werd.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is de klacht van Tong ook, net als Van Basten in 1988
ik denk dat de lijst met winnaars vol staat met gedopete sporters. Of denk je dat Van Gennip zonder doping won van tot de nok met doping gevulde Oost Duitse om maar eens wat te noemenquote:
Van Gennip had als huisarts de dopingsarts uit Haarlem. karstens. Haar woonplaats. Die doping gereguleerd wilde zien worden. Post ik al jaren.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat de lijst met winnaars vol staat met gedopete sporters. Of denk je dat Van Gennip zonder doping won van tot de nok met doping gevulde Oost Duitse om maar eens wat te noemen
Echte liefhebbers kijken naar Ajax.quote:
ja dus dat dope is geen argumentquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Gennip had als huisarts de dopingsarts uit Haarlem. karstens. Haar woonplaats. Die doping gereguleerd wilde zien worden. Post ik al jaren.
en heb je genoten?quote:
Ja toch wel. Ik ga denk ik nu wel slapen ofzoquote:
ofzo?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja toch wel. Ik ga denk ik nu wel slapen ofzo
Lezen, puzzelen. even weg van de laptopquote:
ah zoquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lezen, puzzelen. even weg van de laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |