Bojan Krkic is een aanwinst voor Ajax of Ze kunnen beter de eigen jeugd een kans geven
Niet te vroeg juichen over Zakaria Bakkali of Ik heb genoten van een groot nieuw talent
Lachen dat FC Utrecht werd uitgeschakeld door een club uit Luxemburg of Dat is alleen maar schadelijk voor het Nederlandse voetbal
Leuk dat van Gaal Paul Verhaegh van FC Augsburg selecteert of Hij kan beter jonge spelers ervaring op laten doen
Goeie keus van Strootman om naar AS Roma te gaan of Slechte keus van Strootman om naar AS Roma te gaan
Nederland zal het slecht gaan doen op het WK of Geen enkel land wil Nederland loten
Het Belgische elftal is momenteel beter dan Oranje of Laten ze zich eerst maar eens plaatsen voor het WK
Terecht dat er zoveel werd stilgestaan bij het EK-88 of Al die aandacht was overdreven
Waarom wacht Bony niet op een grotere club dan Swansea of In Engeland spelen is sowieso al mooi
Ben benieuwd wat Achilles in de Jupiler League gaat doen of Ben benieuwd wat de tweede elftallen in de Jupiler League gaan doen
Sjaak Swart of Coen Moulijn
Belachelijk dat de regionale zenders geen beelden meer mogen uitzenden van de Jupiler League of Fox heeft nu eenmaal de rechten
Riemer van der Velden moet terugkeren bij Heerenveen of Er is een tijd van komen en van gaan
Hopen dat volgend seizoen de samenvattingen op zeven uur blijven of Maakt me niet uit hoe laat ze worden uitgezonden
Leuk het afkraken van Toine van Peperstraten in VI of Het getuigde van weinig respect
Guus Hiddink heeft weer lekker zijn zakken gevuld of Vreemd dat Guus Hiddink zelf stopt bij Anzhi
RKC gaat het moeilijk krijgen dit seizoen of RKC heeft met Castelen en Rommedhal goed ingekocht
In Nederland leiden we geen goeie spitsen meer op of Er is een gebrek aan goeie Nederlandse verdedigers
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !