waarom is hij niet naar de hoogste klasse gegaan eigenlijk?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:50 schreef borisz het volgende:
Herlings heeft er negen minuten over gedaan om de koppositie te pakken![]()
Slechts twee van de 26 heats niet gewonnen dit seizoen.
Hij wilde sowieso zijn titel verdedigen en komend jaar de stap maken naar de volgende klasse.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom is hij niet naar de hoogste klasse gegaan eigenlijk?
VBL / Beelden van 'Rooie Marck' meer dan een miljoen keer bekekenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:26 schreef borisz het volgende:
Wimbledon komend jaar bij FOX te zien. Zowel Open als op de Eredivisiekanalen.
Is er wat te doen ?quote:
quote:
is er wat te doen?quote:Ik krijg zo een vriend uit Almelo te logeren.
Hij heeft een vriendin in Nijmegen en is doorgereden met de trein.quote:
Ik ben er niet bij vanavondquote:
Gefeliciteerd. Goed gevoetbald met mooie doelpunten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:39 schreef Bos81 het volgende:
Lekker fris voetbal,![]()
Ik ben wel tevreden een 7 omdat er te veel kansen zijn gemist
wel pech ook als je drie keer op paal of lat schiet. Maar de sfeer in het stadion wat prima en positiefquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:39 schreef Bos81 het volgende:
Lekker fris voetbal,![]()
Ik ben wel tevreden een 7 omdat er te veel kansen zijn gemist
Schandalig. Vond het altijd leuk op die zenders te kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:29 schreef borisz het volgende:
De Regionalen krijgen geen beelden meer van de Jupiler League.
Daarbij is het voor Kapper Henk uit Klazienaveen totaal niet interessant om een reclamebord bij FC Emmen te nemen als de mensen uit de regio het niet te zien krijgen. Ja voor die enkeling die naar FOX gaat kijken, maar juist die regiosportprogramma's zijn belangrijk voor de Jupiler league clubs.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schandalig. Vond het altijd leuk op die zenders te kijken.
Vooral morgen iddquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:32 schreef tong80 het volgende:
Het zweet gutst nu al en het ergste moet nog komen.
Goeiemorgen
Vanochtend alle boodschappen gedaan. En ik zweette me al kapot. Ik ga er zaterdag pas weer uit. Alles hier nu open. Heb geen gordijnen ofzo.quote:
De kassadames zijn blij dat ze een keertje niet schrikkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanochtend alle boodschappen gedaan. En ik zweette me al kapot. Ik ga er zaterdag pas weer uit. Alles hier nu open. Heb geen gordijnen ofzo.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:06 schreef borisz het volgende:
[..]
De kassadames zijn blij dat ze een keertje niet schrikken
Ik ga even een fris douchte nemenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:46 schreef Bos81 het volgende:
Ga ik even op en neer naar de apotheek, voordat ik ging even een schoon t-shirt aan gedaan. Bij terugkomst was het shirt alweer drijfnat
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:31 schreef tong80 het volgende:
.. Maar de twee extra punten van de serveerster waren dik verdiend.
Een 7,5 werd zodoende een 8,5
Doe ik ook altijd. lekker op tijd vrijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:10 schreef Bos81 het volgende:
Morgen begin ik echt weer om 7.00 uur.
quote:
Ik werkte ook altijd van 7 tot 15.15.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. lekker op tijd vrij
Ik mag het alleen bij tropische tafarelenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. lekker op tijd vrij
Ik hoor het zo voor me.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:40 schreef Bos81 het volgende:
Was wel grappig vandaag. Om de post op straat te houden doe ik elastiekjes om de brieven voor iedere straat als ik de straat heb gehad, doe ik de stiekjes om mijn stuur. Ik fietste vanmorgen een straat in, waren 2 kleine jongetjes aan het spelen. Roepen ze meneer, mag ik een elastiekje hebben? Ik zou ja hoor, die andere : mag ik er ook een?. Hoorde ik de moeder vanuit het huis roepen, Stelletje lillukke schooiers"![]()
Vanavond finale ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:40 schreef borisz het volgende:
Kromo en Dekker door op series 50 vlinder
Vanavond de finale van het Koninginnenummer de 100 vrij met Heemskerk en Kromoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanavond finale ?
Vandaag nog meer Nederlanders in actie ?
En ga het laatste dilemma eens invullen.
Leuk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanavond de finale van het Koninginnenummer de 100 vrij met Heemskerk en Kromo
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:40 schreef Bos81 het volgende:
Was wel grappig vandaag. Om de post op straat te houden doe ik elastiekjes om de brieven voor iedere straat als ik de straat heb gehad, doe ik de stiekjes om mijn stuur. Ik fietste vanmorgen een straat in, waren 2 kleine jongetjes aan het spelen. Roepen ze meneer, mag ik een elastiekje hebben? Ik zou ja hoor, die andere : mag ik er ook een?. Hoorde ik de moeder vanuit het huis roepen, Stelletje lillukke schooiers"![]()
Ik moest ook hardop lachen. Ons dialect, ik hoorde het haar gewoon roepen.quote:
Kromo is ook leuk, maar anders.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:08 schreef rubbereend het volgende:
Femke Heemskerk is echt één van de leukste sporters die we in ons land hebben
inderdaad, Femke is leukerquote:
Die andere Femke is ook leukquote:
welke?quote:
welke sport doet die?quote:
de traditionele zomerwedstrjidenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:10 schreef borisz het volgende:
Skispringen op Eurosport
Nog vol ook, alleen springen op gras!
Jup. Maar het blijft toch hilarisch zo dat skispringen op het gras.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de traditionele zomerwedstrjiden
Polotiekquote:
ik snap nog steeds niet waarom zo'n ding niet in Nederland is neergezetquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. Maar het blijft toch hilarisch zo dat skispringen op het gras.
ik krijg er ook kromme tenen vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:11 schreef borisz het volgende:
Oh de NOS gaat plotseling Majorca schrijven ipv Mallorca. Wordt het dan ook Joret del Mar en Sevilja? Of Balencia?
![]()
Vreselijk, hou het gewoon op Mallorca.
quote:
Ergens live op het open net te zien??quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:48 schreef borisz het volgende:
Eerste ronde DFBpokal dit weekend. Hopen op veel stunten.
Bayern op Maandag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ergens live op het open net te zien??![]()
Dan is het VI-tijdquote:
waar zenden ze het uit?quote:
Waarom niet ?quote:
quote:
Geen behoefte aan. Het gekleuter tussen Derksen en Genee..quote:
Straks (18:00) samenvattingen van vandaag op ARD.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ergens live op het open net te zien??![]()
Goeie tip.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Straks (18:00) samenvattingen van vandaag op ARD.
Kun jij het laatste voetbaltriviant topic vinden ?quote:
thanksquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
VBL / Voetbaltriviant # 33: Duitse doelmannen en Italiaanse Beatlesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun jij het laatste voetbaltriviant topic vinden ?
Nog één stunt mogelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie tip.
Zou het bijna vergeten. Zitten altijd leuke verrassingen tussen in Duitsland.
Niet verradenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog één stunt mogelijk.
TSG Neustrelitz[4] 0-0 SC Freiburg
Freiburg met 10.
Dank uquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
thanks
[..]
VBL / Voetbaltriviant # 33: Duitse doelmannen en Italiaanse Beatles
/borisz
dankequote:
dan is het zwemmen, straks Femkequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zeg het toch maarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog één stunt mogelijk.
TSG Neustrelitz[4] 0-0 SC Freiburg
Freiburg met 10.
Verder ook geen stunts ?quote:
Ik wist het al, maar evengoed bedanktquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
MUZ / [TV-TIP] Documentaire. The Great Pretender, Freddy Mercury. NED-3
Je hebt hem natuurlijk al gezien, net als ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wist het al, maar evengoed bedankt![]()
![]()
![]()
Wat kost FOX per maand ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:31 schreef chufi het volgende:
Ik volgens mij ook al.. Maar dan gaan we PSV kijken op FOX
Wat betaalde je bij EL ? Ik begreep dat FOX ietsjes duurder is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk hetzelfde als EL... Nog niet gecheckt
18 pm. Prijs voor het Nederlandse voetbal is gelijkgebleven nu ook bij FOX. Alleen vorig seizoen kreeg je daar nog ook de buitenlandse bekers bij en nu niet meer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat betaalde je bij EL ? Ik begreep dat FOX ietsjes duurder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |