waarom is hij niet naar de hoogste klasse gegaan eigenlijk?quote:Op zondag 28 juli 2013 15:50 schreef borisz het volgende:
Herlings heeft er negen minuten over gedaan om de koppositie te pakken![]()
Slechts twee van de 26 heats niet gewonnen dit seizoen.
Hij wilde sowieso zijn titel verdedigen en komend jaar de stap maken naar de volgende klasse.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom is hij niet naar de hoogste klasse gegaan eigenlijk?
VBL / Beelden van 'Rooie Marck' meer dan een miljoen keer bekekenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:26 schreef borisz het volgende:
Wimbledon komend jaar bij FOX te zien. Zowel Open als op de Eredivisiekanalen.
Is er wat te doen ?quote:
quote:
is er wat te doen?quote:Ik krijg zo een vriend uit Almelo te logeren.
Hij heeft een vriendin in Nijmegen en is doorgereden met de trein.quote:
Ik ben er niet bij vanavondquote:
Gefeliciteerd. Goed gevoetbald met mooie doelpunten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:39 schreef Bos81 het volgende:
Lekker fris voetbal,![]()
Ik ben wel tevreden een 7 omdat er te veel kansen zijn gemist
wel pech ook als je drie keer op paal of lat schiet. Maar de sfeer in het stadion wat prima en positiefquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:39 schreef Bos81 het volgende:
Lekker fris voetbal,![]()
Ik ben wel tevreden een 7 omdat er te veel kansen zijn gemist
Schandalig. Vond het altijd leuk op die zenders te kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:29 schreef borisz het volgende:
De Regionalen krijgen geen beelden meer van de Jupiler League.
Daarbij is het voor Kapper Henk uit Klazienaveen totaal niet interessant om een reclamebord bij FC Emmen te nemen als de mensen uit de regio het niet te zien krijgen. Ja voor die enkeling die naar FOX gaat kijken, maar juist die regiosportprogramma's zijn belangrijk voor de Jupiler league clubs.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schandalig. Vond het altijd leuk op die zenders te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |