Kromo is ook leuk, maar anders.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:08 schreef rubbereend het volgende:
Femke Heemskerk is echt één van de leukste sporters die we in ons land hebben
inderdaad, Femke is leukerquote:
Die andere Femke is ook leukquote:
welke?quote:
welke sport doet die?quote:
de traditionele zomerwedstrjidenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:10 schreef borisz het volgende:
Skispringen op Eurosport
Nog vol ook, alleen springen op gras!
Jup. Maar het blijft toch hilarisch zo dat skispringen op het gras.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de traditionele zomerwedstrjiden
Polotiekquote:
ik snap nog steeds niet waarom zo'n ding niet in Nederland is neergezetquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. Maar het blijft toch hilarisch zo dat skispringen op het gras.
ik krijg er ook kromme tenen vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:11 schreef borisz het volgende:
Oh de NOS gaat plotseling Majorca schrijven ipv Mallorca. Wordt het dan ook Joret del Mar en Sevilja? Of Balencia?
![]()
Vreselijk, hou het gewoon op Mallorca.
quote:
Ergens live op het open net te zien??quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:48 schreef borisz het volgende:
Eerste ronde DFBpokal dit weekend. Hopen op veel stunten.
Bayern op Maandag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ergens live op het open net te zien??![]()
Dan is het VI-tijdquote:
waar zenden ze het uit?quote:
Waarom niet ?quote:
quote:
Geen behoefte aan. Het gekleuter tussen Derksen en Genee..quote:
Straks (18:00) samenvattingen van vandaag op ARD.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ergens live op het open net te zien??![]()
Goeie tip.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Straks (18:00) samenvattingen van vandaag op ARD.
Kun jij het laatste voetbaltriviant topic vinden ?quote:
thanksquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
VBL / Voetbaltriviant # 33: Duitse doelmannen en Italiaanse Beatlesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun jij het laatste voetbaltriviant topic vinden ?
Nog één stunt mogelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeie tip.
Zou het bijna vergeten. Zitten altijd leuke verrassingen tussen in Duitsland.
Niet verradenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog één stunt mogelijk.
TSG Neustrelitz[4] 0-0 SC Freiburg
Freiburg met 10.
Dank uquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
thanks
[..]
VBL / Voetbaltriviant # 33: Duitse doelmannen en Italiaanse Beatles
/borisz
dankequote:
dan is het zwemmen, straks Femkequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zeg het toch maarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog één stunt mogelijk.
TSG Neustrelitz[4] 0-0 SC Freiburg
Freiburg met 10.
Verder ook geen stunts ?quote:
Ik wist het al, maar evengoed bedanktquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
MUZ / [TV-TIP] Documentaire. The Great Pretender, Freddy Mercury. NED-3
Je hebt hem natuurlijk al gezien, net als ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wist het al, maar evengoed bedankt![]()
![]()
![]()
Wat kost FOX per maand ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:31 schreef chufi het volgende:
Ik volgens mij ook al.. Maar dan gaan we PSV kijken op FOX
Wat betaalde je bij EL ? Ik begreep dat FOX ietsjes duurder is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk hetzelfde als EL... Nog niet gecheckt
18 pm. Prijs voor het Nederlandse voetbal is gelijkgebleven nu ook bij FOX. Alleen vorig seizoen kreeg je daar nog ook de buitenlandse bekers bij en nu niet meer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat betaalde je bij EL ? Ik begreep dat FOX ietsjes duurder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |