Een of andere mongool wil altijd matten, ik liep naar buiten en wordt vanachter naar de grond geslagen. Daarna liepen ze met zijn tweeën op mijn hoofd te schoppen, maar ik had gelukkig mijn armen voor m'n gezicht.quote:
Eens.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
We moeten een girorekening openen voor Sjaak
Een klus voor de vbl sc knokploeg.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een of andere mongool wil altijd matten, ik liep naar buiten en wordt vanachter naar de grond geslagen. Daarna liepen ze met zijn tweeën op mijn hoofd te schoppen, maar ik had gelukkig mijn armen voor m'n gezicht.
Staat 't op camera? Beste actie om ze terug te pakken is gewoon aangifte laten doen en ze laten veroordelen door de rechter.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een of andere mongool wil altijd matten, ik liep naar buiten en wordt vanachter naar de grond geslagen. Daarna liepen ze met zijn tweeën op mijn hoofd te schoppen, maar ik had gelukkig mijn armen voor m'n gezicht.
Ja, op politiecamera's. Heb vannacht al aangifte gedaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Staat 't op camera? Beste actie om ze terug te pakken is gewoon aangifte laten doen en ze laten veroordelen door de rechter.
Caland is altijd wel in voor een stoeipartij'tje hoorde ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou serieus kanjer grappig zijn toch.
Stinho schijnt ook een goede rechter te hebben.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Caland is altijd wel in voor een stoeipartij'tje hoorde ik.
Spierballen jonguhquote:Op zondag 14 juli 2013 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stinho schijnt ook een goede rechter te hebben.
Mooi, als ze weten wie het zijn worden ze direct van huis gehaald. Zo'n gast bij ons in 't gebouw hier ook. Had een taxichauffeur gewurgd (volgens die chauffeur) en in alle commotie om uit de auto te komen z'n portemonnee vergeten. Daar werd om half 5 's ochtends de deur ingebeukt en mocht hij in z'n slaapbroekje met handboeien om mee naar 't bureau.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, op politiecamera's. Heb vannacht al aangifte gedaan.
Ik ook hoor. Als ze aan Sjaak komen, komen ze aan mij. We moeten de mooiboy community wel beschermen uiteraard.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Caland is altijd wel in voor een stoeipartij'tje hoorde ik.
Ze werden direct opgepakt. De agent trok een gast van mij af en slingerde hem direct de bus inquote:Op zondag 14 juli 2013 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi, als ze weten wie het zijn worden ze direct van huis gehaald. Zo'n gast bij ons in 't gebouw hier ook. Had een taxichauffeur gewurgd (volgens die chauffeur) en in alle commotie om uit de auto te komen z'n portemonnee vergeten. Daar werd om half 5 's ochtends de deur ingebeukt en mocht hij in z'n slaapbroekje met handboeien om mee naar 't bureau.
In Den Haag wil je niet uitgaan. Wat een tuig loopt daar rond zegquote:Op zondag 14 juli 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
De_kromme weet ook wel van het nachtleven in the Hague af, toch?
Praat nooit.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, op politiecamera's. Heb vannacht al aangifte gedaan.
Is mij laatst ook zoiets overkomen. Heb 250 schadevergoeding gekregen. Helemaal waardquote:Op zondag 14 juli 2013 15:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heterdaadje dus. Dan is de zaak al zo rond als wat. Poging zware mishandeling aan z'n broek die knakker.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze werden direct opgepakt. De agent trok een gast van mij af en slingerde hem direct de bus in
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga iets heel ergs doen, waar ik mezelf gister ook al schuldig aan heb gemaakt. Ik ga de Tour ff opzetten denk ik...![]()
Wat gebeurt er met me?
Je zinkt nu wel erg diepquote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga iets heel ergs doen, waar ik mezelf gister ook al schuldig aan heb gemaakt. Ik ga de Tour ff opzetten denk ik...![]()
Wat gebeurt er met me?
Wat voor straf staat daar op ongeveer plusminus?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heterdaadje dus. Dan is de zaak al zo rond als wat. Poging zware mishandeling aan z'n broek die knakker.
Ik vind dat zo'n grappige stad. Je hebt daar voor m'n gevoel of paupers of mensen met geld.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Den Haag wil je niet uitgaan. Wat een tuig loopt daar rond zeg
Ik ben al gebeld door slachtofferhulp en shitquote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is mij laatst ook zoiets overkomen. Heb 250 schadevergoeding gekregen. Helemaal waard
Allemaal trots op hun haagse Matjesquote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Den Haag wil je niet uitgaan. Wat een tuig loopt daar rond zeg
Ze schopten met zijn tweeën, dus allebei. Maar niet dat die putdeksels überhaupt een toekomst hebben.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heterdaadje dus. Dan is de zaak al zo rond als wat. Poging zware mishandeling aan z'n broek die knakker.
Nice.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben al gebeld door slachtofferhulp en shitIk kan ook rekenen op een schadevergoeding tussen de 150 en 300.
Ik heb het even snel gegoogled. Google werkt retesnel, wist je dat?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe lang zat je al met dit gifje onder ctrl+v te wachten?
Ik ga ook proberen te hosselen dat ze een uitgaansverbod krijgen, werkt in Zwolle vrij effectief.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice.
Ooit eens met een andere dude de sloot in gekanjert omdat hij en nog wat gasten ineens aanvielen. Nooit wat voor gekregen.
Ligt helemaal aan de omstandigheden, dat kun je zo niet zeggen.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat voor straf staat daar op ongeveer plusminus?
Uitsmijtertje, niks mis mee.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb honger. Ik ga een ei bakken denk ik. Ja, ik ga een ei bakken.
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
Wat gebeurt er met me?
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga ook proberen te hosselen dat ze een uitgaansverbod krijgen, werkt in Zwolle vrij effectief.
Ja goffetomme ben jij nou de rijdende rechter ofwa?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de omstandigheden, dat kun je zo niet zeggen.
Haha nice. Had ik ook ja. Shulp, OM, en daarna handje contantje een envelopje overhandigd krijgen van de rechercheurs.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben al gebeld door slachtofferhulp en shitIk kan ook rekenen op een schadevergoeding tussen de 150 en 300.
Ja, we hebben geen minimumstraffen in Nederland dus dat kan variëren van helemaal geen straf tot 250 uur schoffelen en een schadevergoeding voor de mentale ontberingen die sjaak geleden heeft.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]Baas.
[..]
Ja goffetomme ben jij nou de rijdende rechter ofwa?
brada van me kreeg 90 uur ofzo voor vechten tijdens uitgaanquote:Op zondag 14 juli 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, we hebben geen minimumstraffen in Nederland dus dat kan variëren van helemaal geen straf tot 250 uur schoffelen en een schadevergoeding voor de mentale ontberingen die sjaak geleden heeft.
S'hulp legt het nu voor aan de OvJ. Daarna ga ik wel wat hogers eisen.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haha nice. Had ik ook ja. Shulp, OM, en daarna handje contantje een envelopje overhandigd krijgen van de rechercheurs.
Eigenlijk moet je gewoon een maandsalaris eisen. Kijk je daarna wel wat je krijgt.
Zeg dat je nu 2 weken geen webcam shows kunt geven.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
S'hulp legt het nu voor aan de OvJ. Daarna ga ik wel wat hogers eisen.
Schadevergoedingen in Nederland.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Twee weken geen poenie kunnen scoren weetje, emotionele schade ditdat.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeg dat je nu 2 weken geen webcam shows kunt geven.
Amerikaanse strafsysteemquote:Op zondag 14 juli 2013 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schadevergoedingen in Nederland.
Wat een lachtertjes zijn dat zeg.
Medische blunders ook.
Als ik in de VS had gewoond was ik gewoon financieel onafhankelijk geweest in Nederland krijg je fooitje.
wel baas hoor die schadevergoedingen om te krijgen lijkt mequote:
Jawel, maar gaat natuurlijk nergens over.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel baas hoor die schadevergoedingen om te krijgen lijkt me
Zeg dat je gewoon enorm aangeslagen bent en niet meer alleen de straat op durft. Dat je kleren kapot zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
in Nederland gaat het ook nergens over wat dat betreft.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar gaat natuurlijk nergens over.
Ga dan in dat apenland wonen. Die schadeclaims in de VS zijn pure kanker, klaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schadevergoedingen in Nederland.
Wat een lachtertjes zijn dat zeg.
Medische blunders ook.
Als ik in de VS had gewoond was ik gewoon financieel onafhankelijk geweest in Nederland krijg je fooitje.
Ik ga het er op gooien dat ik me niet meer veilig voel tijdens het uitgaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg dat je gewoon enorm aangeslagen bent en niet meer alleen de straat op durft. Dat je kleren kapot zijn.
Wat feitelijk ook zo is.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga het er op gooien dat ik me niet meer veilig voel tijdens het uitgaan.
Philip Morris aanklagen omdat je je kapot hebt gerookt en nog miljoenen krijgen ookquote:Op zondag 14 juli 2013 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga dan in dat apenland wonen. Die schadeclaims in de VS zijn pure kanker, klaar.
Bijna doodgaan door medische blunders en paar kop schade vergoeding krijgenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Philip Morris aanklagen omdat je je kapot hebt gerookt en nog miljoenen krijgen ook![]()
bij welke maatschappij vlieg je.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:19 schreef Typisch het volgende:
Mijn trolley is 57x40x22 en de maximale grote is 55x40x20.Help.
Tegenwoordig wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ryanair. Controleren meestal niet, maar zul je net zien.
Wat natuurlijk vrij achterlijk is voor iemand die niet te boek staat als een gewapend gevaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi, als ze weten wie het zijn worden ze direct van huis gehaald. Zo'n gast bij ons in 't gebouw hier ook. Had een taxichauffeur gewurgd (volgens die chauffeur) en in alle commotie om uit de auto te komen z'n portemonnee vergeten. Daar werd om half 5 's ochtends de deur ingebeukt en mocht hij in z'n slaapbroekje met handboeien om mee naar 't bureau.
2026, de wereld is wel anders.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Rijnsburg schudt op zijn grondvesten.
Nee. Bij een misdrijf mag de politie dat altijd doen na toestemming van de OvJ.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:21 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Wat natuurlijk vrij achterlijk is voor iemand die niet te boek staat als een gewapend gevaar.
Maar mss stond ie zo bekend.
Vorig jaar geen problemen gehad. Mijn koffer past altijd precies in zo'n bak, maar ben bang dat ze die ook hebben aangepast. Hoorde dat ze het allemaal iets kleiner hadden gemaakt ofzo.quote:
Als ie in zo'n bak past nooit problemen.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorig jaar geen problemen gehad. Mijn koffer past altijd precies in zo'n bak, maar ben bang dat ze die ook hebben aangepast. Hoorde dat ze het allemaal iets kleiner hadden gemaakt ofzo.
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord is de regerend landskampioen, daarom ben ik wel even blij.
gr gr
Dat iets mag wilt nog niet zeggen dat het goed is.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee. Bij een misdrijf mag de politie dat altijd doen na toestemming van de OvJ.
Weet ik man, maar mijn pa zei dat ze alle maten iets kleiner hadden gemaakt ofzo.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ie in zo'n bak past nooit problemen.
Nooit opgevallen, maar mijn trolley is net een slag kleiner dan die van jou.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet ik man, maar mijn pa zei dat ze alle maten iets kleiner hadden gemaakt ofzo.
Je denkt toch niet dat ze je gaan wegsturen op die 2 centimeter he?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:19 schreef Typisch het volgende:
Mijn trolley is 57x40x22 en de maximale grote is 55x40x20.Help.
Even mijn pa bellen, als het goed is heeft hij nog een maatje kleiner ergens staan. Neem ik die wel gewoon mee.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit opgevallen, maar mijn trolley is net een slag kleiner dan die van jou.
Laten ze je voor bij betalen.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze je gaan wegsturen op die 2 centimeter he?
Had volgens mij eerder mensen mishandeld ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:21 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Wat natuurlijk vrij achterlijk is voor iemand die niet te boek staat als een gewapend gevaar.
Maar mss stond ie zo bekend.
Jawel. Dat doen ze ook voor 0,5kg.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je dokken. Zijn echt nazi's bij RyanAir.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verklaard eigenlijk wel waarom hij zinloos geweld gebruikt dan.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Oh leuk, ik hoor dat een van die gasten geregeld naar De Kuip gaat.
Ligt eraan welke clown er achter de balie zitquote:
*Verklaartquote:Op zondag 14 juli 2013 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verklaard eigenlijk wel waarom hij zinloos geweld gebruikt dan.
Ik wist niet dat 't RyanAir was.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan moet je dokken. Zijn echt nazi's bij RyanAir.
Jep. Ze worden overigens nooit gewogen, dus die 10kg regel is wel te omzeilen. Als je het er in krijgt.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ligt eraan welke clown er achter de balie zit
Op London Stansted wordt ik echt altijd gecontrolleerd op gewicht, nergens anders nog meegemaakt.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jep. Ze worden overigens nooit gewogen, dus die 10kg regel is wel te omzeilen. Als je het er in krijgt.
Ja is ook zo kut. Je kon geen '-' en 'é' invullen. Dus nu staat het zonder streepje en é.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die 100 ekkies moeten betalen omdat ze naam verkeerd op ticket hebben staan
Al 3 keer gratis laten veranderen op laatste dag
Oh, slecht spel.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een middenvelder die Ron Elfrink heet.
Je moet bij ryanair gewoon altijd vriendelijk blijven als er iets niet goed is, dan doen ze best veel gewoon gratis.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja is ook zo kut. Je kon geen '-' en 'é' invullen. Dus nu staat het zonder streepje en é.
Heb ik ook eens gehad ja. Krijg je godverdomme van die gebrekkig engels sprekende kklijers aan de telefoon, die boos worden omdat ze zelf geen Engels kunnenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die 100 ekkies moeten betalen omdat ze naam verkeerd op ticket hebben staan
Al 3 keer gratis laten veranderen op laatste dag
Uit India jaquote:Op zondag 14 juli 2013 15:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad ja. Krijg je godverdomme van die gebrekkig engels sprekende kklijers aan de telefoon, die boos worden omdat ze zelf geen Engels kunnen
Ik bel morgen gewoon effe. En e-mail. Als ze dan zeggen dat die trolley goed is en de namen ook dan print ik dat wel even uit als extra.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet bij ryanair gewoon altijd vriendelijk blijven als er iets niet goed is, dan doen ze best veel gewoon gratis.
Al die zenuwachtige toeristen laten ze betalen.
Klonk Zuid-Europees achtig. Indo's zijn nog wel te verstaan. Deze hing gewoon bij mij opquote:
Ook altijd dat gezeik met priority rijen.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geniet daar altijd echt van. Zo'n trip met ryan air.
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klonk Zuid-Europees achtig. Indo's zijn nog wel te verstaan. Deze hing gewoon bij mij op
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Klonk Zuid-Europees achtig. Indo's zijn nog wel te verstaan. Deze hing gewoon bij mij op
Prachtig inderdaad. Mensen die daar 15 euro voor betalen.quote:
Porren met een wattenstaafje.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb jeuk in mijn oor. Vervelend is dat, want je kunt er niet echt bij.
Wattenstaafje gquote:Op zondag 14 juli 2013 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik was op het Leidseplein.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
Sjaak, jij was toch in Amsterdam donderdag?
http://www.dumpert.nl/med(...)_rembrandtplein.html
Wij zijn toch altijd fucking vroeg op het vliegveld. Dus altijd vroeg bij de gate.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad. Mensen die daar 15 euro voor betalen.
Vaak genoeg ook dat ze dan alsnog in de bus moeten wachten op de rest om naar het vliegtuig te gaan en dus alsnog niets aan hun priority hebben.
Ik sta echt altijd laatste in de rij en als ik met iemand reis zitten we altijd naast elkaar.
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deed een wheelie voor ie werd ingerekend door het peleton, baas.
Later.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga nu eerst een drankje doen en dan een bbq'tje knallen.
Doei
Ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je van het Rembrandtplein weggestuurd werd voor het klimmen in bomen?
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga nu eerst een drankje doen en dan een bbq'tje knallen.
Doei
Gewoon blijven rekkenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:42 schreef Typisch het volgende:
kanjer zooi, moet zo weg mis ik precies het mooiste van de etappe
Word je opgehaald ofzo?quote:
Ai. Zurequote:
Gast ik zet 't pas gister voor 't eerst aan. Weet ik veel wat voor etappes er allemaal verreden zijn.quote:
quote:
Gevondenquote:Op zondag 14 juli 2013 03:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zat zelf ook al te zoeken, maar krijg alleen fragmenten van de hele show, niet dat losse nummer
Nobody cares Davy.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.aldi.nl/aldi_swipijs_66_38_600_5594.html
Met die Cola is niks mis meeBij AH betaal je 3,50 terwijl er geen verschil in smaak is.
Nobody cares Kapi.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
Wees blij, er vliegen er hier 2quote:Op zondag 14 juli 2013 16:45 schreef TwenteFC het volgende:
D'r zit ook echt 1 vlieg op mijn kamer en die loopt me constant te terroriseren. Hoerenbeest
Sorry Happel.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:58 schreef Happel het volgende:
Waarom moet je nou weer vechten Sjaak? Hoe kansloos is dat?
Muggen zijn erger.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Terrorbeesten zijn het, dan liever 10 spinnen op mijn kamer.
Toch knap zoals hij omhoog vliegtquote:Op zondag 14 juli 2013 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
Froome, die heeft meer doping dan bloed in zijn lijf.
Tsja, ik geloof er vrij weinig van. We shall see..quote:
Je kijkt ook?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee eigenlijk.
2de helft ja. Marcelo is 26 de rest was volgens mij 21 of jonger.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:56 schreef DeParo het volgende:
Gemiddelde leeftijd van PSV vandaag tegen Hannover 20,5 haha nu begin ik me oud te voelen.
Nederland - Noorwegen Noorwegen - Nederland jaquote:Op zondag 14 juli 2013 17:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
TV hier op de achtergrond aan.
Moeten ze nu live spelen?
Geinig ja, moet je nagaan, rekt Marcelo die gem leeftijd ook nog eens enorm op pfff maar hij is nog wel ouder dan ik ben dat scheelt.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2de helft ja. Marcelo is 26 de rest was volgens mij 21 of jonger.
Alleen een bord rijst?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, ik geloof er vrij weinig van. We shall see..
'k ga eerst maar een lekker bord rijst verorberen
Leuk meisjequote:Op zondag 14 juli 2013 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee eigenlijk.
Iemand van je fanclub?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:21 schreef Tyron het volgende:
ONZ / Tyron adoratie topic!
post allemaal in mijn adoratietopic
ik heb hem niet eens zelf gemaakt
ok.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja
leuk he in ONZ vinden ze mijn autistische posts leuk
ONZ is dan ook bagger.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja
leuk he in ONZ vinden ze mijn autistische posts leuk
VBL SC waar alle intellectuelen komen.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy, wij zijn gewoon op een hoger niveau.
Picsquote:Op zondag 14 juli 2013 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kan dat nichtje van je even voor me komen zorgen? Ik ben erg zielig namelijk.
We weten nu wel dat je een SCH supporter bent en dat je voor succes jezelf ook ajacied noemt.quote:
Gast één van de beste voetballers ooit uit Nederland, beetje respect graag. Zoveel prachtigs heeft die man laten zien, het is geen Cruijff maar hoort wel bij de top van de top.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je een SCH supporter bent en dat je voor succes jezelf ook ajacied noemt.
je heb hem nooit zien voetballenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast één van de beste voetballers ooit uit Nederland, beetje respect graag. Zoveel prachtigs heeft die man laten zien, het is geen Cruijff maar hoort wel bij de top van de top.
maar niet over paint.netquote:Op zondag 14 juli 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom houd ik ook mijn mond over het verleden.
Kan het geen eens voetbal noemen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vrouwenvoetbal is best wel aids. Ze doen maar wat.
Nichtje heeft het te druk met die Mooiboy uit Nijmegenquote:Op zondag 14 juli 2013 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kan dat nichtje van je even voor me komen zorgen? Ik ben erg zielig namelijk.
Die rechtsback was slecht zeg.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze schieten gewoon vanaf de middellijn en hopen dat er een voet tegen aan komt
twitter:barcastuff twitterde op zondag 14-07-2013 om 19:57:36According to several sources, the announcement of Thiago's transfer to Bayern Munich is minutes away now. #fcblive reageer retweet
Was allemaal slecht. Ze schieten die bal gewoon zo over de middellijn of waar niemand staatquote:
Godverdomme.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nichtje heeft het te druk met die Mooiboy uit Nijmegen
Interesseert me bar weinig. Ben vooral benieuwd of Arsenal nog wat koopt.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:barcastuff twitterde op zondag 14-07-2013 om 19:57:36According to several sources, the announcement of Thiago's transfer to Bayern Munich is minutes away now. #fcblive reageer retweet
Wenger houdt gewoon de hand op de knip.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Interesseert me bar weinig. Ben vooral benieuwd of Arsenal nog wat koopt.
Wenger out.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wenger houdt gewoon de hand op de knip.
Wat zijn je favorieten voor overmorgen?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is het nu wel overduidelijk dat Froome aan de aicar zit, niet normaal man.
Rens?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb vernomen dat er reeds een knokploeg is gearriveerd in Zwolle om Sjaak bij te staan.
Ik denk aan mannen als Gilbert, Fedrigo.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat zijn je favorieten voor overmorgen?
Aicarquote:Op zondag 14 juli 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is het nu wel overduidelijk dat Froome aan de aicar zit, niet normaal man.
Vraag ik me ook af ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aicar. Wie is daar in godsnaam mee begonnen op FOK!. Aicar kun je gewoon detecteren.
Met een detectiepoortje?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aicar. Wie is daar in godsnaam mee begonnen op FOK!. Aicar kun je gewoon detecteren.
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb vernomen dat er reeds een knokploeg is gearriveerd in Zwolle om Sjaak bij te staan.
Tja, je moet toch iets doen als je al 14 jaar geen kampioen bent geworden.quote:
Leiderfiguur hieroquote:Op zondag 14 juli 2013 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik stuur ze aan dit dat.
twitter:tancredipalmeri twitterde op zondag 14-07-2013 om 20:10:29BREAKING NEWS: Asafa Powell failed drugs test too as Tyson Gay! reageer retweet
This is who the fuck we are.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:11 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op zondag 14-07-2013 om 20:10:29BREAKING NEWS: Asafa Powell failed drugs test too as Tyson Gay! reageer retweet
Doe dat eens in Zwolle.quote:
MAARRE IK BEN VAN DE F-SIDE ENNE WAS HEULEMAAL NIE EERLIJKquote:
GIJSquote:Op zondag 14 juli 2013 20:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
MAARRE IK BEN VAN DE F-SIDE ENNE WAS HEULEMAAL NIE EERLIJK
Tyson Gay is zelf met het nieuws naar buiten gekomen. Wordt wel een makkie voor Usain zo.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:12 schreef Smoofie het volgende:
Maar ze wisten het niet hoor, hun trainers hebben het stiekem gedaan in hun eten enz.
Die kaartjes hadden Midden Noord van Den Haag vroeger ook toch als ze iemand in elkaar geslagen hadden deden ze dat in de jaszak van de slachtofferquote:
Gelukkig geen doping in het voetbal. FIFAquote:Op zondag 14 juli 2013 20:11 schreef Tarado het volgende:
Fuentes weet van meer, alleen worden die bloedzakken vernietigd zonder nader onderzoek/bekendmaking.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gelukkig geen doping in het voetbal. FIFA
Wat is er Spaans aan die invasie dan? 1 spelerquote:Op zondag 14 juli 2013 20:17 schreef Smoofie het volgende:
Die spaanse invasie bij Bayern, snap niet dat ze Pep zoveel macht geven.
Ja ze moeten wel iets houden van vorig jaar hehquote:Op zondag 14 juli 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV wil Matavz en Wijnaldum aan boord houden.
Hele staff.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er Spaans aan die invasie dan? 1 speler
Alleen Martinez en Thiago zijn de Spaanse spelers nu daar.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Martinezquote:Op zondag 14 juli 2013 20:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
goeden filmpjequote:Op zondag 14 juli 2013 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
LETS GO FUCKING MENTAL NANANANAA NANANAA!
Doe eens kalmquote:Op zondag 14 juli 2013 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
LETS GO FUCKING MENTAL NANANANAA NANANAA!
Is vrij normaal dat je je eigen staf meeneemt, Van Gaal kwam ook met zijn eigen leger, Mourinho heeft geloof ik 30 manquote:
Ik ken het nummer nog steeds uit mijn hoofd, GSE 4 life jwz allesquote:
40 miljoen is wel ietwat overdreven.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die was er toch al en is ook een hele goeie aankoop
Het is ICFquote:Op zondag 14 juli 2013 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ken het nummer nog steeds uit mijn hoofd, GSE 4 life jwz alles
Ja, maar bij Bayern verwacht je dat niet. Van Gaal had volgens mij maar 2 man mee ofzo toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is vrij normaal dat je je eigen staf meeneemt, Van Gaal kwam ook met zijn eigen leger, Mourinho heeft geloof ik 30 man
Is veel geld ja, maar dat hebben ze daar in München nou net genoegquote:Op zondag 14 juli 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
40 miljoen is wel ietwat overdreven.
Nee joh veel meerquote:Op zondag 14 juli 2013 20:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar bij Bayern verwacht je dat niet. Van Gaal had volgens mij maar 2 man mee ofzo toch?
En in Bilbao geven ze alleen uit aan Baskische spelers.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is veel geld ja, maar dat hebben ze daar in München nou net genoeg
Ajax had in de '70 gewoon bij de Bundesliga moeten gaanquote:Op zondag 14 juli 2013 20:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is veel geld ja, maar dat hebben ze daar in München nou net genoeg
Oh, ik heb niets gezegdquote:
40-45 lagen er mogelijkhedenquote:Op zondag 14 juli 2013 20:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax had in de '70 gewoon bij de Bundesliga moeten gaan
[..]
Oh, ik heb niets gezegd.
Hoogtepunt van dat EK.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:24 schreef onlogisch het volgende:
Dit blijft prachtig
Ieren4-0 achter staan maar niet caren
Engeland zou mooi zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ibra gaat volgens de Napelsvoorzitter weg bij PSG, zou beloofd zijn door PSG, binnen afzienbare tijd (lees: week of twee?) kan transfer Cavani naar PSG bekend worden gemaakt.
Ben benieuwd waar Ibra dan heen gaat. Toch nog een keer Engeland?
Real wil hem ookquote:Op zondag 14 juli 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ibra gaat volgens de Napelsvoorzitter weg bij PSG, zou beloofd zijn door PSG, binnen afzienbare tijd (lees: week of twee?) kan transfer Cavani naar PSG bekend worden gemaakt.
Zou niet weten welke club in Engeland.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Manchester City schijnt in de markt te zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou niet weten welke club in Engeland.
Oh ja, uiteraard. Het zal eens nietquote:Op zondag 14 juli 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manchester City schijnt in de markt te zijn.
Hoezo?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ja, uiteraard. Het zal eens niet
Tja, dat is een optie. Maar ik denk dat ie dat niet gaat doen.
Ja het zal tussen hun en Real gaanquote:Op zondag 14 juli 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manchester City schijnt in de markt te zijn.
Geldquote:Op zondag 14 juli 2013 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niets man voor Ibra. Daar in Manchester wonen.
Daar heb je wel gelijk in, zal Madrid worden danquote:Op zondag 14 juli 2013 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niets man voor Ibra. Daar in Manchester wonen.
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Al heeft DYNAMO natuurlijk prachtige fans![]()
Wat je prachtig noemt.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
Hoor die Moffen dan Sieg Heil schreeuwen![]()
Dat racistische vind ik niet mooi maar Dynamo staat bekend om misschien wel de fanatiekste aanhang van Duitsland.quote:
Ik vind St. Pauli om de een of andere reden wat lachwekkends hebben wat ik er van heb gezien.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:38 schreef RensAjacied het volgende:
Net als Hansa Rostock en St. Pauli ook eerste divisieclubs met grote of i.i.g fanatieke aanhang.
Chille game met FM mee gehadquote:Op zondag 14 juli 2013 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind St. Pauli om de een of andere reden wat lachwekkends hebben wat ik er van heb gezien.
Waarom staat er hooligans in de titel? Ultras zijn gewoon trommelaars.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Wel mooi voor zo'n oefenwedstrijdje.
Al heeft DYNAMO natuurlijk prachtige fans![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |