Zeg dat je nu 2 weken geen webcam shows kunt geven.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
S'hulp legt het nu voor aan de OvJ. Daarna ga ik wel wat hogers eisen.
Schadevergoedingen in Nederland.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Twee weken geen poenie kunnen scoren weetje, emotionele schade ditdat.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeg dat je nu 2 weken geen webcam shows kunt geven.
Amerikaanse strafsysteemquote:Op zondag 14 juli 2013 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schadevergoedingen in Nederland.
Wat een lachtertjes zijn dat zeg.
Medische blunders ook.
Als ik in de VS had gewoond was ik gewoon financieel onafhankelijk geweest in Nederland krijg je fooitje.
wel baas hoor die schadevergoedingen om te krijgen lijkt mequote:
Jawel, maar gaat natuurlijk nergens over.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel baas hoor die schadevergoedingen om te krijgen lijkt me
Zeg dat je gewoon enorm aangeslagen bent en niet meer alleen de straat op durft. Dat je kleren kapot zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
in Nederland gaat het ook nergens over wat dat betreft.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar gaat natuurlijk nergens over.
Ga dan in dat apenland wonen. Die schadeclaims in de VS zijn pure kanker, klaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schadevergoedingen in Nederland.
Wat een lachtertjes zijn dat zeg.
Medische blunders ook.
Als ik in de VS had gewoond was ik gewoon financieel onafhankelijk geweest in Nederland krijg je fooitje.
Ik ga het er op gooien dat ik me niet meer veilig voel tijdens het uitgaan.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg dat je gewoon enorm aangeslagen bent en niet meer alleen de straat op durft. Dat je kleren kapot zijn.
Wat feitelijk ook zo is.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga het er op gooien dat ik me niet meer veilig voel tijdens het uitgaan.
Philip Morris aanklagen omdat je je kapot hebt gerookt en nog miljoenen krijgen ookquote:Op zondag 14 juli 2013 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga dan in dat apenland wonen. Die schadeclaims in de VS zijn pure kanker, klaar.
Bijna doodgaan door medische blunders en paar kop schade vergoeding krijgenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Philip Morris aanklagen omdat je je kapot hebt gerookt en nog miljoenen krijgen ook![]()
bij welke maatschappij vlieg je.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:19 schreef Typisch het volgende:
Mijn trolley is 57x40x22 en de maximale grote is 55x40x20.Help.
Tegenwoordig wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ryanair. Controleren meestal niet, maar zul je net zien.
Wat natuurlijk vrij achterlijk is voor iemand die niet te boek staat als een gewapend gevaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi, als ze weten wie het zijn worden ze direct van huis gehaald. Zo'n gast bij ons in 't gebouw hier ook. Had een taxichauffeur gewurgd (volgens die chauffeur) en in alle commotie om uit de auto te komen z'n portemonnee vergeten. Daar werd om half 5 's ochtends de deur ingebeukt en mocht hij in z'n slaapbroekje met handboeien om mee naar 't bureau.
2026, de wereld is wel anders.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Rijnsburg schudt op zijn grondvesten.
Nee. Bij een misdrijf mag de politie dat altijd doen na toestemming van de OvJ.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:21 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Wat natuurlijk vrij achterlijk is voor iemand die niet te boek staat als een gewapend gevaar.
Maar mss stond ie zo bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |