quote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga iets heel ergs doen, waar ik mezelf gister ook al schuldig aan heb gemaakt. Ik ga de Tour ff opzetten denk ik...![]()
Wat gebeurt er met me?
Je zinkt nu wel erg diepquote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga iets heel ergs doen, waar ik mezelf gister ook al schuldig aan heb gemaakt. Ik ga de Tour ff opzetten denk ik...![]()
Wat gebeurt er met me?
Wat voor straf staat daar op ongeveer plusminus?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heterdaadje dus. Dan is de zaak al zo rond als wat. Poging zware mishandeling aan z'n broek die knakker.
Ik vind dat zo'n grappige stad. Je hebt daar voor m'n gevoel of paupers of mensen met geld.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Den Haag wil je niet uitgaan. Wat een tuig loopt daar rond zeg
Ik ben al gebeld door slachtofferhulp en shitquote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is mij laatst ook zoiets overkomen. Heb 250 schadevergoeding gekregen. Helemaal waard
Allemaal trots op hun haagse Matjesquote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In Den Haag wil je niet uitgaan. Wat een tuig loopt daar rond zeg
Ze schopten met zijn tweeën, dus allebei. Maar niet dat die putdeksels überhaupt een toekomst hebben.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heterdaadje dus. Dan is de zaak al zo rond als wat. Poging zware mishandeling aan z'n broek die knakker.
Nice.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben al gebeld door slachtofferhulp en shitIk kan ook rekenen op een schadevergoeding tussen de 150 en 300.
Ik heb het even snel gegoogled. Google werkt retesnel, wist je dat?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe lang zat je al met dit gifje onder ctrl+v te wachten?
Ik ga ook proberen te hosselen dat ze een uitgaansverbod krijgen, werkt in Zwolle vrij effectief.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice.
Ooit eens met een andere dude de sloot in gekanjert omdat hij en nog wat gasten ineens aanvielen. Nooit wat voor gekregen.
Ligt helemaal aan de omstandigheden, dat kun je zo niet zeggen.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat voor straf staat daar op ongeveer plusminus?
Uitsmijtertje, niks mis mee.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb honger. Ik ga een ei bakken denk ik. Ja, ik ga een ei bakken.
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
Wat gebeurt er met me?
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga ook proberen te hosselen dat ze een uitgaansverbod krijgen, werkt in Zwolle vrij effectief.
Ja goffetomme ben jij nou de rijdende rechter ofwa?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de omstandigheden, dat kun je zo niet zeggen.
Haha nice. Had ik ook ja. Shulp, OM, en daarna handje contantje een envelopje overhandigd krijgen van de rechercheurs.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben al gebeld door slachtofferhulp en shitIk kan ook rekenen op een schadevergoeding tussen de 150 en 300.
Ja, we hebben geen minimumstraffen in Nederland dus dat kan variëren van helemaal geen straf tot 250 uur schoffelen en een schadevergoeding voor de mentale ontberingen die sjaak geleden heeft.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]Baas.
[..]
Ja goffetomme ben jij nou de rijdende rechter ofwa?
brada van me kreeg 90 uur ofzo voor vechten tijdens uitgaanquote:Op zondag 14 juli 2013 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, we hebben geen minimumstraffen in Nederland dus dat kan variëren van helemaal geen straf tot 250 uur schoffelen en een schadevergoeding voor de mentale ontberingen die sjaak geleden heeft.
S'hulp legt het nu voor aan de OvJ. Daarna ga ik wel wat hogers eisen.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haha nice. Had ik ook ja. Shulp, OM, en daarna handje contantje een envelopje overhandigd krijgen van de rechercheurs.
Eigenlijk moet je gewoon een maandsalaris eisen. Kijk je daarna wel wat je krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |