Tja, je moet toch iets doen als je al 14 jaar geen kampioen bent geworden.quote:
Leiderfiguur hieroquote:Op zondag 14 juli 2013 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik stuur ze aan dit dat.
twitter:tancredipalmeri twitterde op zondag 14-07-2013 om 20:10:29BREAKING NEWS: Asafa Powell failed drugs test too as Tyson Gay! reageer retweet
This is who the fuck we are.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:11 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op zondag 14-07-2013 om 20:10:29BREAKING NEWS: Asafa Powell failed drugs test too as Tyson Gay! reageer retweet
Doe dat eens in Zwolle.quote:
MAARRE IK BEN VAN DE F-SIDE ENNE WAS HEULEMAAL NIE EERLIJKquote:
GIJSquote:Op zondag 14 juli 2013 20:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
MAARRE IK BEN VAN DE F-SIDE ENNE WAS HEULEMAAL NIE EERLIJK
Tyson Gay is zelf met het nieuws naar buiten gekomen. Wordt wel een makkie voor Usain zo.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:12 schreef Smoofie het volgende:
Maar ze wisten het niet hoor, hun trainers hebben het stiekem gedaan in hun eten enz.
Die kaartjes hadden Midden Noord van Den Haag vroeger ook toch als ze iemand in elkaar geslagen hadden deden ze dat in de jaszak van de slachtofferquote:
Gelukkig geen doping in het voetbal. FIFAquote:Op zondag 14 juli 2013 20:11 schreef Tarado het volgende:
Fuentes weet van meer, alleen worden die bloedzakken vernietigd zonder nader onderzoek/bekendmaking.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gelukkig geen doping in het voetbal. FIFA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |