Leuk meisjequote:Op zondag 14 juli 2013 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee eigenlijk.
Iemand van je fanclub?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:21 schreef Tyron het volgende:
ONZ / Tyron adoratie topic!
post allemaal in mijn adoratietopic
ik heb hem niet eens zelf gemaakt
ok.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja
leuk he in ONZ vinden ze mijn autistische posts leuk
ONZ is dan ook bagger.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja
leuk he in ONZ vinden ze mijn autistische posts leuk
VBL SC waar alle intellectuelen komen.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy, wij zijn gewoon op een hoger niveau.
Picsquote:Op zondag 14 juli 2013 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kan dat nichtje van je even voor me komen zorgen? Ik ben erg zielig namelijk.
We weten nu wel dat je een SCH supporter bent en dat je voor succes jezelf ook ajacied noemt.quote:
Gast één van de beste voetballers ooit uit Nederland, beetje respect graag. Zoveel prachtigs heeft die man laten zien, het is geen Cruijff maar hoort wel bij de top van de top.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je een SCH supporter bent en dat je voor succes jezelf ook ajacied noemt.
je heb hem nooit zien voetballenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast één van de beste voetballers ooit uit Nederland, beetje respect graag. Zoveel prachtigs heeft die man laten zien, het is geen Cruijff maar hoort wel bij de top van de top.
maar niet over paint.netquote:Op zondag 14 juli 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom houd ik ook mijn mond over het verleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |