Oh, slecht spel.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een middenvelder die Ron Elfrink heet.
Je moet bij ryanair gewoon altijd vriendelijk blijven als er iets niet goed is, dan doen ze best veel gewoon gratis.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja is ook zo kut. Je kon geen '-' en 'é' invullen. Dus nu staat het zonder streepje en é.
Heb ik ook eens gehad ja. Krijg je godverdomme van die gebrekkig engels sprekende kklijers aan de telefoon, die boos worden omdat ze zelf geen Engels kunnenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die 100 ekkies moeten betalen omdat ze naam verkeerd op ticket hebben staan
Al 3 keer gratis laten veranderen op laatste dag
Uit India jaquote:Op zondag 14 juli 2013 15:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad ja. Krijg je godverdomme van die gebrekkig engels sprekende kklijers aan de telefoon, die boos worden omdat ze zelf geen Engels kunnen
Ik bel morgen gewoon effe. En e-mail. Als ze dan zeggen dat die trolley goed is en de namen ook dan print ik dat wel even uit als extra.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet bij ryanair gewoon altijd vriendelijk blijven als er iets niet goed is, dan doen ze best veel gewoon gratis.
Al die zenuwachtige toeristen laten ze betalen.
Klonk Zuid-Europees achtig. Indo's zijn nog wel te verstaan. Deze hing gewoon bij mij opquote:
Ook altijd dat gezeik met priority rijen.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geniet daar altijd echt van. Zo'n trip met ryan air.
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Klonk Zuid-Europees achtig. Indo's zijn nog wel te verstaan. Deze hing gewoon bij mij op
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Klonk Zuid-Europees achtig. Indo's zijn nog wel te verstaan. Deze hing gewoon bij mij op
Prachtig inderdaad. Mensen die daar 15 euro voor betalen.quote:
Porren met een wattenstaafje.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb jeuk in mijn oor. Vervelend is dat, want je kunt er niet echt bij.
Wattenstaafje gquote:Op zondag 14 juli 2013 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb jeuk in mijn oor. Vervelend is dat, want je kunt er niet echt bij.
Ik was op het Leidseplein.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
Sjaak, jij was toch in Amsterdam donderdag?
http://www.dumpert.nl/med(...)_rembrandtplein.html
Wij zijn toch altijd fucking vroeg op het vliegveld. Dus altijd vroeg bij de gate.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad. Mensen die daar 15 euro voor betalen.
Vaak genoeg ook dat ze dan alsnog in de bus moeten wachten op de rest om naar het vliegtuig te gaan en dus alsnog niets aan hun priority hebben.
Ik sta echt altijd laatste in de rij en als ik met iemand reis zitten we altijd naast elkaar.
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deed een wheelie voor ie werd ingerekend door het peleton, baas.
Later.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga nu eerst een drankje doen en dan een bbq'tje knallen.
Doei
Ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je van het Rembrandtplein weggestuurd werd voor het klimmen in bomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |