40-45 lagen er mogelijkhedenquote:Op zondag 14 juli 2013 20:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax had in de '70 gewoon bij de Bundesliga moeten gaan
[..]
Oh, ik heb niets gezegd.
Hoogtepunt van dat EK.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:24 schreef onlogisch het volgende:
Dit blijft prachtig
Ieren4-0 achter staan maar niet caren
Engeland zou mooi zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ibra gaat volgens de Napelsvoorzitter weg bij PSG, zou beloofd zijn door PSG, binnen afzienbare tijd (lees: week of twee?) kan transfer Cavani naar PSG bekend worden gemaakt.
Ben benieuwd waar Ibra dan heen gaat. Toch nog een keer Engeland?
Real wil hem ookquote:Op zondag 14 juli 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ibra gaat volgens de Napelsvoorzitter weg bij PSG, zou beloofd zijn door PSG, binnen afzienbare tijd (lees: week of twee?) kan transfer Cavani naar PSG bekend worden gemaakt.
Zou niet weten welke club in Engeland.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Manchester City schijnt in de markt te zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou niet weten welke club in Engeland.
Oh ja, uiteraard. Het zal eens nietquote:Op zondag 14 juli 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manchester City schijnt in de markt te zijn.
Hoezo?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ja, uiteraard. Het zal eens niet
Tja, dat is een optie. Maar ik denk dat ie dat niet gaat doen.
Ja het zal tussen hun en Real gaanquote:Op zondag 14 juli 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manchester City schijnt in de markt te zijn.
Geldquote:Op zondag 14 juli 2013 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niets man voor Ibra. Daar in Manchester wonen.
Daar heb je wel gelijk in, zal Madrid worden danquote:Op zondag 14 juli 2013 20:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niets man voor Ibra. Daar in Manchester wonen.
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Al heeft DYNAMO natuurlijk prachtige fans![]()
Wat je prachtig noemt.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
Hoor die Moffen dan Sieg Heil schreeuwen![]()
Dat racistische vind ik niet mooi maar Dynamo staat bekend om misschien wel de fanatiekste aanhang van Duitsland.quote:
Ik vind St. Pauli om de een of andere reden wat lachwekkends hebben wat ik er van heb gezien.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:38 schreef RensAjacied het volgende:
Net als Hansa Rostock en St. Pauli ook eerste divisieclubs met grote of i.i.g fanatieke aanhang.
Chille game met FM mee gehadquote:Op zondag 14 juli 2013 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind St. Pauli om de een of andere reden wat lachwekkends hebben wat ik er van heb gezien.
Waarom staat er hooligans in de titel? Ultras zijn gewoon trommelaars.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Wel mooi voor zo'n oefenwedstrijdje.
Al heeft DYNAMO natuurlijk prachtige fans![]()
Op youtube ben je al hooligan als je niet zit tijdens een wedstrijd.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom staat er hooligans in de titel? Ultras zijn gewoon trommelaars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |