Je doelt op frituurvet?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:12 schreef hoink581 het volgende:
Dik en borderline? Dat is een gevaarlijke combinatie in een relatie.
staat toch al in de op? hij doet het alleen nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die echte foto staat gewoon op FOK! toch? Zet die gewoon in de OP oid
Ach ja, je kan niet alles hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:14 schreef Aberkullie het volgende:
Ik kom 1 dagje niet op FOK en meteen speelt zich een groot drama af. Ik kan jullie ook niet alleen laten he
haha goeien garp manquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Titta heeft wel gelijk.
Ze is geen foto
Jezus manquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Titta heeft wel gelijk.
Ze is geen foto
Verder willen we weten of practics Thijs of Eric heet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
we willen dat je foto's van practics dropt hier
Laat het lekker links liggen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:15 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ach joh zijn stelletje zolderkamer figuren die niet naar buiten durven.
en via de computer durven ze ineens.
echt wat wil je dat ik doe !?
Ik ben geblesseerd en ik ga morgen de deur uit duszzzzzzzszszzzszsszquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik durf heul wel naar buiten! Heb er alleen geen reden tot nu
Die wil liever niet reagerenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Maar ik vind het toch wel spannend.Waar is Practics in dit verhaal?
Had gister een artikeltje gelezen over zo'n varken met borderline die haar vriend wilde smoren met haar vettieten. De vrouw in kwestie had ook letterlijk in haar whatsapp gestuurd dat ze erover droomde hem dood te maken.quote:
Ja ik vind dat ook een gemis. Zal de thread wel geblokkeerd hebben omdat al die Fokkers borderline hebben?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Maar ik vind het toch wel spannend.Waar is Practics in dit verhaal?
Was ook niet tegen jouquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:16 schreef SixsixNine het volgende:
[..]
HOW RUSTIGIK HEB NIKS TEGEN JE
![]()
beeldscherm door het raam heen gooien
lolwatquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Had gister een artikeltje gelezen over zo'n varken met borderline die haar vriend wilde smoren met haar vettieten. De vrouw in kwestie had ook letterlijk in haar whatsapp gestuurd dat ze erover droomde hem dood te maken.
Ah ja, verstandig ook wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:18 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook een gemis. Zal de thread wel geblokkeerd hebben omdat al die Fokkers borderline hebben?
Eric tenminste zo nam hij de telefoon opquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Verder willen we weten of practics Thijs of Eric heet.
Eric it isquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:19 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Eric tenminste zo nam hij de telefoon op
Hoe weet je dan of hij Eric heet? Kan ook Erik zijn. Deze koffie is allerminst zuiver.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:19 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Zijn tweede persoonlijkheid?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:20 schreef Timmie85 het volgende:
Maar dan resteerd de vraag: Wie is Thijs?
Hehehehehe fatty overloadquote:
Hm, misschien heeft Eric haar geblokkeerd, en zijn alter-ego Thijs weet van niets. Beetje Jekyll and Hyde achtig misschien?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:21 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zijn tweede persoonlijkheid?
Ik kom er net in maar het wordt steeds verwarrender
Ik zou niet te veel privé informatie vrijgeven, dat is niet netjes.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:19 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Practics heeft een gespleten persoonlijkheid, terwijl Thijs aardig deed en lief was heeft Eric haar geblokt en lopen roepen dat ze borderline heeft.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:21 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zijn tweede persoonlijkheid?
Ik kom er net in maar het wordt steeds verwarrender
quote:
als we deze nou allemaal even quoten kunnen we hem misschien lokkenquote:
niet mij sukkel, die post van practicsquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet mij sukkel, die post van practics
Ja, ik faalde, ik dacht dat als ik jou zou quoten mét de quote van practics dat die quote van practics er ook zou staanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet mij sukkel, die post van practics
ah daar ben jequote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:24 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Hm, misschien heeft Eric haar geblokkeerd, en zijn alter-ego Thijs weet van niets. Beetje Jekyll and Hyde achtig misschien?
Dus Practics zou ook een kloon account moeten hebben voor zijn andere persoonlijkheid. OMG misschien is het wel een van jullie en saboteren jullie dit topic!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:26 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Practics heeft een gespleten persoonlijkheid, terwijl Thijs aardig deed en lief was heeft Eric haar geblokt en lopen roepen dat ze borderline heeft.
kan gebeurenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik faalde, ik dacht dat als ik jou zou quoten mét de quote van practics dat die quote van practics er ook zou staan____!
Wij ontkennen alles.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
[..]
Dus Practics zou ook een kloon account moeten hebben voor zijn andere persoonlijkheid. OMG misschien is het wel een van jullie en saboteren jullie dit topic!!
Je faalt sowieso, Braddie. Sommige mensen zijn gemaakt om te verliezen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik faalde, ik dacht dat als ik jou zou quoten mét de quote van practics dat die quote van practics er ook zou staan____!
Die jongen heeft geen interesse meer in je en gaat rustig door met zijn leven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:11 schreef titta1992 het volgende:
Ff serieus die foto ben ik niet eens id vorige topic met dat koekje
Kunt altijd een DM sturen met je adres gegevens zodat ik een handtekening op kan sturen mocht dat gewenst zijn.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:30 schreef SchoneZoon het volgende:
Die jongen heeft geen interesse meer in je en gaat rustig door met zijn leven.
Jij zit na 5 topics nog steeds te janken. Go on with your life klein kind
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef practics het volgende:
[..]
Kunt altijd een DM sturen met je adres gegevens zodat ik een handtekening op kan sturen mocht dat gewenst zijn.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Begin maar met uitleggen vriend
En snel een beetje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Begin maar met uitleggen vriend
Jij leert elke dag uit je theorieboek en zakt 2x voor je theorie-examenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef Braddie het volgende:
[..]WHUT?!
Go on with your life klein kind.
Dad ies goet engolz seg
Goed punt, waar zijn de schaarsgeklede dames in rokjes?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
(en dan weer klagen dadelijk dat je nooit schaarsgeklede dames in rokjes ziet want het is zo koud)
Begint ook wel beetje ongewenst te raken dit. Sjees alsof ik een misdaad ben begaanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hmmm zo eens even kijken. Het is verbazingwekkend dat jullie op een dag als deze zoveel delen vollullen (en dan weer klagen dadelijk dat je nooit schaarsgeklede dames in rokjes ziet want het is zo koud) maar ik begin ook het idee te krijgen dat het draait om het afkraken van iemand die foto's post. Ik gun jullie best een luchtig lolletje zo in het weekend maar we houden wel netjes.
En titta92 gaat geen privéinfo prijsgeven verder.
Ik sta aan jouw kant. 99% van de jongens zou haar blokken na het zien van die fotoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:33 schreef practics het volgende:
[..]
Begint ook wel beetje ongewenst te raken dit. Sjees alsof ik een misdaad ben begaan
Ongewenste intimiteit?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:33 schreef practics het volgende:
[..]
Begint ook wel beetje ongewenst te raken dit. Sjees alsof ik een misdaad ben begaan
O, jij bent het dus.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:33 schreef practics het volgende:
[..]
Gaan we kamervragen stellen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ongewenste intimiteit?
HET IS DE SCHULD VAN HET PARLEMENT!!!
DEN HAAG!?!?!??!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:34 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Ik sta aan jouw kant. 99% van de jongens zou haar blokken na het zien van die foto
Je moet gewoon vertellen wat er gebeurd is dan zijn we hier klaarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:33 schreef practics het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je moet gewoon vertellen wat er gebeurd is dan zijn we hier klaar
Dat is wel jammer want dat zou een einde maken aan het olijke gespeculeer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:33 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Goed punt, waar zijn de schaarsgeklede dames in rokjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo hier ben ik dan!
Hij wil niet vertellen omdat hier alleen maar sensatiezoekers zijn. Overigens weet ik de reden wel hehhhehehequote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat borderline dingetje?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Hij wil niet vertellen omdat hier alleen maar sensatiezoekers zijnOverigens weet ik de reden wel hehhhehehe
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo hier ben ik dan!![]()
Ze heeft borderline.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Hij wil niet vertellen omdat hier alleen maar sensatiezoekers zijn. Overigens weet ik de reden wel hehhhehehe
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo hier ben ik dan!![]()
Stiekem is Titta Practics' derde persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:39 schreef TwentyFourr het volgende:
Stiekem is Titta het zusje van Practics
Nee dat ze borderline trekjes heeft volgens hem constateerde hij pas nadat ze topic op fok had geopend maar het was niet de reden om haar te blokkenquote:
[..]Waar is je hoofd dat is 1 van je mooiste foto`sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo hier ben ik dan!![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:39 schreef AhmedJaret het volgende:
als ik zo een foto kreeg toegestuurd had ik gwn nieuwe nummer geregeld
wtf man wat is de klacht? dat iemand realistisch is toch 2/10 niet met een lange stok in de buurt komen
Laat die gast voor zichzelf spreken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee dat ze borderline trekjes heeft volgens hem constateerde hij pas nadat ze topic op fok had geopend maar het was niet de reden om haar te blokken
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:39 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Stiekem is Titta Practics' derde persoonlijkheid.
Eric, Thijs en Titta.
Dit is Cow And Chicken Stylequote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:40 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Waar is je hoofd dat is 1 van je mooiste foto`s
HAHAHAHAAHAquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:39 schreef AhmedJaret het volgende:
wtf man wat is de klacht? dat iemand realistisch is toch 2/10 niet met een lange stok in de buurt komen
Ik ben zijn woordvoerder.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat die gast voor zichzelf spreken.
HET IS PATIET(TA)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:41 schreef SixsixNine het volgende:
Dit wordt echt zo'n friet en patat discussie
Behalve dan dat hij te dom was om eerst haar fobo te bekijken én hij gewoon had mogen vertellen waarom hij haar blockte ipv dat botweg te doenquote:
WAATH?!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:40 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Waar is je hoofd dat is 1 van je mooiste foto`s
Het is patat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:41 schreef SixsixNine het volgende:
Dat was het al, daarom is het zo leuk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:41 schreef SixsixNine het volgende:
Kijk ben alweer veroordeelt. Shit, van jou had ik nog wel beter verwacht...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Behalve dan dat hij te dom was om eerst haar fobo te bekijken én hij gewoon had mogen vertellen waarom hij haar blockte ipv dat botweg te doen
Maar... maar Grada?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:42 schreef chroestjov het volgende:
Leuk om te zien dat je zo actief bent in deze reeks Braddie, maar ga dan volgende keer niet jankend naar de moderatie toe als je zelf het onderwerp van gesprek bent.
Tsja, als je jouw kant van het verhaal niet vertelt zal ik het met haar kant moeten doen he..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:43 schreef practics het volgende:
[..]
Kijk ben alweer veroordeelt. Shit, van jou had ik nog wel beter verwacht...![]()
ik kan me voorstellen dat hij het nog een beetje netjes wil houdenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Behalve dan dat hij te dom was om eerst haar fobo te bekijken én hij gewoon had mogen vertellen waarom hij haar blockte ipv dat botweg te doen
Die gast is gewoon een lafaard. Iedereen weet dat de reden de foto in de OP is, maar hij durft dat niet te zeggen en probeert zich er met de staart tussen de benen vanaf te maken. Sneu.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee dat ze borderline trekjes heeft volgens hem constateerde hij pas nadat ze topic op fok had geopend maar het was niet de reden om haar te blokken
Ben niet zo actief geweest in de Braddiereeks. Die zangeres heette toch Gerda, die meid waar Braddie stiekem op geilde?quote:
ZIelepootje inderdaadquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Die gast is gewoon een lafaard. Iedereen weet dat de reden de foto in de OP is, maar hij durft dat niet te zeggen en probeert zich er met de staart tussen de benen vanaf te maken. Sneu.
Gewoon botweg blocken is netter? Seriously?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:44 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat hij het nog een beetje netjes wil houden
je kan moeilijk de waarheid vertellen zo een meisje is al ziek onzeker want ze wanhopig contact gaat lopen leggen met fokkers en dan ook nog janken als ze wordt geblokt
Daar heb je wel een punt maar ik steek me pik liever in een wc pot no offencequote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Het ging om de tweede foto niet die in de OP maar dezequote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Die gast is gewoon een lafaard. Iedereen weet dat de reden de foto in de OP is, maar hij durft dat niet te zeggen en probeert zich er met de staart tussen de benen vanaf te maken. Sneu.
Grada.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ben niet zo actief geweest in de Braddiereeks. Die zangeres heette toch Gerda, die meid waar Braddie stiekem op geilde?
Sommige mensen hebben geen fatsoen om het persoon eerlijk te antwoorden helaas.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon botweg blocken is netter? Seriously?
ja wat dacht je dan dat hij gaat zeggen "je bent kk lelijk sorry hier begin ik niet aan"quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon botweg blocken is netter? Seriously?
Prima kortzichtig. Jammer dat je niet de moeite nam om serieuze DM mijn kant op te doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, als je jouw kant van het verhaal niet vertelt zal ik het met haar kant moeten doen he..
Vertel het ons dan!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:43 schreef practics het volgende:
[..]
Kijk ben alweer veroordeelt. Shit, van jou had ik nog wel beter verwacht...![]()
Wel eens geprobeerd, viel tegen, beetje te groot, je voelt niets. En verder vrij koud.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt maar ik steek me pik liever in een wc pot no offence
Niemand zegt toch dat hij haar niet mag afwijzen? Gaat om de manier waarop. Die is gewoon horkerig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt maar ik steek me pik liever in een wc pot no offence
Niks mis mee, hoor, leuk snoetje. Moet alleen 20kg af.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Niks mis mee, hoor, leuk snoetje. Moet alleen 20kg af.
Maak er dan een projectje van, of zo, ipv. meteen te blocken. ;r pffff
Reverse feeding.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Was er niet eerder al een KLB over "Mannen die meiden een projectje noemen"?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Op zulke momenten denk je niet naquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat hij haar niet mag afwijzen? Gaat om de manier waarop. Die is gewoon horkerig.
quote:
Jij zou wel de ideale partner zijn voor titta man hossel drquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:47 schreef Braddie het volgende:
Reverse Feeding?"Titta en het kots project? "
Is toch een leuk project.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:47 schreef Braddie het volgende:
Reverse Feeding?"Titta en het kots project? "
wat is er horkerig aan niet reageren het had veel erger gekundquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat hij haar niet mag afwijzen? Gaat om de manier waarop. Die is gewoon horkerig.
Bedankt voor het toveren van een lach op me gezicht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:45 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd, viel tegen, beetje te groot, je voelt niets. En verder vrij koud.
Geld verdienen EN afvallen, wat wil een mens nog meer?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen zouden er die harde moneyz voor betalen ja
1. Ze is niet kk lelijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:45 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ja wat dacht je dan dat hij gaat zeggen "je bent kk lelijk sorry hier begin ik niet aan"
Ik zou gewoon kortaf geweest zijn. En als ze dan doorgaat met aandacht vragen, zeggen waar het op staat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij bent echt sneu wijf he..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Ze is niet kk lelijk
2. Hij had haar fobo kunnen bekijken
3. Wees een vent: gewoon afwijzen (enigszins netjes maar wel eerlijk) ipv lafweg blocken
En het kots kun jij opvangen en opeten verteerd lekker snel en het vult. Val jij ook nog af.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen zouden er die harde moneyz voor betalen ja
Prima kortzichtig, jammer dat je niet de moeite nam Titta1992 gewon op een nette en eerlijke wijze af te wijzen ipv haar te gewoonweg blocken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:45 schreef practics het volgende:
[..]
Prima kortzichtig. Jammer dat je niet de moeite nam om serieuze DM mijn kant op te doen.![]()
Dan had ik je eerlijk antwoord gegeven...
Pak haar Braddiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:49 schreef Braddie het volgende:
Titta is niet lelijk.
Afwijzen op die manier is sneu.
hoe kan je dat netjes doen danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Ze is niet kk lelijk
2. Hij had haar fobo kunnen bekijken
3. Wees een vent: gewoon afwijzen (enigszins netjes maar wel eerlijk) ipv lafweg blocken
Whiskers doe nou even rustig joh, denk aan je hartquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima kortzichtig, jammer dat je niet de moeite nam Titta1992 gewon op een nette en eerlijke wijze af te wijzen ipv haar te gewoonweg blocken.
Gewoonweg blocken is gewoon laf.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:47 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat is er horkerig aan niet reageren het had veel erger gekund
nee mans en realistischquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoonweg blocken is gewoon laf.
Ook wel sneu dat deze user dit zo serieus opneemt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima kortzichtig, jammer dat je niet de moeite nam Titta1992 gewon op een nette en eerlijke wijze af te wijzen ipv haar te gewoonweg blocken.
Ja, ik dacht ook Gerda Tolsteyn, maar die is op vakantie denk ik..quote:
Haha, zie hem eens een poging doen mij de schuld te geven van zijn eigen lafheid.quote:
Regel haar, ze is duidelijk op zoek! Dat is toch de enige reden dat je practics af probeert te zeiken. (Waar je overigens erg slecht in bent.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:49 schreef Braddie het volgende:
Titta is niet lelijk.
Afwijzen op die manier is sneu.
Gewoonweg blocken is je er laf vanaf maken..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:50 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
hoe kan je dat netjes doen daneen echte vent is gwn eerlijk recht toe rechtaan en blockt die hele meuk van zijn whapp, mietjes gaan er doekjes om winden
Lief dat je aan mijn welzijn denktquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:50 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Whiskers doe nou even rustig joh, denk aan je hart
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Godver, precies dezelfde tijd zelfs
Ik reageer op practics jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ook wel sneu dat deze user dit zo serieus opneemt.Het gaat om twee mensen die elkaar in godsnaam nog nooit gezien hebben zeg.
En elkaar via FOK! ontmoeten
!
Ik zit gewoon lekker mee te posten. Het is hier wel gezellig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ook wel sneu dat deze user dit zo serieus opneemt.Het gaat om twee mensen die elkaar in godsnaam nog nooit gezien hebben zeg.
En elkaar via FOK! ontmoeten
!
Had het ook niet tegen jou.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga daar m`n vuist niet plaatsen
Gaat m`n beeldscherm stuk
Niet zo lomp je hand door het scherm rossen, gewoon, beetje relaxed, als of je een vrouw aait.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga daar m`n vuist niet plaatsen
Gaat m`n beeldscherm stuk
Privécollectie, sorry.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Post maar, broek hangt al op de enkels
Ik aai dan ook geen vrouwen.quote:
Een vrouw streel je iddquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik aai dan ook geen vrouwen.
Wie aait er nou in godsnaam een vrouw? Het is toch geen Hont of Kad?
Een aai is lief. Daarom geef je soms een aai. Dat niet wetenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hontquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hebben wel al een grammarnazi in dit topic ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hoorde al dat er een vliegtuig aan de grond was gezet vanwege een brandje aan boord. Er zal wel een heidens tijdschrift in de stoel voor haar hebben gezeten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook Gerda Tolsteyn, maar die is op vakantie denk ik..
Waarschijnlijk missionaris spelen in Afrika.
Gewoon een aai over de bol geven als je haar in de bench stopt en naar werk gaat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:57 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Gewoon een aai over de bol geven als je haar in de bench stopt en naar werk gaat.
Weet je wat ik geef om een aai?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:57 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Een aai is lief. Daarom geef je soms een aai. Dat niet weten
Misschien kom je daarom niet verder dan af een toe hoi zeggen tegen een vrouwquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weet je wat ik geef om een aai?
Geen neuk.
Heb je die pic niet gezien van Braddie in bed met een vrouw?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:59 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Misschien kom je daarom niet verder dan af een toe hoi zeggen tegen een vrouw
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:59 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Misschien kom je daarom niet verder dan af een toe hoi zeggen tegen een vrouw
Alsof die bestaatquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:59 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Heb je die pic niet gezien van Braddie in bed met een vrouw?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]Goed gehosseld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hij liegt man, kom zegquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
In dat geval neem ik het terug. Met welgemeende excuses. Ik heb mijn hand overspeeld.
www.Backfire.comquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:01 schreef Nikmans het volgende:
Geniaal hoe dit gewoon wéér een Braddietopic is geworden
[..]Ziet er lekker uit! Jammer van dat meisje alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je.quote:
STFU.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ga je werken, kostuum heb je al
Lijkt me niks aan, maar have fun.quote:
Leeuwardenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Yeuh
Ik ga morgen naar DanceTour in de binnenstad van Leeuwarden, eens kijken of dat leuk is
Die heeft vast puntige knietjesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit! Jammer van dat meisje alleen
Dit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon kortaf geweest zijn. En als ze dan doorgaat met aandacht vragen, zeggen waar het op staat.
Leeuwardenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
STFU.
[..]
Lijkt me niks aan, maar have fun.
[..]
Leeuwarden
Dat kan niet vanwege zulke opmerkingenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
HontKad
Ga anders gewoon in onz posten
Worden al Braddie zijn topics gesloten in ONS alvorens er in is gepost.quote:
Geniaal inderdaad hoe Braddie denkt eindelijk eens de macht over anderen te hebben maar uiteindelijk toch weer 'onvoorzien' het doelwit wordt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:01 schreef Nikmans het volgende:
Geniaal hoe dit gewoon wéér een Braddietopic is geworden
Eensquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die heeft vast puntige knietjes4/10
Soit maar het is net zoiets met Ritmo, beetje stoer doen maar je wéét toch dat het nergens op gebaseerd isquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:02 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Dit.
Al werkt het meestal toch niet. Dan krijg je van die kut berichtjes, waarom doe je zo
Wat leuk, daar ben ik ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:02 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Ja, ik was zo slim om daar aan werk te komen.
Ik zou mijn telefoon verbranden na het zien van zo'n foto.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoonweg blocken is je er laf vanaf maken..
Nee, hij wist wel hoe ze eruit zag van te voren. Dat was niet de enige foto die ze stuurde en ze heeft ook foto's in haar fbquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja echt he, mooi vooral hoe hard ie hier mee zit te doen maar als het in zijn eigen topics gebeurt is het kanker hier kanker daar, ik stop met FOK! etcquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad hoe Braddie denkt eindelijk eens de macht over anderen te hebben maar uiteindelijk toch weer 'onvoorzien' het doelwit wordt.
Jij ook denk dat dat de reden is waarom vrouwen je niet zien staan. Het zijn gewoon je knieënquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die heeft vast puntige knietjes4/10
Die gast is terug he?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Soit maar het is net zoiets met Ritmo, beetje stoer doen maar je wéét toch dat het nergens op gebaseerd is
Hij neemt het iig nog wel op voor tetten92quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja echt he, mooi vooral hoe hard ie hier mee zit te doen maar als het in zijn eigen topics gebeurt is het kanker hier kanker daar, ik stop met FOK! etc
Haha, alsof die nerd maar enig recht van spreken heeftquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja echt he, mooi vooral hoe hard ie hier mee zit te doen maar als het in zijn eigen topics gebeurt is het kanker hier kanker daar, ik stop met FOK! etc
Mijn knieèn hebben geen punten, die zijn rond. Je ziet geen punt, want vet enzo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:03 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jij ook denk dat dat de reden is waarom vrouwen je niet zien staan. Het zijn gewoon je knieën
Alangarner ja, je zou verwachten dat ie het een beetje rustig aan zou doen nadat ie zo hard door de mand viel maar het was gewoon vanaf zijn eerste post alweer raakquote:
Ik ga zo maar eens koken denk ik. Ga straks weer naar fitness.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nou, het was leuk jongens, maar ik denk dat ik maar iets te eten en een pilsje ga pakken
En dit, stiekem wel enjoyable topic :$quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:07 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
En dit, stiekem wel enjoyable topic :$
Ah, sorry, nee, die kans heb ik net verspildquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:08 schreef Timmie85 het volgende:
Ik denk dat de vaart er ook wel een beetje uit is, tenzij iemand nog een fokking brilliante post weet te maken?
Maak een topic over mij dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Tering, bekijk die pohi nu een beetje. Ook echt in onvervalste vorm ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:05 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Alangarner ja, je zou verwachten dat ie het een beetje rustig aan zou doen nadat ie zo hard door de mand viel maar het was gewoon vanaf zijn eerste post alweer raak
Typisch, hoe een troonwisseling weer aangehaald wordt om de reden van zijn posten hier te benadrukken. Alles komt uiteindelijk toch weer terug op 'feesten', 'sociaal' en 'autist'.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:20 schreef AlanGarner het volgende:
Waar wij een van de mooiste volksfeesten ter wereld ervan hebben gemaakt, vieren die Belgen hun troonswisseling niet eens met een klein feestje... Waarom heb je überhaupt een koningshuis dan als het je geen hol interesseert als volk ?![]()
Kom op Belgen, doe eens ons voorbeeld volgen en maak het eens gezellig.
Overigens dat je die post van braddie serieus namquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:10 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Overigens dat je die post van braddie serieus nam
Heb je hem weleens gezien?quote:
Ja, dat weet ik wel, maar er zat dan ook een sarcastisch ondertoon in (of dat was de bedoeling in ieder geval)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Heb je hem weleens gezien?
Alsof hij ook maar in de buurt komt van een chick, op die band chick na dan.
Maar die heeft hem ook al geskipt
Wat een humor_O-quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Heb je hem weleens gezien?
Alsof hij ook maar in de buurt komt van een chick, op die band chick na dan.
Maar die heeft hem ook al geskipt
Schnitzel met rijst? Rebelsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:14 schreef Timmie85 het volgende:
Vanavond eet ik schnitzel met rijst en sperziebonen.
Vers van het land?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:14 schreef Timmie85 het volgende:
Vanavond eet ik schnitzel met rijst en sperziebonen.
Soms moet je een beetje variëren he, dat houd het interessant.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat gaat voor mij niet op. Ik eet alleen schnitzel met aardappels.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:17 schreef Rozzje het volgende:
Stiekem is Braddie gewoon die hard aan het hosselen elk weekend
Jullie weten niks over deze man
Ik ga soep maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Dit topic is niet meer bijster interessant. Ik stel voor dat iedereen Braddie nog een paar steken onder water geeft, zijn of haar avondeten opsomt en als dit topic 301 post heeft bereikt niet nog een deel openmaakt.
Ja waar, houd je jong.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:18 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Soms moet je een beetje variëren he, dat houd het interessant.
Preciesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Heel goed trouwens, halfvolle melk in plaats van volle. Dit is progressie Braddie
In plaats van 3,5%!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
PreciesEn het is nog lekker ook 1,5% vet!
Ik werd vanmiddag om half 1 of zo wakker en zag dat heel fok in de fik stond inclusief mijn username. Verder was ik me niet echt bewust dat ik iemand kwaad had gedaan, laat staan iemand opzettelijk te kwetsen. (Door middel van welke manier dan ook)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
kun jij mij in het kort zeggen wat er gebeurd is? Vond jij tieta lelijk? Of wat?
Maar de vraag die heel Klaagbaak bezig houdt is: Heb je haar geblokt?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:44 schreef practics het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag om half 1 of zo wakker en zag dat heel fok in de fik stond inclusief mijn username. Verder was ik me niet echt bewust dat ik iemand kwaad had gedaan, laat staan iemand opzettelijk te kwetsen. (Door middel van welke manier dan ook)
Maar verder wil ik niet in detail gaan
Ik heb haar geblockt alleen om andere redenen dan dat tita aangeeft. Aangezien Titta Fotoboek heeft/had, zag ik haar foto's al voor dat ik haar toe voegde op whatsapp. (wat al ruim week geleden is ofzo?)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Maar de vraag die heel Klaagbaak bezig houdt is: Heb je haar geblokt?
jij tieta toegevoegd op whatsapp vol goede verwachtingen.. tieta foto sturen jij ... "Uh maaruh ik ga slapenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:44 schreef practics het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag om half 1 of zo wakker en zag dat heel fok in de fik stond inclusief mijn username. Verder was ik me niet echt bewust dat ik iemand kwaad had gedaan, laat staan iemand opzettelijk te kwetsen. (Door middel van welke manier dan ook)
Maar verder wil ik niet in detail gaan
jammer dat we zoals hier boven te lezen is al ruim week contact hadden via whatsapp en ik haar foto's had gezien voor toevoegen whatsapp..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij tieta toegevoegd op whatsapp vol goede verwachtingen.. tieta foto sturen jij ... "Uh maaruh ik ga slapen" tieta vindt opmerkelijk dat ze bij ""laatst gezien" niets. meer kan zien en beseft dat ze geblokt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |