Je moet gewoon vertellen wat er gebeurd is dan zijn we hier klaarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:33 schreef practics het volgende:
[..]
Begint ook wel beetje ongewenst te raken dit. Sjees alsof ik een misdaad ben begaan
Dit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je moet gewoon vertellen wat er gebeurd is dan zijn we hier klaar
Dat is wel jammer want dat zou een einde maken aan het olijke gespeculeer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:33 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Goed punt, waar zijn de schaarsgeklede dames in rokjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo hier ben ik dan!
Hij wil niet vertellen omdat hier alleen maar sensatiezoekers zijn. Overigens weet ik de reden wel hehhhehehequote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat borderline dingetje?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Hij wil niet vertellen omdat hier alleen maar sensatiezoekers zijnOverigens weet ik de reden wel hehhhehehe
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo hier ben ik dan!![]()
Ze heeft borderline.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Hij wil niet vertellen omdat hier alleen maar sensatiezoekers zijn. Overigens weet ik de reden wel hehhhehehe
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo hier ben ik dan!![]()
Stiekem is Titta Practics' derde persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:39 schreef TwentyFourr het volgende:
Stiekem is Titta het zusje van Practics
Nee dat ze borderline trekjes heeft volgens hem constateerde hij pas nadat ze topic op fok had geopend maar het was niet de reden om haar te blokkenquote:
[..]Waar is je hoofd dat is 1 van je mooiste foto`sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo hier ben ik dan!![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:39 schreef AhmedJaret het volgende:
als ik zo een foto kreeg toegestuurd had ik gwn nieuwe nummer geregeld
wtf man wat is de klacht? dat iemand realistisch is toch 2/10 niet met een lange stok in de buurt komen
Laat die gast voor zichzelf spreken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee dat ze borderline trekjes heeft volgens hem constateerde hij pas nadat ze topic op fok had geopend maar het was niet de reden om haar te blokken
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:39 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Stiekem is Titta Practics' derde persoonlijkheid.
Eric, Thijs en Titta.
Dit is Cow And Chicken Stylequote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:40 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Waar is je hoofd dat is 1 van je mooiste foto`s
HAHAHAHAAHAquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:39 schreef AhmedJaret het volgende:
wtf man wat is de klacht? dat iemand realistisch is toch 2/10 niet met een lange stok in de buurt komen
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:39 schreef AhmedJaret het volgende:
Ik ben zijn woordvoerder.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat die gast voor zichzelf spreken.
HET IS PATIET(TA)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:41 schreef SixsixNine het volgende:
Dit wordt echt zo'n friet en patat discussie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |