Sorry Frank, maar dat vind ik echt zo'n nare mentaliteit.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het niet eens zo gek om daar geen feest van te maken, zeker gezien de crisis vind ik dat een aardig gebaar wel eigenlijk.
Helaas, maar dat maakt het des te mooier hij wij er hier een geweldig feest van kunnen maken, zo vanzelfsprekend is dat blijkbaar niet in de wereld.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:22 schreef TUFKAL het volgende:
We hebben niet allemaal de behoefte om te hossen in de wereld.
zo geweldig was het toch niet...quote:Op maandag 8 juli 2013 15:24 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Helaas, maar dat maakt het des te mooier hij wij er hier een geweldig feest van kunnen maken, zo vanzelfsprekend is dat blijkbaar niet in de wereld.
quote:Volgens een peiling van juni heeft slechts 42 procent van de Vlamingen vertrouwen in Filip als koning, tegenover 65 procent van de Walen.
Vanuit je zolderkamertje fokkend zal het vast geen bijzondere dag geweest zijn nee, je moest wel zelf meedoen natuurlijkquote:
Elke fokker zit op een zolderkamerquote:Op maandag 8 juli 2013 15:30 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Vanuit je zolderkamertje fokkend zal het vast geen bijzondere dag geweest zijn nee, je moest wel zelf meedoen natuurlijk
Man, een van de betere feesten die ik ooit heb meegemaakt
Wat dat betreft zou daar opheffing van het koningshuis idd een goede optie zijn, in tegenstelling tot hier. Wellicht zelfs een splitsing van Vlaanderen en Wallonië. 1 koning werkt niet als je niet eens 1 land bent.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:27 schreef mvdejong het volgende:
Omdat het koningshuis daar een stuk minder leeft bij de bevolking. Terwijl hier slechts een kleine minderheid van de bevolking als het er op aankomt echt de monarchie zou willen afschaffen, is het in Belgie echt een fors deel van de bevolking.
De populariteit van het Belgische koningshuis is in de loop der tijden niet echt geholpen door de weigering/onvermogen van voorgaande vorsten om Vlaams te spreken, de weigering van Boudewijn om de abortus-wet te ondertekenen, en wat politiek bijzonder onhandige uitspraken van de aankomend koning over een eventuele lossere band van de deelstaten binnen een meer federaal Belgie.
Als Belgie zich volledig opsplist, dan zal het koningshuis zijn Waalse roots wellicht volgen en alleen voor Wallonie koning zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou daar opheffing van het koningshuis idd een goede optie zijn, in tegenstelling tot hier. Wellicht zelfs een splitsing van Vlaanderen en Wallonië. 1 koning werkt niet als je niet eens 1 land bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |