En dit, stiekem wel enjoyable topic :$quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:07 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
En dit, stiekem wel enjoyable topic :$
Ah, sorry, nee, die kans heb ik net verspildquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:08 schreef Timmie85 het volgende:
Ik denk dat de vaart er ook wel een beetje uit is, tenzij iemand nog een fokking brilliante post weet te maken?
Maak een topic over mij dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja echt he, mooi vooral hoe hard ie hier mee zit te doen maar als het in zijn eigen topics gebeurt is het kanker hier kanker daar, ik stop met FOK! etc
Tering, bekijk die pohi nu een beetje. Ook echt in onvervalste vorm ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:05 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Alangarner ja, je zou verwachten dat ie het een beetje rustig aan zou doen nadat ie zo hard door de mand viel maar het was gewoon vanaf zijn eerste post alweer raak
Typisch, hoe een troonwisseling weer aangehaald wordt om de reden van zijn posten hier te benadrukken. Alles komt uiteindelijk toch weer terug op 'feesten', 'sociaal' en 'autist'.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:20 schreef AlanGarner het volgende:
Waar wij een van de mooiste volksfeesten ter wereld ervan hebben gemaakt, vieren die Belgen hun troonswisseling niet eens met een klein feestje... Waarom heb je überhaupt een koningshuis dan als het je geen hol interesseert als volk ?![]()
Kom op Belgen, doe eens ons voorbeeld volgen en maak het eens gezellig.
Overigens dat je die post van braddie serieus namquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:10 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Overigens dat je die post van braddie serieus nam
Heb je hem weleens gezien?quote:
Ja, dat weet ik wel, maar er zat dan ook een sarcastisch ondertoon in (of dat was de bedoeling in ieder geval)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Heb je hem weleens gezien?
Alsof hij ook maar in de buurt komt van een chick, op die band chick na dan.
Maar die heeft hem ook al geskipt
Wat een humor_O-quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Heb je hem weleens gezien?
Alsof hij ook maar in de buurt komt van een chick, op die band chick na dan.
Maar die heeft hem ook al geskipt
Schnitzel met rijst? Rebelsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:14 schreef Timmie85 het volgende:
Vanavond eet ik schnitzel met rijst en sperziebonen.
Vers van het land?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:14 schreef Timmie85 het volgende:
Vanavond eet ik schnitzel met rijst en sperziebonen.
Soms moet je een beetje variëren he, dat houd het interessant.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat gaat voor mij niet op. Ik eet alleen schnitzel met aardappels.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:17 schreef Rozzje het volgende:
Stiekem is Braddie gewoon die hard aan het hosselen elk weekend
Jullie weten niks over deze man
Ik ga soep maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Dit topic is niet meer bijster interessant. Ik stel voor dat iedereen Braddie nog een paar steken onder water geeft, zijn of haar avondeten opsomt en als dit topic 301 post heeft bereikt niet nog een deel openmaakt.
Ja waar, houd je jong.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:18 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Soms moet je een beetje variëren he, dat houd het interessant.
Preciesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Heel goed trouwens, halfvolle melk in plaats van volle. Dit is progressie Braddie
In plaats van 3,5%!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
PreciesEn het is nog lekker ook 1,5% vet!
Ik werd vanmiddag om half 1 of zo wakker en zag dat heel fok in de fik stond inclusief mijn username. Verder was ik me niet echt bewust dat ik iemand kwaad had gedaan, laat staan iemand opzettelijk te kwetsen. (Door middel van welke manier dan ook)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
kun jij mij in het kort zeggen wat er gebeurd is? Vond jij tieta lelijk? Of wat?
Maar de vraag die heel Klaagbaak bezig houdt is: Heb je haar geblokt?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:44 schreef practics het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag om half 1 of zo wakker en zag dat heel fok in de fik stond inclusief mijn username. Verder was ik me niet echt bewust dat ik iemand kwaad had gedaan, laat staan iemand opzettelijk te kwetsen. (Door middel van welke manier dan ook)
Maar verder wil ik niet in detail gaan
Ik heb haar geblockt alleen om andere redenen dan dat tita aangeeft. Aangezien Titta Fotoboek heeft/had, zag ik haar foto's al voor dat ik haar toe voegde op whatsapp. (wat al ruim week geleden is ofzo?)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Maar de vraag die heel Klaagbaak bezig houdt is: Heb je haar geblokt?
jij tieta toegevoegd op whatsapp vol goede verwachtingen.. tieta foto sturen jij ... "Uh maaruh ik ga slapenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:44 schreef practics het volgende:
[..]
Ik werd vanmiddag om half 1 of zo wakker en zag dat heel fok in de fik stond inclusief mijn username. Verder was ik me niet echt bewust dat ik iemand kwaad had gedaan, laat staan iemand opzettelijk te kwetsen. (Door middel van welke manier dan ook)
Maar verder wil ik niet in detail gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |