Misschien kom je daarom niet verder dan af een toe hoi zeggen tegen een vrouwquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weet je wat ik geef om een aai?
Geen neuk.
Heb je die pic niet gezien van Braddie in bed met een vrouw?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:59 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Misschien kom je daarom niet verder dan af een toe hoi zeggen tegen een vrouw
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:59 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Misschien kom je daarom niet verder dan af een toe hoi zeggen tegen een vrouw
Alsof die bestaatquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:59 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Heb je die pic niet gezien van Braddie in bed met een vrouw?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]Goed gehosseld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hij liegt man, kom zegquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
In dat geval neem ik het terug. Met welgemeende excuses. Ik heb mijn hand overspeeld.
www.Backfire.comquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:01 schreef Nikmans het volgende:
Geniaal hoe dit gewoon wéér een Braddietopic is geworden
[..]Ziet er lekker uit! Jammer van dat meisje alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je.quote:
STFU.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ga je werken, kostuum heb je al
Lijkt me niks aan, maar have fun.quote:
Leeuwardenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Yeuh
Ik ga morgen naar DanceTour in de binnenstad van Leeuwarden, eens kijken of dat leuk is
Die heeft vast puntige knietjesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit! Jammer van dat meisje alleen
Dit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon kortaf geweest zijn. En als ze dan doorgaat met aandacht vragen, zeggen waar het op staat.
Leeuwardenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
STFU.
[..]
Lijkt me niks aan, maar have fun.
[..]
Leeuwarden
Dat kan niet vanwege zulke opmerkingenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
HontKad
Ga anders gewoon in onz posten
Worden al Braddie zijn topics gesloten in ONS alvorens er in is gepost.quote:
Geniaal inderdaad hoe Braddie denkt eindelijk eens de macht over anderen te hebben maar uiteindelijk toch weer 'onvoorzien' het doelwit wordt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:01 schreef Nikmans het volgende:
Geniaal hoe dit gewoon wéér een Braddietopic is geworden
Eensquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die heeft vast puntige knietjes4/10
Soit maar het is net zoiets met Ritmo, beetje stoer doen maar je wéét toch dat het nergens op gebaseerd isquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:02 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Dit.
Al werkt het meestal toch niet. Dan krijg je van die kut berichtjes, waarom doe je zo
Wat leuk, daar ben ik ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:02 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Ja, ik was zo slim om daar aan werk te komen.
Ik zou mijn telefoon verbranden na het zien van zo'n foto.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoonweg blocken is je er laf vanaf maken..
Nee, hij wist wel hoe ze eruit zag van te voren. Dat was niet de enige foto die ze stuurde en ze heeft ook foto's in haar fbquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Die gast is gewoon een lafaard. Iedereen weet dat de reden de foto in de OP is, maar hij durft dat niet te zeggen en probeert zich er met de staart tussen de benen vanaf te maken. Sneu.
Ja echt he, mooi vooral hoe hard ie hier mee zit te doen maar als het in zijn eigen topics gebeurt is het kanker hier kanker daar, ik stop met FOK! etcquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad hoe Braddie denkt eindelijk eens de macht over anderen te hebben maar uiteindelijk toch weer 'onvoorzien' het doelwit wordt.
Jij ook denk dat dat de reden is waarom vrouwen je niet zien staan. Het zijn gewoon je knieënquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die heeft vast puntige knietjes4/10
Die gast is terug he?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Soit maar het is net zoiets met Ritmo, beetje stoer doen maar je wéét toch dat het nergens op gebaseerd is
Hij neemt het iig nog wel op voor tetten92quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja echt he, mooi vooral hoe hard ie hier mee zit te doen maar als het in zijn eigen topics gebeurt is het kanker hier kanker daar, ik stop met FOK! etc
Haha, alsof die nerd maar enig recht van spreken heeftquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja echt he, mooi vooral hoe hard ie hier mee zit te doen maar als het in zijn eigen topics gebeurt is het kanker hier kanker daar, ik stop met FOK! etc
Mijn knieèn hebben geen punten, die zijn rond. Je ziet geen punt, want vet enzo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:03 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jij ook denk dat dat de reden is waarom vrouwen je niet zien staan. Het zijn gewoon je knieën
Alangarner ja, je zou verwachten dat ie het een beetje rustig aan zou doen nadat ie zo hard door de mand viel maar het was gewoon vanaf zijn eerste post alweer raakquote:
Ik ga zo maar eens koken denk ik. Ga straks weer naar fitness.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nou, het was leuk jongens, maar ik denk dat ik maar iets te eten en een pilsje ga pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |