Wel eens geprobeerd, viel tegen, beetje te groot, je voelt niets. En verder vrij koud.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt maar ik steek me pik liever in een wc pot no offence
Niemand zegt toch dat hij haar niet mag afwijzen? Gaat om de manier waarop. Die is gewoon horkerig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:44 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt maar ik steek me pik liever in een wc pot no offence
Niks mis mee, hoor, leuk snoetje. Moet alleen 20kg af.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Die gast is gewoon een lafaard. Iedereen weet dat de reden de foto in de OP is, maar hij durft dat niet te zeggen en probeert zich er met de staart tussen de benen vanaf te maken. Sneu.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Niks mis mee, hoor, leuk snoetje. Moet alleen 20kg af.
Maak er dan een projectje van, of zo, ipv. meteen te blocken. ;r pffff
Reverse feeding.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Was er niet eerder al een KLB over "Mannen die meiden een projectje noemen"?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Op zulke momenten denk je niet naquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat hij haar niet mag afwijzen? Gaat om de manier waarop. Die is gewoon horkerig.
quote:
Jij zou wel de ideale partner zijn voor titta man hossel drquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:47 schreef Braddie het volgende:
Reverse Feeding?"Titta en het kots project? "
Is toch een leuk project.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:47 schreef Braddie het volgende:
Reverse Feeding?"Titta en het kots project? "
wat is er horkerig aan niet reageren het had veel erger gekundquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat hij haar niet mag afwijzen? Gaat om de manier waarop. Die is gewoon horkerig.
Bedankt voor het toveren van een lach op me gezicht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:45 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd, viel tegen, beetje te groot, je voelt niets. En verder vrij koud.
Geld verdienen EN afvallen, wat wil een mens nog meer?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen zouden er die harde moneyz voor betalen ja
1. Ze is niet kk lelijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:45 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ja wat dacht je dan dat hij gaat zeggen "je bent kk lelijk sorry hier begin ik niet aan"
Ik zou gewoon kortaf geweest zijn. En als ze dan doorgaat met aandacht vragen, zeggen waar het op staat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij bent echt sneu wijf he..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Ze is niet kk lelijk
2. Hij had haar fobo kunnen bekijken
3. Wees een vent: gewoon afwijzen (enigszins netjes maar wel eerlijk) ipv lafweg blocken
En het kots kun jij opvangen en opeten verteerd lekker snel en het vult. Val jij ook nog af.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen zouden er die harde moneyz voor betalen ja
Prima kortzichtig, jammer dat je niet de moeite nam Titta1992 gewon op een nette en eerlijke wijze af te wijzen ipv haar te gewoonweg blocken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:45 schreef practics het volgende:
[..]
Prima kortzichtig. Jammer dat je niet de moeite nam om serieuze DM mijn kant op te doen.![]()
Dan had ik je eerlijk antwoord gegeven...
Pak haar Braddiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:49 schreef Braddie het volgende:
Titta is niet lelijk.
Afwijzen op die manier is sneu.
hoe kan je dat netjes doen danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Ze is niet kk lelijk
2. Hij had haar fobo kunnen bekijken
3. Wees een vent: gewoon afwijzen (enigszins netjes maar wel eerlijk) ipv lafweg blocken
Whiskers doe nou even rustig joh, denk aan je hartquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima kortzichtig, jammer dat je niet de moeite nam Titta1992 gewon op een nette en eerlijke wijze af te wijzen ipv haar te gewoonweg blocken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |