Misschien kom je daarom niet verder dan af een toe hoi zeggen tegen een vrouwquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Weet je wat ik geef om een aai?
Geen neuk.
Heb je die pic niet gezien van Braddie in bed met een vrouw?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:59 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Misschien kom je daarom niet verder dan af een toe hoi zeggen tegen een vrouw
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:59 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Misschien kom je daarom niet verder dan af een toe hoi zeggen tegen een vrouw
Alsof die bestaatquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:59 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Heb je die pic niet gezien van Braddie in bed met een vrouw?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]Goed gehosseld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hij liegt man, kom zegquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
In dat geval neem ik het terug. Met welgemeende excuses. Ik heb mijn hand overspeeld.
www.Backfire.comquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:01 schreef Nikmans het volgende:
Geniaal hoe dit gewoon wéér een Braddietopic is geworden
[..]Ziet er lekker uit! Jammer van dat meisje alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je.quote:
STFU.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ga je werken, kostuum heb je al
Lijkt me niks aan, maar have fun.quote:
Leeuwardenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Yeuh
Ik ga morgen naar DanceTour in de binnenstad van Leeuwarden, eens kijken of dat leuk is
Die heeft vast puntige knietjesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit! Jammer van dat meisje alleen
Dit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon kortaf geweest zijn. En als ze dan doorgaat met aandacht vragen, zeggen waar het op staat.
Leeuwardenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
STFU.
[..]
Lijkt me niks aan, maar have fun.
[..]
Leeuwarden
Dat kan niet vanwege zulke opmerkingenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
HontKad
Ga anders gewoon in onz posten
Worden al Braddie zijn topics gesloten in ONS alvorens er in is gepost.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |