Gewoonweg blocken is gewoon laf.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:47 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat is er horkerig aan niet reageren het had veel erger gekund
nee mans en realistischquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoonweg blocken is gewoon laf.
Ook wel sneu dat deze user dit zo serieus opneemt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima kortzichtig, jammer dat je niet de moeite nam Titta1992 gewon op een nette en eerlijke wijze af te wijzen ipv haar te gewoonweg blocken.
Ja, ik dacht ook Gerda Tolsteyn, maar die is op vakantie denk ik..quote:
Haha, zie hem eens een poging doen mij de schuld te geven van zijn eigen lafheid.quote:
Regel haar, ze is duidelijk op zoek! Dat is toch de enige reden dat je practics af probeert te zeiken. (Waar je overigens erg slecht in bent.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:49 schreef Braddie het volgende:
Titta is niet lelijk.
Afwijzen op die manier is sneu.
Gewoonweg blocken is je er laf vanaf maken..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:50 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
hoe kan je dat netjes doen daneen echte vent is gwn eerlijk recht toe rechtaan en blockt die hele meuk van zijn whapp, mietjes gaan er doekjes om winden
Lief dat je aan mijn welzijn denktquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:50 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Whiskers doe nou even rustig joh, denk aan je hart
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Godver, precies dezelfde tijd zelfs
Ik reageer op practics jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ook wel sneu dat deze user dit zo serieus opneemt.Het gaat om twee mensen die elkaar in godsnaam nog nooit gezien hebben zeg.
En elkaar via FOK! ontmoeten
!
Ik zit gewoon lekker mee te posten. Het is hier wel gezellig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ook wel sneu dat deze user dit zo serieus opneemt.Het gaat om twee mensen die elkaar in godsnaam nog nooit gezien hebben zeg.
En elkaar via FOK! ontmoeten
!
Had het ook niet tegen jou.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga daar m`n vuist niet plaatsen
Gaat m`n beeldscherm stuk
Niet zo lomp je hand door het scherm rossen, gewoon, beetje relaxed, als of je een vrouw aait.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga daar m`n vuist niet plaatsen
Gaat m`n beeldscherm stuk
Privécollectie, sorry.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Post maar, broek hangt al op de enkels
Ik aai dan ook geen vrouwen.quote:
Een vrouw streel je iddquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik aai dan ook geen vrouwen.
Wie aait er nou in godsnaam een vrouw? Het is toch geen Hont of Kad?
Een aai is lief. Daarom geef je soms een aai. Dat niet wetenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hontquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hebben wel al een grammarnazi in dit topic ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hoorde al dat er een vliegtuig aan de grond was gezet vanwege een brandje aan boord. Er zal wel een heidens tijdschrift in de stoel voor haar hebben gezeten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook Gerda Tolsteyn, maar die is op vakantie denk ik..
Waarschijnlijk missionaris spelen in Afrika.
Gewoon een aai over de bol geven als je haar in de bench stopt en naar werk gaat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:57 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Gewoon een aai over de bol geven als je haar in de bench stopt en naar werk gaat.
Weet je wat ik geef om een aai?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:57 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Een aai is lief. Daarom geef je soms een aai. Dat niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |