Wielrenner?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:23 schreef hoink581 het volgende:
Zolang ze de regels kennen en fatsoenlijk fietsen vind ik dat ze hun plezier mogen hebben.
Zodra de zwieberende seizoensfietser met 3 breed over de weg zwalkt met 7km vind ik het pas echt storend. Zeker als ze dan ook nog dik en dom zijn.
Waarom heb jij titia geblocked op Whatsapp.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom heb jij titia geblocked op Whatsapp.
Nee, leg maar uit, er zijn 5 topics aan toegewijd.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, leg maar uit, er zijn 5 topics aan toegewijd.
Ik? Nee, maar ik heb wel zo'n halve sportherenfiets met handlebars. Ik wil minstens met 25km kunnen doorkarren.quote:
Blijkbaar leidt ons kapitalistisch systeem tot een bepaald 'optimaal' zelfpresentatie-model en gedragsmodel waarbij je met zo min mogelijk inspanning zoveel mogelijk bereikt en waaraan dan relatief de meeste mensen gaan voldoen. Dergelijke fietsende babyboompaartjes vallen dan in het midden van een dergelijke curve.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:26 schreef Psy-freak het volgende:
Ik liep met een vriendin een keer een ventweggetje af op een vrij mooie dag, we telden 30 paren. Zelfde Batavus/Gazelle, zelfde unisex Gaastra jas, man kaart op het stuur en elkaar doodzwijgen.
Prachtige analyse!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:32 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Blijkbaar leidt ons kapitalistisch systeem tot een bepaald 'optimaal' zelfpresentatie-model en gedragsmodel waarbij je met zo min mogelijk inspanning zoveel mogelijk bereikt en waaraan dan relatief de meeste mensen gaan voldoen. Dergelijke babyboompaartjes vallen dan in het midden van een dergelijke curve.
Ik maak helemaal niets, dat doen/deden anderen al.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |