Je doelt op frituurvet?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:12 schreef hoink581 het volgende:
Dik en borderline? Dat is een gevaarlijke combinatie in een relatie.
staat toch al in de op? hij doet het alleen nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die echte foto staat gewoon op FOK! toch? Zet die gewoon in de OP oid
Ach ja, je kan niet alles hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:14 schreef Aberkullie het volgende:
Ik kom 1 dagje niet op FOK en meteen speelt zich een groot drama af. Ik kan jullie ook niet alleen laten he
haha goeien garp manquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Titta heeft wel gelijk.
Ze is geen foto
Jezus manquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Titta heeft wel gelijk.
Ze is geen foto
Verder willen we weten of practics Thijs of Eric heet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
we willen dat je foto's van practics dropt hier
Laat het lekker links liggen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:15 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ach joh zijn stelletje zolderkamer figuren die niet naar buiten durven.
en via de computer durven ze ineens.
echt wat wil je dat ik doe !?
Ik ben geblesseerd en ik ga morgen de deur uit duszzzzzzzszszzzszsszquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik durf heul wel naar buiten! Heb er alleen geen reden tot nu
Die wil liever niet reagerenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Maar ik vind het toch wel spannend.Waar is Practics in dit verhaal?
Had gister een artikeltje gelezen over zo'n varken met borderline die haar vriend wilde smoren met haar vettieten. De vrouw in kwestie had ook letterlijk in haar whatsapp gestuurd dat ze erover droomde hem dood te maken.quote:
Ja ik vind dat ook een gemis. Zal de thread wel geblokkeerd hebben omdat al die Fokkers borderline hebben?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Maar ik vind het toch wel spannend.Waar is Practics in dit verhaal?
Was ook niet tegen jouquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:16 schreef SixsixNine het volgende:
[..]
HOW RUSTIGIK HEB NIKS TEGEN JE
![]()
beeldscherm door het raam heen gooien
lolwatquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Had gister een artikeltje gelezen over zo'n varken met borderline die haar vriend wilde smoren met haar vettieten. De vrouw in kwestie had ook letterlijk in haar whatsapp gestuurd dat ze erover droomde hem dood te maken.
Ah ja, verstandig ook wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:18 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook een gemis. Zal de thread wel geblokkeerd hebben omdat al die Fokkers borderline hebben?
Eric tenminste zo nam hij de telefoon opquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Verder willen we weten of practics Thijs of Eric heet.
Eric it isquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:19 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Eric tenminste zo nam hij de telefoon op
Hoe weet je dan of hij Eric heet? Kan ook Erik zijn. Deze koffie is allerminst zuiver.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:19 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Zijn tweede persoonlijkheid?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:20 schreef Timmie85 het volgende:
Maar dan resteerd de vraag: Wie is Thijs?
Hehehehehe fatty overloadquote:
Hm, misschien heeft Eric haar geblokkeerd, en zijn alter-ego Thijs weet van niets. Beetje Jekyll and Hyde achtig misschien?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:21 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zijn tweede persoonlijkheid?
Ik kom er net in maar het wordt steeds verwarrender
Ik zou niet te veel privé informatie vrijgeven, dat is niet netjes.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:19 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Practics heeft een gespleten persoonlijkheid, terwijl Thijs aardig deed en lief was heeft Eric haar geblokt en lopen roepen dat ze borderline heeft.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:21 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zijn tweede persoonlijkheid?
Ik kom er net in maar het wordt steeds verwarrender
quote:
als we deze nou allemaal even quoten kunnen we hem misschien lokkenquote:
niet mij sukkel, die post van practicsquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet mij sukkel, die post van practics
Ja, ik faalde, ik dacht dat als ik jou zou quoten mét de quote van practics dat die quote van practics er ook zou staanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet mij sukkel, die post van practics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |