Goed, goed. Vanavond SS Doomtrooper op tvquote:
2,8 op imdb, moet wel een topfilm zijn dusquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed, goed. Vanavond SS Doomtrooper op tvKijken kan ik niet, maar hopelijk heb ik binnenkort meer fans in mijn SS Doomtrooper fanclub.
Middernacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed, goed. Vanavond SS Doomtrooper op tvKijken kan ik niet, maar hopelijk heb ik binnenkort meer fans in mijn SS Doomtrooper fanclub.
TV / [Topfilm] SS Doomtrooper nu #2 het gaat diep, heel diep Korte eigen beleving geschreven, maar het was al laat en ik was al moe dus er moet wat geschaafd worden denk ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
2,8 op imdb, moet wel een topfilm zijn dus
Dus is morgen ook een saaie etappe?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag godverdomme weer zo'n saaie Touretappe, morgen gelukkig een overgangsetappe en dan zondag de Mont Ventoux.
Eigenlijk is zo'n tour best saaiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag godverdomme weer zo'n saaie Touretappe, morgen gelukkig een overgangsetappe en dan zondag de Mont Ventoux.
Hoiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TV / [Topfilm] SS Doomtrooper nu #2 het gaat diep, heel diep Korte eigen beleving geschreven, maar het was al laat en ik was al moe dus er moet wat geschaafd worden denk ik.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
donraja hoezo praten wij niet meer met elkaar
hebben we ruzie
Vuelta is eigenlijk het leukste. De Tour wordt keer op keer verneukt doordat er 3 sprintetappes achter elkaar zitten bijvoorbeeld. Ook die eindstreep in de afdaling word je treurig van.quote:
Excuses, ik was me er niet van bewust dat wij een relatie hadden.quote:
niet er zijn geen datesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Excuses, ik was me er niet van bewust dat wij een relatie hadden.
Maar, hoe is het met de dates?
Kan nog oplopen tot 38 miljoen.twitter:voetbalzonenl twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:12:45BREAKING: Real Madrid voldoet aan de transferclausule van Asier Illarramendi: 30 miljoen euro. reageer retweet
geen idee wie dat isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan nog oplopen tot 38 miljoen.twitter:voetbalzonenl twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:12:45BREAKING: Real Madrid voldoet aan de transferclausule van Asier Illarramendi: 30 miljoen euro. reageer retweet
wiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Asier Illarramendi Andonegi is een Spaans professioneel voetballer, die momenteel als middenvelder uitkomt voor Real Sociedad en het Spaans voetbalelftal onder-21
quote:'Kaka moet rugnummer bij Real Madrid afstaan aan Asier Illarramendi'
10 miljoen max.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Koop Eriksen dan voor 38 miljoen. Heb je veel meer aan.
Het kan niet dagelijks. Henk-Jan wil immers niet in de media komen met de ziekte welke hij weigert te zien als een ziekte.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:17 schreef AFCNiels het volgende:
Dan maar een dagelijkse update over HenkJan
[ afbeelding ]
Matig voetballertje man.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dan mag hij blijven. Volgend jaar weer CL.
oh ik zie het ja 4de gewordenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Hebben een sterk seizoen gedraaid dit jaar.
Mijn verwachtingen waren te hoog. Maar het blijft een geweldige voetballer die de afgelopen jaren toch echt veel beter is geworden.quote:
De NOS wordt leeggeroofd in Frankrijk, arme zieltjes.twitter:hendriksmj twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:20:09Vanochtend weer poging tot inbraak in tv-auto's. Om gek van te worden. Nu niks meegenomen. #TDF reageer retweet
al 21quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Eriksen is ook al 21, word niets meer man.
Fischer gaat ajax in ieder geval nog een echte klapper mee makken.
En dat zegt wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan begint het pasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Fischer gaat ajax in ieder geval nog een echte klapper mee makken.
het is wel eriksen over wie hij praat, dan hapt iedereen omdatquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Makkelijkste troll ooit. Gewoon 3 happers binnen de 10 seconden.
Insomnia
Op vrijdag 12 juli 2013 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
ik had hem nog 1 keer gequote om je punt duidelijker te makenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft ook bepaald
[..]
Ik verwacht wel dat hij de afgelopen maanden alles gefilmd heeft en binnenkort met een real life soap komt.
Dus ik zat wel op een topniveauquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb je geloofwaardigheid uitgezet in een grafiek.
[ afbeelding ]
En je ziet wat er van terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Sneijder was 23 toen hij naar Real ging.
Ik heb de laatste dagen af en toe dat als ik met mijn muis klik, dat dat ding dan dubbelklikt, daar krijg je dan hele rare posts mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik had hem nog 1 keer gequote om je punt duidelijker te maken
En daarbij was de eredivisie toen ook wel wat sterker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Sneijder was 23 toen hij naar Real ging.
ja nu uiteindelijk, die is de laatste jaren pas echt goed geworden niet op zijn 21stequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je ziet wat er van terecht is gekomen.
Van Persie ging op z'n 20e geloof ik al naar Arsenal en speelt gewoon bij wereldtop.
Welke prijzen heeft v. Persie gewonnen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je ziet wat er van terecht is gekomen.
Van Persie ging op z'n 20e geloof ik al naar Arsenal en speelt gewoon bij wereldtop.
Goed bezigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:23 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 12 juli 2013 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan niet dagelijks. Henk-Jan wil immers niet in de media komen met de ziekte welke hij weigert te zien als een ziekte.
Ik verwacht wel dat hij de afgelopen maanden alles gefilmd heeft en binnenkort met een real life soap komt.
vertonghen en suarez gingen ook later weg en zijn topspelersquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daarbij was de eredivisie toen ook wel wat sterker.
Als echte topper moet je gewoon zo snel mogelijk weg uit de eredivisie op moment
ja dit ziet er beter uitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:23 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 12 juli 2013 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan niet dagelijks. Henk-Jan wil immers niet in de media komen met de ziekte welke hij weigert te zien als een ziekte.
Dopingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja nu uiteindelijk, die is de laatste jaren pas echt goed geworden niet op zijn 21ste
Ajax gaat overwinteren in de Champions League, mark my words.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daarbij was de eredivisie toen ook wel wat sterker.
Als echte topper moet je gewoon zo snel mogelijk weg uit de eredivisie op moment
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
vertonghen en suarez gingen ook later weg en zijn topspelers
Geld erop dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax gaat overwinteren in de Champions League, mark my words.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezig
En ja dat denk ik ook. Wellicht wel een nieuwe talentenjacht waar ze opzoek gaan naar de grootste tumor.
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen af en toe dat als ik met mijn muis klik, dat dat ding dan dubbelklikt, daar krijg je dan hele rare posts mee.
daarom heeft real madrid interesse in suarez en is iedereen van tottenham lyrisch over jantje en zagen ze hem al gauw als 1 van hun betere spelers, nee dan ben je geen topperquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Beide gewoon subtoppertjes? Vertonghen heeft dan nog wel wat potentie.
Tottenham wordt 5e in de premier league. Dat is gewoon subtop. Maar zoals ik net zei, Vertonghen kan inderdaad nog wel wat doorgroeien.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
daarom heeft real madrid interesse in suarez en is iedereen van tottenham lyrisch en zagen ze hem al gauw als 1 van hun betere spelers, nee dan ben je geen topper
je begon zelf over van persie die jarenlang niks gewonnen heeft bij arsenalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tottenham wordt 5e in de premier league. Dat is gewoon subtop. Maar zoals ik net zei, Vertonghen kan inderdaad nog wel wat doorgroeien.
Suarez speelt middenmoot
Dat ook weer niet, die posts zag er wat zekerder uit dan ik ben.quote:
Van Persie gewoon topspeler bij een van de beste teams ter wereld, wat is je probleem?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
je begon zelf over van persie die jarenlang niks gewonnen heeft bij arsenal
je bent een beetje dom bezig
ja nu ja, en die gast is nu 29 ofzo? dus wat lul je dan dat je op je 21ste te oud bentquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van Persie gewoon topspeler bij een van de beste teams ter wereld, wat is je probleem?
21 is oud in de eredivisie op moment ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja nu ja, en die gast is nu 29 ofzo? dus wat lul je dan dat je op je 21ste te oud bent
Trollen mag, maar het moet wel logisch blijven. Volgens deze theorie speelt Van Persie pas 1 jaar top. En in dat geval hebben de andere spelers dan nog jaren om door te groeien ten opzichte van Van Persie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tottenham wordt 5e in de premier league. Dat is gewoon subtop. Maar zoals ik net zei, Vertonghen kan inderdaad nog wel wat doorgroeien.
Suarez speelt middenmoot
vertonghen heeft vorig jaar toch het tegendeel bewezen? jij denk dat je op je 19de maar naar topclub moet vertrekkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
21 is oud in de eredivisie op moment ja.
Zeg ik dat? Als je echt goed bent moet je naar een betere competitie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Tyron het volgende:
jij denk dat je op je 19de maar naar topclub moet vertrekken![]()
23 is wel een mooie leeftijd om te vertrekken meestal, soms iets eerder.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
zeg eens wat van die insomnia
volgens mij is hij skaffa
hoi jancees
quote:
dit is wel waarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Als je echt goed bent moet je naar een betere competitie.
Eredivisie is gewoon verschrikkelijk slecht voor je CV. Wordt in Engeland/Duitsland/Spanje ECHT niet meer serieus genomen. Kijk alleen al wie topscoorder is geworden laatste 5 jaar.
Dat komt door de dexaprinequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
zeg eens wat van die insomnia
volgens mij is hij skaffa
hoi jancees
Van Persie speelde bij Arsenal ALTIJD champions league. Iets wat bij Tottenham ondenkbaar is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trollen mag, maar het moet wel logisch blijven. Volgens deze theorie speelt Van Persie pas 1 jaar top. En in dat geval hebben de andere spelers dan nog jaren om door te groeien ten opzichte van Van Persie.
Ik had ooit een Cees-jan in mijn klas, maar hij werd boos als je het uitsprak als Kees-jan. Volgens hem was het Sees-Jan.quote:
Hot Seesquote:
Valencia speelt ook altijd CL, maar ik schat de Spurs toch echt veel hoger in. In zowel competitie als team.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van Persie speelde bij Arsenal ALTIJD champions league. Iets wat bij Tottenham ondenkbaar is.
En hij was daar - net als Vertonghen bij Tottenham - wel een uitblinker, daarom zeg ik ook dat ik Vertonghen het nog wel zie halen bij de echte top.
over topscoorders zeg ik niets, wij in de eredivisie spelen gewoon een bepaald voetbal waar aanvallers makkelijker scorenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Als je echt goed bent moet je naar een betere competitie.
Eredivisie is gewoon verschrikkelijk slecht voor je CV. Wordt in Engeland/Duitsland/Spanje ECHT niet meer serieus genomen. Kijk alleen al wie topscoorder is geworden laatste 5 jaar.
Wij hadden precies het omgekeerde, hij werd boos als je zijn naam uitsprak als Seesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had ooit een Cees-jan in mijn klas, maar hij werd boos als je het uitsprak als Kees-jan. Volgens hem was het Sees-Jan.
sowieso je kind een dubbele naam geven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had ooit een Cees-jan in mijn klas, maar hij werd boos als je het uitsprak als Kees-jan. Volgens hem was het Sees-Jan.
Einde van dit fascinerende bericht.
[..]
Hot Sees
Bedoel je hiermee dat we niet verdedigen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
over topscoorders zeg ik niets, wij in de eredivisie spelen gewoon een bepaald voetbal waar aanvallers makkelijker scoren
plus dat de verdedigers niet van een hoog niveau zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
over topscoorders zeg ik niets, wij in de eredivisie spelen gewoon een bepaald voetbal waar aanvallers makkelijker scoren
De Spaanse competitie is dan ook niet serieus te nemen, als je daar bij een andere club als Real of Barca speelt ben je - uitzonderingen daargelaten - geen topspeler.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valencia speelt ook altijd CL, maar ik schat de Spurs toch echt veel hoger in. In zowel competitie als team.
jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat we niet verdedigen?
Deze tour schijnt verkocht te zijn en in scene gezet. Het is onmogelijk dat Gesink in een oprechte tour nog niet gevallen zou zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen nieuw stadion en Mollema nog steeds 3e. Niet slecht.
Ik begreep je, en mee eens. Daarom gaf ik ook aan dat altijd CL bereiken niet garant staat aan een topteam.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen nieuw stadion en Mollema nog steeds 3e. Niet slecht.
Bestuur tegen de muur.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hoi, nu alleen nog jullie directie weg.
En dan winnen we de Treble.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hoi, nu alleen nog jullie directie weg.
Cees = Keesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Einde van dit fascinerende bericht.
[..]
Hot Sees
welke danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is in elk geval een baseball team naar je vernoemd.
Cees Nooteboom wordt volgens mij wel altijd als Sees uitgesproken.quote:
Ziet er een beetje giro uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de aankomst vandaag?
[ afbeelding ]
Je weet toch wel dat de naam daar vandaan komt he?quote:
Mind is blown²quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de naam daar vandaan komt he?
De zuiderlingen noemden de noorderlingen allemaal JanKees --> Yankees.
Geschiedenislesje op de vrijdagmiddag.quote:
Nee wist ik niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de naam daar vandaan komt he?
De zuiderlingen noemden de noorderlingen allemaal JanKees --> Yankees.
treble denk ik, alleen bayern met guardiola is lastigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax gaat overwinteren in de Champions League, mark my words.
Geen Def Rhymz?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:48 schreef Caland het volgende:
Weekend![]()
Vanaf morgen 7 dagen op rij zuipen. Hard leven.
quote:Guardiola hekelt Barça
Pepe Guardiola neemt het Barcelona-president Sandro Rosell en de club zelf kwalijk dat ze hem tijdens zijn sabbatical niet met rust hebben gelaten. De Spanjaard verliet de Catalanen na het seizoen 2011/2012 en is inmiddels weer aan het werk als trainer van Bayern München.
"Ik reisde zesduizend kilometer en vroeg de president mij met rust te laten, maar dat lukte niet. Ze hebben zich niet aan hun woord gehouden", vertelde Guardiola in de Spaanse krant Mundo Deportivo.
De 42-jarige oud-speler van de club won tijdens zijn periode in Barcelona veertien prijzen, waaronder twee keer de Champions League. "Ik zal nooit vergeten dat Barcelona de ziekte van Tito Vilanova gebruikte om mij te beschadigen", aldus Guardiola.
Volgens de Spanjaard neemt Barcelona het hem kwalijk dat hij geen aandacht aan Vilanova besteedde toen de trainer van de Catalanen in New York werd behandeld aan kanker. "Ik heb Tito ontmoet in New York, en we hebben elkaar ergens anders niet gezien, omdat dat niet mogelijk was, maar dat ligt niet aan mij."
Barcelona's vice-president, Jordi Cardoner ontkent dat de club Guardiola iets kwalijk neemt. "We hebben Tito´s zieke niet gebruikt tegen Guardiola. Wie zoiets doet, is een slecht persoon."
Bron: Telegraaf
okquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Lekker belangrijk allemaal. Dat ze dat effe uitvechten buiten de media.
ja laat ze lekker hun moeder pijpenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Lekker belangrijk allemaal. Dat ze dat effe uitvechten buiten de media.
nee ik ben 12 leg eens uitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:55 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je een zinnetje van me geleerd hebt. Weet je ook wat het betekent?
Ben al blij als wij de herfstvakantie halen in Europa.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
Ajax gaat overwinteren in de CL, mark my words.
Door jouw nieuwe ui lijk je nu op een Belieber of gewoon gay. Dat is mijn uitspraak en daar zal je het mee moeten doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie ook genoten van Rob Harmeling gisteren?
Jouw mening neem ik alleen serieus met betrekking tot zaken die gaan tot de orde in dit forum.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Door jouw nieuwe ui lijk je nu op een Belieber of gewoon gay. Dat is mijn uitspraak en daar zal je het mee moeten doen.
Ik denk dat Tyron gewoon echt 12 is en verstandelijk beperkt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets in me zegt dat er een wagon van jouw trein vermist is.
Ik wil best een mening hebben, alleen komt het hypocriet over als ik mezelf als een grote debiel gedraag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:02 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik denk dat Tyron gewoon echt 12 is en verstandelijk beperkt.
Heb jij nog rawrmateriaal voor me? Een zusje bijv? Je moeder is ook goed.quote:
ja dat kloptquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:02 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik denk dat Tyron gewoon echt 12 is en verstandelijk beperkt.
lijkt me wel als ze die nodig hebbenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:04 schreef Tjacka het volgende:
morgen overstappen naar ziggo![]()
maar hebben die mensen zelf een utp + coaxkabel bij zich?
Oooooowwwquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:06 schreef Tyron het volgende:
MAAR TOCH ZIT JIJ OP JE 67STE STRAKS ALLEEN MET JE PLEURIS KOP EN HEB IK AL DIE CHIMIS
waarom dit gedrag?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb jij nog rawrmateriaal voor me? Een zusje bijv? Je moeder is ook goed.
Oho, score!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:06 schreef Tyron het volgende:
MAAR TOCH ZIT JIJ OP JE 67STE STRAKS ALLEEN MET JE PLEURIS KOP EN HEB IK AL DIE CHIMIS
Het is een me hier opgedrongen typetje nadat iemand (jij?) het nuttig vond om te melden dat ik weer eens "rawr" in KPD posttequote:
dat was ik niet mongoolquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is een me hier opgedrongen typetje nadat iemand (jij?) het nuttig vond om te melden dat ik weer eens "rawr" in KPD postte
Dus hieropan met die pics van je moeder!
Daarom tussen haakjes met vraagtekenquote:
The plot thickens!quote:
Een beetje geluk met de loting zou voor de Nederlandse clubs ook wel een keer leuk zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben al blij als wij de herfstvakantie halen in Europa.
Twente en PSV hebben toch niet te klagen gehad? Jullie hebben inderdaad zelden een gunstige loting gehad.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje geluk met de loting zou voor de Nederlandse clubs ook wel een keer leuk zijn.
ik toch ook nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze moeten doen ik werk niet bij ziggo
Die niet, maar Ajax loot echt slecht en Feyenoord had ook niet bepaald geluk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Twente en PSV hebben toch niet te klagen gehad? Jullie hebben inderdaad zelden een gunstige loting gehad.
Ik kan me totaal niet herinneren tegen wie Twente loottequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Twente en PSV hebben toch niet te klagen gehad? Jullie hebben inderdaad zelden een gunstige loting gehad.
santo coloma v1quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan me totaal niet herinneren tegen wie Twente lootteEen Zweeds pauperclubje en nog twee anderen waar je normaal gesproken makkelijk van moest kunnen winnen...
Twente mag dan wel eerst eens wat gaan kopen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan me totaal niet herinneren tegen wie Twente lootteEen Zweeds pauperclubje en nog twee anderen waar je normaal gesproken makkelijk van moest kunnen winnen...
Oja, MyPa ofzo, ging uit ook helemaal nergens overquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
santo coloma v1
een fins kutclubje
bursaspor
dat ish et enige wat ik weet
Mooi zeg, was het dit merk of een ander merk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Net een boterham pure chocoladevlokken op. Het was lekker.
Precies. Al leef ik op het randje en at ik het zonder een bordje eronder.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi zeg, was het dit merk of een ander merk.
[ afbeelding ]
Zo jij durft, de adrenaline gierde vast door je heen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precies. Al leef ik op het randje en at ik het zonder een bordje eronder.
En de vlokken over de grond, maar live fast, die young YOLO SWAGquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo jij durft, de adrenaline gierde vast door je heen.
ANTI RTL XL! VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de vlokken over de grond, maar live fast, die young YOLO SWAG
110% ANTI RTL XL!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
ANTI RTL XL! VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!
Waaiers.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
Is het fietsen al een beetje leuk eigenlijk, of wordt het weer een eindsprint?
Dat is leuk als Froome in de verkeerde zit.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
ANTI RTL XL! VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!
quote:Sylvie van der Vaart in de zeik genomenHet Duitse model [b]Monica Ivancan, medemodel Jana Ina en haar echgenoot Giovanni Zarella poseren in een kiekje op Facebook precies hetzelfde als Sylvie, Rafael en Sabia voordat hun huwelijken klapten.[/b] Het onderschrift bij het kiekje (rechts te zien) luidt: Rara, wie doen wij na? Een hint: Oud en nieuw. De blonde Monica zegt zelf in de Duitse media dat Sylvie het vast niet heel erg vindt dat ze in de zeik wordt genomen. "Ze is wel Nederlands maar heeft ook humor." Sabia Boulahrouz heeft inmiddels een relatie met Rafael van der Vaart, de ex van Sylvie. Volg ons ook op Twitter Bron: Telegraaf
quote:
Is er een relatie tussen Nederlanders en geen humor hebben?quote:
Zo grappig is het ook niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Is er een relatie tussen Nederlanders en geen humor hebben?
Ik dacht de Duitsers bekend stonden om hun gebrek aan humor!
Denk je?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
Ja leuk, net als je er geen reet meer aan hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:18 schreef Typisch het volgende:
Football Manager 2013 nu voor 8,80 bij steam.
hoi
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
Hoe doe je dat, stylo kan dat ook. Is het soms een PSV trucje?quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, stylo kan dat ook. Is het soms een PSV trucje?
Dat markeren?quote:
Oh, eens kijkenquote:
Het laatste dat ik van hem weet is dat hij naar Parijs ging.quote:
Sjaak ouwe boef, nog wat kunnen regelen daar in Damsko?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik kreeg zijn laatste Kaslasjnikov thuisgestuurd.
Wat een kankerverwaande wijven gekquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sjaak ouwe boef, nog wat kunnen regelen daar in Damsko?
Ik vind 'boef' maar een treurig woord.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sjaak ouwe boef, nog wat kunnen regelen daar in Damsko?
Jazeker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Stijntje, rijdt de groep Valverde op achterstand? Site van de NOS vermeldt het niet duidelijk.
Mollema virtueel op 2 dan toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker.
http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/live/aso/
1.17 ACHTERSTAND![]()
Gaat om het nieuws.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens wat beter je best. Dit is toch geen OP
Voegt wel wat toe. Ik kan niet kijken, er is net een nieuwe TV bezorgd en die moest ik instellen. Hij is nu de zenders aan het zoeken. Mooi kut.quote:
Zei ik je toch G. Je moet je act aanhouden vanaf het moment dat je die drempel overstapt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat een kankerverwaande wijven gekNog nooit zoiets meegemaakt
Je gaat daar alleen wat neuken als je rapper of voetballer bent of veel geld hebt.
Denk je dat ik daar wakker van lig? Ik ben welgeteld nog maar 20 minuten wakker vandaag, dus daar heb je het antwoord al.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind 'boef' maar een treurig woord.
Wat heb je gedaan gister ouwe reus?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar wakker van lig? Ik ben welgeteld nog maar 20 minuten wakker vandaag, dus daar heb je het antwoord al.
Het lijkt er godverdomme wel op.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Rens iets wegheeft van Tong80?
Uh, nee. Volgens mij is het wel redelijk duidelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Rens iets wegheeft van Tong80?
Hoe is het met Fish'o'mania?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. Volgens mij is het wel redelijk duidelijk.
NIET? KOMT DAT EROP! KANKERVET DIT DAT!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zondag pas. Vanavond eerst SS Doomtrooper.
Uh, okéquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
NIET? KOMT DAT EROP! KANKERVET DIT DAT!
gaat het?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
NIET? KOMT DAT EROP! KANKERVET DIT DAT!
Het was wel serieus. Ik kijk een stuk meer uit naar zo'n film dan een Oscar winnende film.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was niet serieus. Ken jij die film wel?
Volgens Littlerabbit eentje die je gezien moet hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was niet serieus. Ken jij die film wel?
Ja heel erg leuk, het is meer de nostalgische waarde die het heeft met de VI Hooligansquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was wel serieus. Ik kijk een stuk meer uit naar zo'n film dan een Oscar winnende film.
Ik heb vannacht nog een korte review geschreven, maar ik was toen al wel enigszins heen...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volgens Littlerabbit eentje die je gezien moet hebben.
Misschien ook, maar ik heb gister weer in mijn eentje paar toppertjes gekeken. Dat zijn gewoon weg de films welke ik leuk vind.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja heel erg leuk, het is meer de nostalgische waarde die het heeft met de VI Hooligans
De grap is denk ik dat hij ook echt zijn woorden heeft gemarked.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik het nog wat te vroeg voor, deze voorspellling
Wielrennen is saai.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:16 schreef Tjacka het volgende:
als je nu nog kan beweren dat wielrennen saai is ben je niet goed
Wielrennen is saai.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:16 schreef Tjacka het volgende:
als je nu nog kan beweren dat wielrennen saai is ben je niet goed
Wil je de wat dunnere users als bijv. JR en mij niet beledigen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:30 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een iele mannetjes zijn die wielrenners toch ook.
ecto zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil je de wat dunnere users als bijv. JR en mij niet beledigen?
2 weken johquote:
twitter:psvnetwerk twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 17:23:14Portugese publieke omroep: akkoord PSV en Sporting over Schaars en Arias, medische keuring volgt #psv reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:49 schreef Jimbo het volgende:
maar het klonk zo leuk om hier te stoken dat je voor het gebruik van ' kanker ' hier 3 maanden kreeg
Jammer dat don er snel tussen zat om het te ontkrachten![]()
2jaar, 4 maanden , 3 dagen , 12 uur en 20secquote:
jij likt jezelf normaliter in bij de FA's?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:50 schreef Jimbo het volgende:
tevens verwacht ik wel felicitaties met de eerste ban die ik volledig uitgezeten heb
dat is over de jaren al genoeg gedaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij likt jezelf normaliter in bij de FA's?
ik ben blond, blank en voel en gedraag me als een elitaire klootzak....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat strookt niet met de thug life mentaliteit.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben blond, blank en voel en gedraag me als een elitaire klootzak....
heel thug life bro *fistbump*
woord, geequote:
hoezo nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo wil ik niet aangesproken worden hoor.
hoiquote:
Jimbo is het mongoloïde broertje van Jaime Lannister.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
Jimbo lijkt wel een beetje hierop.
[ afbeelding ]
neukt hij ook zijn zus?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
Jimbo lijkt wel een beetje hierop.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |