Het was wel serieus. Ik kijk een stuk meer uit naar zo'n film dan een Oscar winnende film.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was niet serieus. Ken jij die film wel?
Volgens Littlerabbit eentje die je gezien moet hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was niet serieus. Ken jij die film wel?
Ja heel erg leuk, het is meer de nostalgische waarde die het heeft met de VI Hooligansquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was wel serieus. Ik kijk een stuk meer uit naar zo'n film dan een Oscar winnende film.
Ik heb vannacht nog een korte review geschreven, maar ik was toen al wel enigszins heen...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volgens Littlerabbit eentje die je gezien moet hebben.
Misschien ook, maar ik heb gister weer in mijn eentje paar toppertjes gekeken. Dat zijn gewoon weg de films welke ik leuk vind.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja heel erg leuk, het is meer de nostalgische waarde die het heeft met de VI Hooligans
De grap is denk ik dat hij ook echt zijn woorden heeft gemarked.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik het nog wat te vroeg voor, deze voorspellling
Wielrennen is saai.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:16 schreef Tjacka het volgende:
als je nu nog kan beweren dat wielrennen saai is ben je niet goed
Wielrennen is saai.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:16 schreef Tjacka het volgende:
als je nu nog kan beweren dat wielrennen saai is ben je niet goed
Wil je de wat dunnere users als bijv. JR en mij niet beledigen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:30 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een iele mannetjes zijn die wielrenners toch ook.
ecto zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil je de wat dunnere users als bijv. JR en mij niet beledigen?
2 weken johquote:
twitter:psvnetwerk twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 17:23:14Portugese publieke omroep: akkoord PSV en Sporting over Schaars en Arias, medische keuring volgt #psv reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:49 schreef Jimbo het volgende:
maar het klonk zo leuk om hier te stoken dat je voor het gebruik van ' kanker ' hier 3 maanden kreeg
Jammer dat don er snel tussen zat om het te ontkrachten![]()
2jaar, 4 maanden , 3 dagen , 12 uur en 20secquote:
jij likt jezelf normaliter in bij de FA's?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:50 schreef Jimbo het volgende:
tevens verwacht ik wel felicitaties met de eerste ban die ik volledig uitgezeten heb
dat is over de jaren al genoeg gedaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij likt jezelf normaliter in bij de FA's?
ik ben blond, blank en voel en gedraag me als een elitaire klootzak....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat strookt niet met de thug life mentaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |